Працював в 4 компаніях 14 років 3 місяці
Юридичні послуги, Будівництво, АПК (Агропромисловий комплекс), Банки
Фахівець з публічних закупівель
ФОП
Юридичні послуги
8 років 8 місяців
05.2017 - до теперішнього часу
Дистанційний супровід участі підприємств у тендерних закупівлях системи ProZorro на різних етапах:
- Реєстрація підприємства на електронному майданчику системи ProZorro.
- Пошук замовлень під продукцію (товар), роботи чи послуги підприємства.
- Вивчення тендерної документації, її аналіз на предмет відповідності підприємства кваліфікаційним та іншим критеріям, які визначені замовником закупівлі.
- Оцінка доцільності участі підприємства у закупівлі.
- Підготовка реєстру документів та аналіз реєстру участі у торгах.
- Підготовка документів тендерних пропозицій, отримання документів необхідних для підтвердження відповідності підприємства кваліфікаційним критеріям.
- Кваліфікована перевірка документів перед завантаженням їх в ProZorro.
- Участь в торгах, електронних аукціонах.
- Аналіз документів тендерної пропозиції інших учасників-конкурентів на предмет виявлення дискваліфікаційних помилок.
- Підготовка документів переможця.
Юрист/Фахівець по тендерам
Компанія
Будівництво
2 роки 5 місяців
01.2017 - 05.2019
Обов'язки:
- Моніторинг інформації про проведення тендерних закупівель в системі Prozzoro.
- Підготовка пакету необхідних документів для участі в тендері.
- Участь в аукціонах на тендерних майданчиках.
- Складання і розгляд договорів, додаткових угод, направлення листів, запитів.
- Юридичний аналіз та розробка договорів.
Провідний фахівець з економічної безпеки
KERNEL
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік
10.2015 - 09.2016
Обов'язки:
- Перевірка контрагентів Західної та Центральної України з метою мінімізації податкових ризиків.
- Підготовка аналітичних довідок, службових записок та інших документів.
- Перевірка на благонадійність учасників тендеру.
- Контроль закупівельної діяльності.
- Участь та проведення внутрішніх перевірок, службових розслідувань.
- Взаємодія з правоохоронними та контролюючими органами з метою запобігання можливих ризиків, пов'язаних з економічною безпекою.
- Виявлення та запобігання випадкам внутрішньокорпоративного шахрайства.
- Інше
Провідний фахівець з аналітики та економічної безпеки. Провідний фахівець 3-го ступеню збору
Forward Bank
Банки
4 роки 3 місяці
04.2011 - 06.2015
Обов'язки:
- Здійснення внутрішнього контролю:
Забезпечення економічної безпеки
Перевірка на наявність / відсутність компрометуючих відомостей щодо працівників, які залучаються до роботи.
Проведення внутрішніх розслідувань.
Взаємодія з правоохоронними органами, в цілях забезпечення безпеки.
- Робота з персоналом Банку :
Проведення співбесід та участь в атестації.
Ініціювання, узгодження і контроль оформлення прийому / звільнення / відпусток працівників банку.
Ініціювання преміювання / де преміювання.
Ініціювання та проведення навчання щодо ідентифікації клієнтів (виявлення та запобігання шахрайських дій).
- Робота з юридичними особами:
Проведення виїзних інструктажів, співробітників Банку і торгових організацій.
- Робота з сумнівними позичальниками (боржниками):
Робота із позичальниками (боржниками) щодо погашення їх боргів;
Здійснення виїздів для встановлення контакту з позичальником.
Пошук інформації про місцезнаходження товару, придбаного за кредитом.
Розміщення інформації про клієнта в «чорний список».
Формування "Реєстру Клієнтів ризикових категорій" по роботі з проблемною заборгованістю.
- Робота по боротьбі з шахрайством:
Виявлення фактів шахрайства.
Подача до правоохоронних органів заяви з метою притягнення до кримінальної відповідальності осіб, в діях яких вбачаються ознаки шахрайства.
Вжиття заходів щодо припинення незаконної діяльності (шахрайських дій).
Формування картотеки осіб, викритих у спробах або в оформленні договорів шахрайським шляхом.
- Проведення роботи по реструктуризації:
Виявлення та залучення клієнтів на продукт "Реструктуризований кредит"
Укладення договорів з позичальниками на підставі параметрів продукту "Реструктуризований кредит".
- Робота з базами даних Банку:
Збір додаткової інформації про позичальників з використанням пошукових баз та довідкової служби.
Фіксування результатів роботи за допомогою коментарів у робочих програмах.
Ведення електронного накопичувального банку даних по торговим організаціям.
- Моніторинг кредитного портфеля.
- Складання звітності за результатами роботи.
Досягнення:
- Кращий працівник аналітичного підрозділу банку в III кварталі 2013 року.
- Кращий працівник аналітичного підрозділу банку в 2013 році.
Ключова інформація
4 - річний досвід участі у публічних закупівлях в різних сферах діяльності.
Навчався в 2 закладах
II. Подільський державний аграрно - технічний університет
Спеціальність "Облік і аудит"; Факультет "Економічний"
м. Кам'янець – Подільський , 2009
I. Нацiональний унiверситет державноi податкової служби України
Спеціальність «Правоохоронна діяльність», спеціалізація «Оперативно - розшукова дiяльнiсть», кваліфікація юрист; Факультет "Податкова міліція"
м. Ірпінь, Київська область , 2006
Володіє мовами
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Курс підвищення кваліфікації
Курс підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти Нацiонального унiверситету державноiї податкової служби України
Додаткова інформація
Комп'ютерні навики
БД "Піранья"; СУБД «Cronos»;
Microsoft Dynamics NAV (Navision);
Правові бази: "Ліга", "Законодавство"; MS Office (Exсel, Word, Outlook, PowerPoint, Access); Internet Explorer; Outlook Express та інше
Водійське посвідчення
Водійські права категорії В
Особисті якості
- Відповідальний, дисциплінований, працездатний, порядний, комунікабельний.
- Вміння аналітично мислити.
- Швидко опановую нові знання і навики.
- Чітко встановлюю пріоритетні напрямки діяльності при виконанні поставлених завдань різного рівня складності,
Микола
Микола
Фахівець з публічних закупівель (тендера)

Хмельницький
Активно шукає роботу
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 тижні тому