Працював в 2 компаніях   23 роки 5 місяців

Інше, Банки

Директор з управління персоналом

Керуюча компанія по групі підприємств

Інше

13 років 6 місяців

03.2012 - до теперішнього часу

сільгосппідприємства (виробництво, переробка, імпорт/експорт), залізнична логістика, ІТ- продуктова компанія, імпорт/оптова торгівля міндобривами, видобувна промисловість, нафтобаза та нафтопереробний завод, HoReCa, ЗМІ та ін.

Від 4-х до 10-ти кадрових працівників у підпорядкуванні,

Численність персоналу по групі підприємств від 250 до 1000 працівників.

Основні обов’язки по групі компаній:

  • Операційне керівництво HR-департаментом та персоналом HR-вертикалі на підприємствах групи;
  • Організація та контроль процесу пошуку та підбору персоналу, виконання плану підбору, адаптація персоналу. Здійснення пошуку та підбору персоналу на ключові та керівні посади;
  • Розробка та впровадження KPI, систем фінансової мотивації персоналу, змін в системах оплати праці;
  • Розробка та впровадження відрядних розцінок;
  • Розробка та впровадження підсумованого обліку робочого часу та графіків змінності;
  • Нормування та оптимізація чисельності працівників;
  • Організація та проведення скорочень персоналу;
  • Моніторинг ринку праці та заробітних плат, аналіз тенденцій на ринку праці. Підготовка пропозицій щодо перегляду розмірів ЗП працівників та розрахунків відповідних змін до фонду оплати праці (ФОП);
  • Бюджетування та супроводження річного ФОП (ЗП, бонуси та ін.) та чисельності персоналу;
  • Формування, ведення та контроль штатних розписів підприємств групи;
  • Контроль правильності нарахувань ЗП (всі форми);
  • Розробка та впровадження HR-процедур/політик, що регламентують роботу з персоналом;
  • Створення/оптимізація організаційних структур підприємств групи, участь в оптимізації/реінжинірингу бізнес-процесів підприємств групи;
  • Аналіз потреб в навчанні персоналу підприємств групи. Бюджетування затрат на навчання;
  • Організація, контроль та безпосереднє ведення кадрового обліку та діловодства по підприємствах групи;
  • Участь у реалізації проекту щодо впровадження ERP-системи (написання технічних завдань, налагодження, тестування та впровадження HR-процесів в централізованій системі 1С);
  • Організація та здійснення роботи щодо медичного страхування працівників;
  • Участь в організації переїздів офісу (пошук офісних приміщень, ведення первинних переговорів з орендодавцями, планування розміщення персоналу, пошук та організація закупівлі офісних меблів);
  • Організація корпоративних заходів для працівників підприємства.

Основні досягнення на даном місці роботи:

  • оптимізація ФОП: переведення виробничого персоналу на відрядну оплату праці, розробка та впровадження відрядних розцінок;впровадження підсумованого обліку робочого часу;
  • впровадження систем мотивації (для відділів продажів, для залізнично-логістичної компанії, для виробництва на видобувному виробництві, для персоналу HoReCa, для виробничого персоналу на нафтопереробному виробництві);
  • зниження плинності персоналу;
  • впровадження ERP-системи (1С ЗУП) для HR;
  • стандартизація процесів HR по всіх підприємствах групи компаній (розробка та впровадження політик та положень: підбор, адаптація, кадрове діловодство, атестація, бюджетування ФОП, створення нового робочого місця, корпоративні правила, колективні договори, про оплату праці, правила внутрішнього трудового розпорядку та ін.);
  • своєчасне забезпечення підбору персоналу під нові напрямки діяльності/бізнесу.

Начальник Управління планування персоналу

ПрАТ «УКРСИББАНК»

Банки

9 років 10 місяців

05.2002 - 03.2012

11 працівників у безпосередньому підпорядкуванні.

Основні обов’язки:

Компенсації та пільги (C&B)

  • Розробка, супроводження та аналіз річного плану чисельності та фонду оплати праці персоналу банку;
  • Супроводження процесу перегляду розмірів заробітних плат та винагород;
  • Розробка та впровадження системи грейдів (HAY) та схем оплати праці;
  • Розробка, впровадження, супроводження систем фінансової мотивації та аналіз їх ефективності;
  • Відслідковування тенденцій на ринку винагород та мотивацій, моніторинг ринку заробітних плат та винагород.

Організаційний менеджмент

  • Оптимізація організаційної структури, штатного розпису та чисельності персоналу;
  • Розробка нормативів чисельності персоналу;
  • Реалізація та супроводження проекту «Опис посад» (HAY);
  • Реалізація проекту щодо впровадження ERP-системи (автоматизація HR-процесів в SAP);
  • Участь у реалізації проекту «Централізація та оптимізація HR процесів».

Основні досягнення на даному місці роботи:

  • Розробка та впровадження нормативів чисельності персоналу рітейл та операційної вертикалі для відділень банку;
  • Опис усіх посад банку (HAY);
  • Розробка та впровадження системи грейдів (HAY) та схем оплати праці;
  • Розробка та впровадження систем фінансової мотивації:
  • персонал Рітейл и Оперейшен відділень банку;
  • персонал вертикалі Collection;
  • персонал вертикалі Оперейшен;
  • персонал вертикалі Споживчого кредитування;
  • персонал Контакт-центру;
  • Реалізація проекту щодо впровадження ERP-системи (автоматизація HR-процесів в SAP);
  • Оптимізація бізнес-процесів, чисельності та організаційної структури банку;
  • Розробка та впровадження Положень:
  • Єдиний порядок прийому, переміщення персоналу та зміни розміру заробітної плати;
  • Порядок підготовки, затвердження, доведення та зберігання положень о структурних підрозділах та посадових інструкцій;
  • Порядок взаємодії підрозділів Департаменту управління персоналом;
  • Інструкція щодо формування штатного розпису;
  • Порядок та принципи формування організаційної структури.

Ключова інформація

Досвід роботи 20 років по напрямкам HR и C&B у крупних системних компаніях:

Реалізація проектів:

  • Розробка та впровадження HR-процедур/політик, регламентуючих роботу з персоналом (підбір и адаптація персоналу, кадрове діловодство та ін.);
  • оптимізація та впровадження нових систем оплати праці (окладна, відрядно-преміальна, погодинна) в залежності від потреб бізнесу;
  • розробка KPI та впровадження систем фінансової мотивації;
  • грейдування, опис посад (HAY),
  • розробка та впровадження нормативів чисельності персоналу;
  • оптимізація діючих та розробка нових організаційних структур бізнес-напрямків діяльності та підприємств;
  • впровадження ERP-систем, автоматизація кадрового обліку та розрахунку ЗП (SAP, 1С ЗУП);
  • участь у реінжинірингу та стандартизації бізнес-процесів.

Навчався в 2 закладах

Донбаська державна машинобудівна академія

економіка підприємства, інженер-економіст

Краматорськ, 1997

Донбаська державна машинобудівна академія

Автоматизація виробничих процесів, інженер

Краматорськ, 1996

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Основи оцінки посад (базовий курс) (HAY Group)

Київ, 2010

Сертифікат UA 10_018 JED 004

Основи побудови системи базових винагород (системи грейдів) (HAY Group)

Київ, 2010

Сертифікат UA 10_018 RSD 004

Управління конфліктами

Київ, 2009

Сертифікат УК 1238486 - 14012009

Аналіз, опис та оцінка посад (HAY Group)

Київ, 2008

Сертифікат PDP 004 JDJE 07

Андрій

HR-директор / Заступник HR-директора (з напрямку компенсацій та пільг (C&B), оргменеджмент)

Київ

51 рік

повна зайнятість

Оновлено 1 рік тому