Працював в 8 компаніях   16 років 5 місяців

IT, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

Product owner

Pocketbook

IT

3 роки

06.2020 - 06.2023

Задачі:

  • побудова концепції нової лінійки пристроїв та програмного забеспечення для них
  • створення продуктової команди для нового напрямку
  • розробка детальних прототипів та підготовка матеріалів для розробки
  • продуктове координування розробки

Досягнення:

  • побудована концепція та підготовлені всі необхідні матеріали для розробки екосистеми під нову лінійку пристроїв
  • розроблений стратегічний план розвитку екосистеми на 2-3 роки
  • розроблені прототипи декількох додатків екосистеми

UX-архітектор

Rozetka

IT

1 рік 1 місяць

05.2019 - 06.2020

Функціонал:

  • розробка змін в UX-архітектурі внутрішніх сервісів компанії на основі існуючих аналітичних даних
  • побудова окремих аналітичних дашбордів для більш глибокого аналізу продукту
  • розробка концепцій UX в критично важливих інтерфейсах зовнішнього сервісу

Product owner

Torooo Games

IT

1 рік 8 місяців

08.2017 - 04.2019

Функціонал:

  • побудова команди управління продуктом з нуля
  • розробка концепції продукту для нового ринку з нуля
  • управління процесами і командою;
  • кураторство процесів з юридичних і фінансових питань;
  • аналітика продукту з подальшим поліпшенням показників

Досягнення:

  • з нуля створена команда до 30 осіб, курував їхню адаптацію та навчанням;
  • створений та запущений продукт на новий ринок;
  • основні показники ефективності продукту виведені у позитивну динамку: зменшена вартість залучення користувача в 2,5 раза, збільшені показники LTV і retention у 2 рази, і середнього чеку в 5 разів;
  • реалізували 4 великих успішних механіки зі зміни інтерфейсу і створення функціоналу, що розширило можливості користувача і як результат збільшило KPI продукту;
  • побудована команду саппорта з нуля.

IT-Консультант

VoiPlatinum

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

7 місяців

12.2016 - 07.2017

Функціонал:

  • Розробка документації щодо процесів управління продуктом: фреймворк зі створення нового продукту з віддаленою командою розробників, починаючи від ролей і функціональних обов'язків стейкхолдерів до правил ведення документації щодо API запитів між мікросервісами. Основний запит полягав у мінімізації людського фактора в розробці.

Досягнення:

  • Проєкт завершено успішно, фреймворк зданий у терміни, замовник задоволений.

Project / Product Manager / Lead Product Owner

BBQ

IT

2 роки 1 місяць

10.2014 - 11.2016

Функціонал:

  • курирував 5+ проєктами від ідеї до релізу: b2c і навколоігрові проєкти, мобільний застосунок, внутрішні системи аналітики, система роботи із саппортом
  • тісно співпрацював із промо та маркетинговими відділами, брав участь у розробці ідей
  • на постійній основі аналізував аудиторію і шукав нові варіанти у функціоналі та механіці для поліпшення показників проєкту
  • на 70% усіх процесів у команді впливав: за необхідності оптимізував процеси в команді, змінював архітектуру та інструментарій

Досягнення:

  • розроблена нова платформа, на яку переведені всі існуючі проекти компанії
  • зростання показників прибутку на ключових продуктах в 3 рази
  • розроблена внутрішня аналітична платформа з гнучкими налаштуваннями, для отримання даних для глибокого аналізу
  • приймав участь у масштабуванні команди з 10 до 50 осіб
  • перебудував архітектуру команди, створивши вужчі підрозділи, що значно збільшило ефективність роботи (ввів низку менеджерських позицій для збільшення якості продуктів)

Project / Product manager

IT Future Company

IT

11 місяців

11.2013 - 10.2014

Функціонал:

  • створення команди з нуля в умовах обмеженого бюджету
  • робота над кросплатформним проєктом у сфері безпеки для b2c (застосунок для камер відеоспостереження) з етапу начерків і до стану виведення на ринок
  • самостійно розібрався з технічними питаннями в розробці на Android/iOS, процесами в розробці на С++, включно з десктопним додатком на Qt
  • курирування проєкту в кількості трьох розробників, які займаються hardware-стартапом

Досягнення:

  • створення кросплатформенного застосунку та hardware-прототипу
  • розробив UX кросплатформенного проєкту.

Project manager

Dune-HD

IT

1 рік 5 місяців

05.2012 - 10.2013

Функціонал

  • проектування web-додатків
  • створення архітектури, баз даних, документації;
  • робота з планування робіт та беклогом,
  • розподілення ресурсів в умовах роботи команди на декількох проектах одночасно;
  • менеджмент по Scrum методіці;
  • управління командою до 10 людей

PHP програміст, Project manager

Студія дизайну та програмування LogGo

IT

5 років 3 місяці

02.2007 - 05.2012

Функціонал

  • пошук та ведення клієнтів
  • постановка задач команде до 10 человек;
  • короткострокове та довгострокое планування робіт команди в умовах ведення великої кількості проектів
  • розробка архітектури прокетів всередині студії та для клієнтів на технологіях PHP+MySQL/PostgreSQL

Ключова інформація

Продукт

  • Створення концепцій нових продуктів, аналіз ринку та ЦА, презентації та аргументації стейкхолдерам
  • Розробка та запуск продуктів з нуля
  • Постановка бізнес-цілей, стратегічне планування та розвиток продуктів
  • Розробка продуктової документації, user stories, діаграм функціоналу у FigJam
  • Робота з беклогом і пріорітетами, в т.ч. в умовах розробки декількох продуктів одночасно
  • Глибока аналітика, виведення гіпотез, (A/B) тестування
  • Аналіз роботи продукту, розробка короткострокової та довгострокової стратегії розвитку і масштабування продуктів: b2b, b2c, ігрові проєкти
  • Аналіз ринку, конкурентів та ЦА на будь-якій стадії життєвого циклу продукту
  • Знання UX на професійному рівні. Також професійно володію Figma, роблю вайрфрейми, мокапи та концепти інтерфейсів, клікабельні прототипи

Команда

  • Робота зі стейкхолдерами на всіх етапах життєвого цикла продукту
  • Створення команд і процессів під новий продукт
  • Розробка стратегії розвитку команди
  • Менеджмент, оптимізація та маштабування команд
  • Оптимізація процесів, перебудова структури та зон відповідальності в командах
  • Взаємодія з командами ілюстраторів, UX/UI, Frontend та Backend, QA, Android, C++, маркетингом, саппортом, аналітиками

Додатково

  • Маю технічний бекграунд: 3 роки программування на PHP+PostgreSQL, базові знання HTML+CSS, півроку - архитектор баз даних PostgreSQL в високонавантаженому проєкті
  • Англійська рівню upper-intermediate

Постійно розвиваюсь та вчу нове

  • в 16 років починав в IT як адміністратор комп?ютерних мереж
  • в 20 років почав вчити програмування та бази даних
  • в 26 освоїв аспекти управління розробниками
  • в 30 освоїв принципи управління продуктами
  • в 35 на професійному рівні освоїв UX та Figma

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Розробка UX

Київ, 2015

Курс по розробці UX:

  • розробка сценаріїв взаємодії користувачів з інтерфейсом, 
  • аналіз ринку та розробка конкурентних переваг, 
  • розробка інтерфейсів

Додаткова інформація

Цілі

12 років в IT менеджменті дали мені всебічний досвід та розуміння продуктів і продуктових команд. Я прагну використовувати ці надбання щоб допомогти командам та організаціям створювати найкращі з точки зору бізнесу та користувачів продукти, будувати ефективні процеси та перевищувати очікувані результати.

У своїй роботі роблю акценти на таких цілях:

  • збільшення ефективності команди,
  • збільшення показників продукту,
  • зменшення та оптимізація витрат,
  • збільшення ефективності маркетингової стратегії,
  • збільшення прибутку продукту.

Мої навички можуть стати чудовою інвестицією у ваш продукт. Готовий обговорювати бачення продукту та підходи до роботи при особистому спілкуванні.

Dmitriy

Product owner / Head of product

Київ

40 років

неповна зайнятість, повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 рік тому