Працювала в 6 компаніях   33 роки 3 місяці

АПК (Агропромисловий комплекс), Банки, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Послуги для населення - інше

Головний фахівець Обліково-операційного відділу

ТОВ “Солагро Трейд”

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 10 місяців

11.2021 - до теперішнього часу

контроль та перевірка в обліковій системі 1Свідповідності параметрів заповнення карточки Контрагенту з відповідними документами;контроль та перевірка відповідності параметрів угод в 1С з умовами підписаних Договорів;перевірка оформлення належним чином оформлених документів для проведення оплати згідно чинного законодавства України ті внутрішніх нормативних вимог Компанії;контроль своєчасності відображення в 1С надходжень/реалізації товарі в та послуг;контроль наявності сканованих копій документів в архіві 1С;валютний контроль по експортно-імпортним операціям Компанії;перевірка та візування транзакцій Компанії 1С;контроль надходження Документів до Компанії та оформлення належним чином;моніторинг простроченої дебіторської заборгованості;надання актуальної інформації щодо заборгованостям керівництву;робота в 1С;

Начальник управления

Брокбизнесбанк

Банки

33 роки 2 місяці

07.1992 - до теперішнього часу

  • проект централизации администрирования хоз.договоров:

написание ТЗ;

координация и участие;

внедрение и дальнейшее сопровождение

  • бюджетирование и анализ показателей деятельности:

сбор данных, консолидация, составление плана/факта, контроль;

расчет финансового анализа;

составление аналитических таблиц и презентаций;

заключения по затратным проектам;

  • контроль и учет:

хозяйственных операций;

основных средств, ТМЦ, материалов;

доходов и расходов;

авансовых отчетов;

резервы;

налоговая отчетность.

  • ТЗ для автоматизации учета и отчетности
  • методология:

разработка новой и обновление действующей документации

  • закупки:

подача заявок;

проведение исследования ценовых предложений;

согласование договоров;

отчетность по исполнению договоров

  • отчетность:

составление;

консолидация

  • документооборот:

запросы/ответы с Контрагентами, фискальными службами;

  • обучение и консультация:

сотрудников;

клиентов

  • уверенный пользователь:

ПК (Word, Excel, PowerPoint) ProFIX Bank, ProFIX Suite, M.E.DOC, ЛИГА ЗАКОН...

економіст з фінансової роботи

ТФ “Яна”

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

7 місяців

04.2021 - 11.2021

звіт P&L ; звіт про рух грошових коштів ;робота в програмних продуктах “Galileo”, “Amadeys”, “IATA”, “Go Link” по вигрузці авіа та ж/д квитків, а також облік та ведення ДЗ по ним; щомісячні звіти з обліку авіа та ж/д квітків ;звірка балансів з контрагентами;звіти для балансу ;знання ПК (World, Excel, PowerPoint), інструменти Google

економіст з фінансової роботи

shadengroup

Послуги для населення - інше

8 місяців

08.2020 - 04.2021

звіт P&L;щоденний звіт про рух грошових коштів;управління грошовими потоками;формування, консолідація та контроль бюджету в цілому по групі компаній та окремим підрозділам;розрахунки з постачальниками та ведення КЗ;контроль надходження коштів та ведення ДЗ;консолідація доходів по групі компаній та презентація даних з використанням інфографіки;

Начальник управления

Киевская Русь, Акционерный банк

Банки

10 років 10 місяців

01.2003 - 11.2013

  • аналіз показників діяльності Банку;
  • розробка та актуалізація технічних завдань для автоматизації процесів аналізу показників діяльності Банку;
  • розробка вимог для ІТ-підтримки;
  • збір даних, консолідація та складання бюджету Банку, а також щоденний аналіз його виконання;
  • участь у Бюджетному Комітеті (секретар);
  • аналіз господарських витрат на предмет їх необхідності, ефективності, можливості оптимізації та лімітування;
  • підготовка заключень по затратним проектам;
  • розрахунок фінансового аналізу відділень, Регіональних Дирекцій;
  • участь та впровадження проекту централізації адміністрування господарських договорів Банку;
  • координація та участь в підготовці інформації в процесі переписування з зовнішніми організаціями;
  • складання аналітичних таблиць та презентацій.
  • Аналіз виконання планових показників діяльності Банку
  • Розрахунок та аналіз структури доходів/витрат Банку
  • Складання рейтингів Банку;
  • Складання бюджету та систематичний моніторинг його виконання.
  • Складання таблиць(графіки, діаграми)
  • Розробка нових форм звітностей
  • Розробка вимог для ІТ-підтримки
  • Постановка та написання ТЗ
  • Робота с ІТ відділом по удосконаленню бази даних
  • Ведення щоденних, щомісячних звітів про фінансовий стан Банку
  • (ведення переговорів, залучення клієнтів, консультації по обслуговуванню клієнтів, організація та управління процесом реалізації банківських послуг)

  • ведення обліку розрахунків за господарськими договорами та іншими послугами; контроль за станом дебіторської та кредиторської заборгованості за господарськими договорами та іншими послугами; контроль за своєчасністю та повнотою відрахувань в резерв для відшкодування можливих втрат від дебіторської заборгованості, складання фінансової звітності про формування вказаного резерву; складання податкової звітності за формою №1-ДФ-доходи приватних нотаріусів та СПД-фіз.осіб; бухгалтерське супроводження операцій з цінними паперами, власними акціями та депозитарного обслуговування; складання статистичної звітності за ф.№1-Б, податкової звітності з комунального податку; бухгалтерське супроводження міжбанківського та міжфелійного кредитування, нарахування процентів по ним, введення параметрів по цім рахункам; нарахування та утримання із заробітної плати працівників процентів по споживчим кредитам; облік заставного майна; облік по еквайринговим операціям.

економіст

Укрсоцбанк, ПАТ

Банки

10 років 6 місяців

07.1992 - 01.2003

  • облік основих засобів, ТМЦ, матеріалів, складання звітності по ОЗ; нарахування заробітної плати; облік дебіторської та кредиторської заборгованості, доходів, витрат; міжфілійні розрахунки

Ключова інформація

  • проект централизации администрирования хоз.договоров:

написание ТЗ;

координация и участие;

внедрение и дальнейшее сопровождение

  • бюджетирование и анализ показателей деятельности:

сбор данных, консолидация, составление плана/факта, контроль;

расчет финансового анализа;

составление аналитических таблиц и презентаций;

заключения по затратным проектам;

  • контроль и учет:

хозяйственных операций;

основных средств, ТМЦ, материалов;

доходов и расходов;

авансовых отчетов;

резервы;

налоговая отчетность.

  • ТЗ для автоматизации учета и отчетности
  • методология:

разработка новой и обновление действующей документации

  • закупки:

подача заявок;

проведение исследования ценовых предложений;

согласование договоров;

отчетность по исполнению договоров

  • отчетность:

составление;

консолидация

  • документооборот:

запросы/ответы с Контрагентами, фискальными службами;

  • обучение и консультация:

сотрудников;

клиентов

  • уверенный пользователь:

ПК (Word, Excel, PowerPoint) ProFIX Bank, ProFIX Suite (идентично 1С), M.E.DOC, ЛИГА ЗАКОН...

Володіє мовами

Англійська

середній

Людмила Миколаівна

Аналітик, економіст, фінансист

Київ

52 роки

повна зайнятість

Оновлено 1 рік тому