Працювала в 6 компаніях 33 роки 3 місяці
АПК (Агропромисловий комплекс), Банки, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Послуги для населення - інше
Головний фахівець Обліково-операційного відділу
ТОВ “Солагро Трейд”
АПК (Агропромисловий комплекс)
3 роки 10 місяців
11.2021 - до теперішнього часу
контроль та перевірка в обліковій системі 1Свідповідності параметрів заповнення карточки Контрагенту з відповідними документами;контроль та перевірка відповідності параметрів угод в 1С з умовами підписаних Договорів;перевірка оформлення належним чином оформлених документів для проведення оплати згідно чинного законодавства України ті внутрішніх нормативних вимог Компанії;контроль своєчасності відображення в 1С надходжень/реалізації товарі в та послуг;контроль наявності сканованих копій документів в архіві 1С;валютний контроль по експортно-імпортним операціям Компанії;перевірка та візування транзакцій Компанії 1С;контроль надходження Документів до Компанії та оформлення належним чином;моніторинг простроченої дебіторської заборгованості;надання актуальної інформації щодо заборгованостям керівництву;робота в 1С;
Начальник управления
Брокбизнесбанк
Банки
33 роки 2 місяці
07.1992 - до теперішнього часу
- проект централизации администрирования хоз.договоров:
написание ТЗ;
координация и участие;
внедрение и дальнейшее сопровождение
- бюджетирование и анализ показателей деятельности:
сбор данных, консолидация, составление плана/факта, контроль;
расчет финансового анализа;
составление аналитических таблиц и презентаций;
заключения по затратным проектам;
- контроль и учет:
хозяйственных операций;
основных средств, ТМЦ, материалов;
доходов и расходов;
авансовых отчетов;
резервы;
налоговая отчетность.
- ТЗ для автоматизации учета и отчетности
- методология:
разработка новой и обновление действующей документации
- закупки:
подача заявок;
проведение исследования ценовых предложений;
согласование договоров;
отчетность по исполнению договоров
- отчетность:
составление;
консолидация
- документооборот:
запросы/ответы с Контрагентами, фискальными службами;
- обучение и консультация:
сотрудников;
клиентов
- уверенный пользователь:
ПК (Word, Excel, PowerPoint) ProFIX Bank, ProFIX Suite, M.E.DOC, ЛИГА ЗАКОН...
економіст з фінансової роботи
ТФ “Яна”
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
7 місяців
04.2021 - 11.2021
звіт P&L ; звіт про рух грошових коштів ;робота в програмних продуктах “Galileo”, “Amadeys”, “IATA”, “Go Link” по вигрузці авіа та ж/д квитків, а також облік та ведення ДЗ по ним; щомісячні звіти з обліку авіа та ж/д квітків ;звірка балансів з контрагентами;звіти для балансу ;знання ПК (World, Excel, PowerPoint), інструменти Google
економіст з фінансової роботи
shadengroup
Послуги для населення - інше
8 місяців
08.2020 - 04.2021
звіт P&L;щоденний звіт про рух грошових коштів;управління грошовими потоками;формування, консолідація та контроль бюджету в цілому по групі компаній та окремим підрозділам;розрахунки з постачальниками та ведення КЗ;контроль надходження коштів та ведення ДЗ;консолідація доходів по групі компаній та презентація даних з використанням інфографіки;
Начальник управления
Киевская Русь, Акционерный банк
Банки
10 років 10 місяців
01.2003 - 11.2013
- аналіз показників діяльності Банку;
- розробка та актуалізація технічних завдань для автоматизації процесів аналізу показників діяльності Банку;
- розробка вимог для ІТ-підтримки;
- збір даних, консолідація та складання бюджету Банку, а також щоденний аналіз його виконання;
- участь у Бюджетному Комітеті (секретар);
- аналіз господарських витрат на предмет їх необхідності, ефективності, можливості оптимізації та лімітування;
- підготовка заключень по затратним проектам;
- розрахунок фінансового аналізу відділень, Регіональних Дирекцій;
- участь та впровадження проекту централізації адміністрування господарських договорів Банку;
- координація та участь в підготовці інформації в процесі переписування з зовнішніми організаціями;
- складання аналітичних таблиць та презентацій.
- Аналіз виконання планових показників діяльності Банку
- Розрахунок та аналіз структури доходів/витрат Банку
- Складання рейтингів Банку;
- Складання бюджету та систематичний моніторинг його виконання.
- Складання таблиць(графіки, діаграми)
- Розробка нових форм звітностей
- Розробка вимог для ІТ-підтримки
- Постановка та написання ТЗ
- Робота с ІТ відділом по удосконаленню бази даних
- Ведення щоденних, щомісячних звітів про фінансовий стан Банку
(ведення переговорів, залучення клієнтів, консультації по обслуговуванню клієнтів, організація та управління процесом реалізації банківських послуг)
ведення обліку розрахунків за господарськими договорами та іншими послугами; контроль за станом дебіторської та кредиторської заборгованості за господарськими договорами та іншими послугами; контроль за своєчасністю та повнотою відрахувань в резерв для відшкодування можливих втрат від дебіторської заборгованості, складання фінансової звітності про формування вказаного резерву; складання податкової звітності за формою №1-ДФ-доходи приватних нотаріусів та СПД-фіз.осіб; бухгалтерське супроводження операцій з цінними паперами, власними акціями та депозитарного обслуговування; складання статистичної звітності за ф.№1-Б, податкової звітності з комунального податку; бухгалтерське супроводження міжбанківського та міжфелійного кредитування, нарахування процентів по ним, введення параметрів по цім рахункам; нарахування та утримання із заробітної плати працівників процентів по споживчим кредитам; облік заставного майна; облік по еквайринговим операціям.
економіст
Укрсоцбанк, ПАТ
Банки
10 років 6 місяців
07.1992 - 01.2003
- облік основих засобів, ТМЦ, матеріалів, складання звітності по ОЗ; нарахування заробітної плати; облік дебіторської та кредиторської заборгованості, доходів, витрат; міжфілійні розрахунки
Ключова інформація
- проект централизации администрирования хоз.договоров:
написание ТЗ;
координация и участие;
внедрение и дальнейшее сопровождение
- бюджетирование и анализ показателей деятельности:
сбор данных, консолидация, составление плана/факта, контроль;
расчет финансового анализа;
составление аналитических таблиц и презентаций;
заключения по затратным проектам;
- контроль и учет:
хозяйственных операций;
основных средств, ТМЦ, материалов;
доходов и расходов;
авансовых отчетов;
резервы;
налоговая отчетность.
- ТЗ для автоматизации учета и отчетности
- методология:
разработка новой и обновление действующей документации
- закупки:
подача заявок;
проведение исследования ценовых предложений;
согласование договоров;
отчетность по исполнению договоров
- отчетность:
составление;
консолидация
- документооборот:
запросы/ответы с Контрагентами, фискальными службами;
- обучение и консультация:
сотрудников;
клиентов
- уверенный пользователь:
ПК (Word, Excel, PowerPoint) ProFIX Bank, ProFIX Suite (идентично 1С), M.E.DOC, ЛИГА ЗАКОН...
Володіє мовами
Англійська
середній
Людмила Миколаівна
Людмила Миколаівна
Аналітик, економіст, фінансист

Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 рік тому