Працював в 13 компаніях 21 рік 4 місяці
Банки, Промисловість та Виробництво, Страхування
начальник Управління по роботі з Юридичними особами Департаменту по роботі з непрацюючими активами
БАНК ІНВЕСТИЦІЙ та ЗАОЩАДЖЕНЬ, АТ
Банки
2 роки 10 місяців
03.2023 - до теперішнього часу
- Робота в частині зниження рівня NPL (кредити 90+);
- надання консультаційних послуг працівникам відділень з метою знаходження оптимального варіанту врегулювання простроченої/проблемної заборгованості;
- Формування плану заходів/робіт по врегулюванню проблемної заборгованості непрацюючих активів юридичних осіб (реструктуризація, суд, банкрутство, добровільна реалізація майна тощо);
- Процес проведення реструктуризацій (переговори, формування пакету документів, направлення та отримання відповідних висновків служб Банку,підготовка проекту Рішення Комітету НПА/Правління, захист заявок на засіданнях колегіальних органів; організація проведення угоди (підготовка проекту договору/додаткових договорів, перевірка укладених договорів на відповідність прийнятому Рішенню, надсилання пакету документів після проведення угоди до бек-офісу);
- Робота з непрофільними активами – сценарний аналіз,пошук та проведення перемовин з потенційними покупцями, орендарями, погодження умов угоди та договорів з іншими службами Банку;
- Взаємодія із партнерами Банку (колекторськими компаніями, суб’єктами оціночної діяльності), відповідно до Постанови НБУ №79, торгуючими компаніями (торгові площадки проведення е-аукціонів);
- Участь в автоматизації процесу – удосконалення звітності підрозділу (звіти, шаблони листів, вимог на дострокове (негайне) виконання зобов’язань тощо);
- участь в підготовці інформації на запити при перевірках внутрішнього та зовнішнього аудитів, НБУ тощо;
- списання ЗФА (відповідно до Постанови НБУ №49, ПКУ та внутрішніх нормативних документів):
- Участь у підготовці звітності для керівництва.
заступник начальника Управління по роботі з непрацюючими активами
БАНК ІНВЕСТИЦІЙ та ЗАОЩАДЖЕНЬ, АТ
Банки
1 рік 2 місяці
12.2021 - 02.2023
· Взаємодія з мережею Банку в частині зниження рівня простроченої заборгованості (30+ / 90+); надання консультаційних послуг працівникам відділень з метою знаходження оптимального варіанту врегулювання простроченої/проблемної заборгованості
· Процес проведення реструктуризацій (переговори, формування пакету документів, направлення та отримання відповідних висновків служб Банку,підготовка проекту Рішення Комітету НПА/Правління, захист заявок на засіданнях колегіальних органів; організація проведення угоди (підготовка проекту договору/додаткових договорів, перевірка укладених договорів на відповідність прийнятому Рішенню, надсилання пакету документів після проведення угоди до бек-офісу);
· Робота з непрофільними активами - сценарний аналіз,пошук та проведення перемовин з потенційними покупцями, пошук орендарів, погодження умов угоди та договорів з іншими службами Банку;
· Взаємодія із партнерами Банку (колекторськими компаніями, суб'єктами оціночної діяльності), відповідно до Постанови НБУ №79..
· Участь в автоматизації процесу - удосконалення звітності підрозділу (звіти, шаблони листів тощо);
· участь в підготовці інформації на запити при перевірках внутрішнього та зовнішнього аудитів, НБУ тощо;
· списання ЗФА (відповідно до Постанови НБУ №49, ПКУ та внутрішніх нормативних документів)
Участь у підготовці звітності для керівництва.
Заступник начальника управління по роботі зі стягнутим майном
БАНК ИНВЕСТИЦИЙ И СБЕРЕЖЕНИЙ, АО
Банки
1 рік 2 місяці
12.2020 - 01.2022
Взаємодія з мережею Банку в частині зниження рівня простроченої заборгованості (30+ / 90+); надання консультаційних послуг працівникам відділень з метою знаходження оптимального варіанту врегулювання простроченої/проблемної заборгованості
· Процес проведення реструктуризацій (переговори, формування пакету документів, направлення та отримання відповідних висновків служб Банку,підготовка проекту Рішення Комітету НПА/Правління, захист заявок на засіданнях колегіальних органів; організація проведення угоди (підготовка проекту договору/додаткових договорів, перевірка укладених договорів на відповідність прийнятому Рішенню, надсилання пакету документів після проведення угоди до бек-офісу);
· Робота з непрофільними активами - сценарний аналіз,пошук та проведення перемовин з потенційними покупцями, пошук орендарів, погодження умов угоди та договорів з іншими службами Банку;
· Взаємодія із колекторськими компаніями, відповідно до Постанови НБУ №79;
- Взаємодія з суб'єктами оціночної діяльності (в частині проведення оцінки непрофільних активів та активів на продаж третім особам при відступлення права вимоги);
· Участь в автоматизації процесу - розробка та погодження протокольних рішень, участь у розробці типових форм договорів, та постановка задач на IT-підрозділ щодо інтегрування типових форм до АБД;
· участь в підготовці інформації на запити при перевірках внутрішнього та зовнішнього аудитів, НБУ тощо;
· списання ЗФА (відповідно до Постанови НБУ №49, ПКУ та внутрішніх нормативних документів)
Участь у підготовці звітності для керівництва.
Начальник управления сопровождения активных операций клиентов
БАНК ИНВЕСТИЦИЙ И СБЕРЕЖЕНИЙ, АО
Банки
2 роки 4 місяці
09.2018 - 12.2020
· планування та організація роботи управління (6 співробітників, в т.ч. 2 працівника на за напрямком супроводження кредитів юридичних осіб, 2 працівника - фізичні особи, 2 працівника - операції з гарантіями)
· послідконтроль операцій;
· участь в розробці/внесенні змін до ВНД/банківських продуктів;
· проведення операцій з видач фізичним особам (кеш-кредити та заставні кредити);
· участь в формуванні/перевірці резервів (рах. 2209*, 2069*, 2089*);
· формування, передавання, зберігання кредитних справ фізичних та юридичних осіб, передавання в сховище оригіналів (рах.9819*);
· контроль виконання ковенант, ведення таблиць за недоліками при формуванні справ, супроводженні кредитів;
· проведення щорічної інвентаризації рахунків/ кредитних справ за активними операціями;
· участь в підготовці до аудиторських перевірок, НБУ, підготовка звітності для проведення стрес-тестування тощо;
надання пропозицій керівництву щодо організації роботи управління та мотивації співробітників.
Заместитель директора по экономике
ООО ВО Техэнергоналадка
Промисловість та Виробництво
5 років 2 місяці
11.2013 - 12.2018
Начальник отдела учета
ВУСО, ЧАО, страховая компания
Страхування
2 місяці
08.2018 - 09.2018
- организация сбора и передачи договоров;
- проверка правильности заполнения договоров и внесения в базу КИС;
- электронное подписание договоров в КИС;
- привязка платежей к договорам;
- формирование отчетности за отчетный период;
- инвентаризация бланков строгой отчетности;
- представление предложений руководству по организации работы отдела и мотивации сотрудников.
заместитель начальника отдела учета
ВУСО, ЧАО, страховая компания
Страхування
5 місяців
03.2018 - 07.2018
- организация сбора и передачи договоров;
- проверка правильности заполнения договоров и внесения в базу КИС;
- электронное подписание договоров в КИС;
- привязка платежей к договорам;
- формирование отчетности за отчетный период;
- инвентаризация бланков строгой отчетности.
Заместитель начальника управления администрирования процессов работы с долгами
Кредитпромбанк, ПАО, ЦО
Банки
8 місяців
03.2013 - 10.2013
- организация работы по рассмотрению заявлений клиентов (розница, корпоратив) касательно изменений действующих условий кредитования, реструктуризации, в т.ч. дисконтирование, уступка права требования, подписания мировых соглашений и т.д.,
- вынесение заявок на КК Банка (крупные кредиты),- проведение переговоров с клиентами с целью выработки вариантов по урегулированию проблемной задолженности;
- секретарь-докладчик Комитета по работе с особыми (проблемными)активами (организация, проведение заседаний КОА, написание и подписание протоколов КОА).
Глав.специалист - Заместитель начальника управления реструктуризации проблемной задолженности департ
Кредитпромбанк, ПАО, ЦО
Банки
3 роки
04.2010 - 03.2013
- рассмотрение заявлений клиентов (розница/корпоратив) касательно изменений действующих условий кредитования, реструктуризации, в т.ч. дисконтирование, мировые соглашения, уступка права требования и т.д.;
- принятие решений по реструктуризации (розница, лимит до 1 млн.грн.) в рамках «двоичной» системы (проблемщик+рисковик),
- вынесение заявок (нестандартных/выше 1 млн. грн.) на КК Банка,- проведение переговоров с клиентами с целью выработки вариантов урегулирования проблемной задолженности;
- разработка и участие в проведении пакетной реструктуризации (в разрезе продуктов Банка),
- консультационная поддержка уполномоченных сотрудников филиалов по вопросам реструктуризации проблемной задолженности,
- формирование отчетности и планов управления (планов для филиалов по направлению);
- секретарь-докладчик Комитета по работе с проблемными активами (организация, проведение заседаний КОА, написание и подписание протоколов КОА).
Начальник отдела развития агентской сети
ЗАО «Страховая компания 611»
Страхування
1 рік
05.2009 - 04.2010
- Построение агентской сети,
- Заключение договоров о сотрудничестве,
- Проведение переговоров с потенциальными партнерами СК.
Начальник управления кредитования физических лиц
Кредитпромбанк, ОАО, КРД
Банки
9 місяців
06.2008 - 02.2009
- Организация кредитования физических лиц в КРД банка.
- Налаживание продаж розничных продуктов в КРД.
- Налаживание процесса работы КРД с отделениями КРД по вопросам кредитования, рефинансирования, реструкзации и др.вопросов клиентов физ.лиц, связанных с кредитованием.
- Налаживание процесса страхования (продукт ОСАГО) по системе КРД.
- Участие в заседаниях Кредитного и других комитетах КРД Банка.
Достижения:
- повышена доходность по ипотечному портфелю КРД Банка (более 300 кредитов) в среднем на 2% в валюте и на 4,5% - по гривне,
- организована работа по реализации ипотечного продукта по программе ГИУ.
Директор Центра ипотечного кредитования
Кредитпромбанк, ОАО, КРД
Банки
1 рік 3 місяці
04.2007 - 06.2008
Организация ипотечного кредитования физических лиц по сети КРД. Участие в доработке ипотечных продуктов. Установление контактов с агентствами недвижимости, со страховыми компаниями. Подготовка и вынесение заявок на заседания Кредитного комитета КРД и ЦО Банка.
Достижения:
- организована работа ЦИК в 5-ти отделениях КРД, - проведено ряд семинаров совместно с Институтом развития недвижимости, благодаря чему было привлечено около 20 АН .
- выстроен процесс взаимодействия из 4-мя страховыми компаниями, в т.ч. с 1-ой по страхованию жизни.- переуступлен ипотечный портфель на сумму 1 млн. дол. США ЗАО «МИБ»,
- пересмотрены лимиты кредитования, в результате чего сокращено время рассмотрения кредитных заявок.
экономист-главный экономист управления кредитования физических лиц
Кредитпромбанк, ОАО, КРД
Банки
2 роки 10 місяців
07.2004 - 04.2007
Ключова інформація
Опыт:
- кредитования (ипотека/потреб.цели) - 6 лет.
- кредитного администрирования (юридические/физические лица) - более 2-х лет.
- работа с проблемными кредитами - более 4-х лет
- в продажах страховых продуктов (недвижимость/КАСКО/ОСАГО) - 11 мес.
- в продажах недвижимости (2 года).
- проведения переговоров с застройщиками (7 мес.)
*На протяжении 2015-2016 гг. прошел тренинги, связанные с риэлторскими продажами (техника продаж/переговоров), а также ориентируюсь тенденциях на рынке недвижимости, в градостроительстве, классификации объектов недвижимости.
Навчався в 2 закладах
Киевский национальный торгово-экономический университет
Банковское дело, Магистратура
Киев, 2005
Киевский национальный торгово-экономический университет
Институт повышения квалификации, Управление проектами/специалист
Киев, 2003
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Техника риэторских продаж
Додаткова інформація
Водительское удостоверение
кат.B 19 лет
Компьютерные навыки
В2,
SR-Bank,
Scrooge,
Word,
Excel,
Lotus,
Power Point,
Личные качества
Вредных привычек - нет.
Личные качества: коммуникабельность (умение договариваться), настойчивость, в то же время дипломатичность, активная позиция, ответственность.
Опыт в сфере недвижимости
по договору подряда, более 2 лет в сфере недвижимости - анализ первичного/вторичного рынка недвижимости (продажа/аренда), достаточно хорошо ориентируюсь в строительных материалах, этапах проведения строительных работ, строительной документации. В свое время имел квалификационный сертификат специалиста по жилой недвижимости Киевского региона.Занимался организацией строительства частного дома «под ключ».
Максим
Максим
Руководитель/зам.руководителя подразделения кредитования/кредитного администрирования

Київ
Печерський район, Святошинський район, Шевченківський район
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому