Працював в 8 компаніях 16 років 5 місяців
IT, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
Product owner
Pocketbook
IT
3 роки
06.2020 - 06.2023
Задачі:
- побудова концепції нової лінійки пристроїв та програмного забеспечення для них
- створення продуктової команди для нового напрямку
- розробка детальних прототипів та підготовка матеріалів для розробки
- продуктове координування розробки
Досягнення:
- побудована концепція та підготовлені всі необхідні матеріали для розробки екосистеми під нову лінійку пристроїв
- розроблений стратегічний план розвитку екосистеми на 2-3 роки
- розроблені прототипи декількох додатків екосистеми
UX-архітектор
Rozetka
IT
1 рік 1 місяць
05.2019 - 06.2020
Функціонал:
- розробка змін в UX-архітектурі внутрішніх сервісів компанії на основі існуючих аналітичних даних
- побудова окремих аналітичних дашбордів для більш глибокого аналізу продукту
- розробка концепцій UX в критично важливих інтерфейсах зовнішнього сервісу
Product owner
Torooo Games
IT
1 рік 8 місяців
08.2017 - 04.2019
Функціонал:
- побудова команди управління продуктом з нуля
- розробка концепції продукту для нового ринку з нуля
- управління процесами і командою;
- кураторство процесів з юридичних і фінансових питань;
- аналітика продукту з подальшим поліпшенням показників
Досягнення:
- з нуля створена команда до 30 осіб, курував їхню адаптацію та навчанням;
- створений та запущений продукт на новий ринок;
- основні показники ефективності продукту виведені у позитивну динамку: зменшена вартість залучення користувача в 2,5 раза, збільшені показники LTV і retention у 2 рази, і середнього чеку в 5 разів;
- реалізували 4 великих успішних механіки зі зміни інтерфейсу і створення функціоналу, що розширило можливості користувача і як результат збільшило KPI продукту;
- побудована команду саппорта з нуля.
IT-Консультант
VoiPlatinum
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
7 місяців
12.2016 - 07.2017
Функціонал:
- Розробка документації щодо процесів управління продуктом: фреймворк зі створення нового продукту з віддаленою командою розробників, починаючи від ролей і функціональних обов'язків стейкхолдерів до правил ведення документації щодо API запитів між мікросервісами. Основний запит полягав у мінімізації людського фактора в розробці.
Досягнення:
- Проєкт завершено успішно, фреймворк зданий у терміни, замовник задоволений.
Project / Product Manager / Lead Product Owner
BBQ
IT
2 роки 1 місяць
10.2014 - 11.2016
Функціонал:
- курирував 5+ проєктами від ідеї до релізу: b2c і навколоігрові проєкти, мобільний застосунок, внутрішні системи аналітики, система роботи із саппортом
- тісно співпрацював із промо та маркетинговими відділами, брав участь у розробці ідей
- на постійній основі аналізував аудиторію і шукав нові варіанти у функціоналі та механіці для поліпшення показників проєкту
- на 70% усіх процесів у команді впливав: за необхідності оптимізував процеси в команді, змінював архітектуру та інструментарій
Досягнення:
- розроблена нова платформа, на яку переведені всі існуючі проекти компанії
- зростання показників прибутку на ключових продуктах в 3 рази
- розроблена внутрішня аналітична платформа з гнучкими налаштуваннями, для отримання даних для глибокого аналізу
- приймав участь у масштабуванні команди з 10 до 50 осіб
- перебудував архітектуру команди, створивши вужчі підрозділи, що значно збільшило ефективність роботи (ввів низку менеджерських позицій для збільшення якості продуктів)
Project / Product manager
IT Future Company
IT
11 місяців
11.2013 - 10.2014
Функціонал:
- створення команди з нуля в умовах обмеженого бюджету
- робота над кросплатформним проєктом у сфері безпеки для b2c (застосунок для камер відеоспостереження) з етапу начерків і до стану виведення на ринок
- самостійно розібрався з технічними питаннями в розробці на Android/iOS, процесами в розробці на С++, включно з десктопним додатком на Qt
- курирування проєкту в кількості трьох розробників, які займаються hardware-стартапом
Досягнення:
- створення кросплатформенного застосунку та hardware-прототипу
- розробив UX кросплатформенного проєкту.
Project manager
Dune-HD
IT
1 рік 5 місяців
05.2012 - 10.2013
Функціонал
- проектування web-додатків
- створення архітектури, баз даних, документації;
- робота з планування робіт та беклогом,
- розподілення ресурсів в умовах роботи команди на декількох проектах одночасно;
- менеджмент по Scrum методіці;
- управління командою до 10 людей
PHP програміст, Project manager
Студія дизайну та програмування LogGo
IT
5 років 3 місяці
02.2007 - 05.2012
Функціонал
- пошук та ведення клієнтів
- постановка задач команде до 10 человек;
- короткострокове та довгострокое планування робіт команди в умовах ведення великої кількості проектів
- розробка архітектури прокетів всередині студії та для клієнтів на технологіях PHP+MySQL/PostgreSQL
Ключова інформація
Продукт
- Створення концепцій нових продуктів, аналіз ринку та ЦА, презентації та аргументації стейкхолдерам
- Розробка та запуск продуктів з нуля
- Постановка бізнес-цілей, стратегічне планування та розвиток продуктів
- Розробка продуктової документації, user stories, діаграм функціоналу у FigJam
- Робота з беклогом і пріорітетами, в т.ч. в умовах розробки декількох продуктів одночасно
- Глибока аналітика, виведення гіпотез, (A/B) тестування
- Аналіз роботи продукту, розробка короткострокової та довгострокової стратегії розвитку і масштабування продуктів: b2b, b2c, ігрові проєкти
- Аналіз ринку, конкурентів та ЦА на будь-якій стадії життєвого циклу продукту
- Знання UX на професійному рівні. Також професійно володію Figma, роблю вайрфрейми, мокапи та концепти інтерфейсів, клікабельні прототипи
Команда
- Робота зі стейкхолдерами на всіх етапах життєвого цикла продукту
- Створення команд і процессів під новий продукт
- Розробка стратегії розвитку команди
- Менеджмент, оптимізація та маштабування команд
- Оптимізація процесів, перебудова структури та зон відповідальності в командах
- Взаємодія з командами ілюстраторів, UX/UI, Frontend та Backend, QA, Android, C++, маркетингом, саппортом, аналітиками
Додатково
- Маю технічний бекграунд: 3 роки программування на PHP+PostgreSQL, базові знання HTML+CSS, півроку - архитектор баз даних PostgreSQL в високонавантаженому проєкті
- Англійська рівню upper-intermediate
Постійно розвиваюсь та вчу нове
- в 16 років починав в IT як адміністратор комп?ютерних мереж
- в 20 років почав вчити програмування та бази даних
- в 26 освоїв аспекти управління розробниками
- в 30 освоїв принципи управління продуктами
- в 35 на професійному рівні освоїв UX та Figma
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Розробка UX
Курс по розробці UX:
- розробка сценаріїв взаємодії користувачів з інтерфейсом,
- аналіз ринку та розробка конкурентних переваг,
- розробка інтерфейсів
Додаткова інформація
Цілі
12 років в IT менеджменті дали мені всебічний досвід та розуміння продуктів і продуктових команд. Я прагну використовувати ці надбання щоб допомогти командам та організаціям створювати найкращі з точки зору бізнесу та користувачів продукти, будувати ефективні процеси та перевищувати очікувані результати.
У своїй роботі роблю акценти на таких цілях:
- збільшення ефективності команди,
- збільшення показників продукту,
- зменшення та оптимізація витрат,
- збільшення ефективності маркетингової стратегії,
- збільшення прибутку продукту.
Мої навички можуть стати чудовою інвестицією у ваш продукт. Готовий обговорювати бачення продукту та підходи до роботи при особистому спілкуванні.
Dmitriy
Dmitriy
Product owner / Head of product
Київ
неповна зайнятість, повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 1 рік тому