Працював в 2 компаніях 23 роки 5 місяців
Інше, Банки
Директор з управління персоналом
Керуюча компанія по групі підприємств
Інше
13 років 6 місяців
03.2012 - до теперішнього часу
сільгосппідприємства (виробництво, переробка, імпорт/експорт), залізнична логістика, ІТ- продуктова компанія, імпорт/оптова торгівля міндобривами, видобувна промисловість, нафтобаза та нафтопереробний завод, HoReCa, ЗМІ та ін.
Від 4-х до 10-ти кадрових працівників у підпорядкуванні,
Численність персоналу по групі підприємств від 250 до 1000 працівників.
Основні обов’язки по групі компаній:
- Операційне керівництво HR-департаментом та персоналом HR-вертикалі на підприємствах групи;
- Організація та контроль процесу пошуку та підбору персоналу, виконання плану підбору, адаптація персоналу. Здійснення пошуку та підбору персоналу на ключові та керівні посади;
- Розробка та впровадження KPI, систем фінансової мотивації персоналу, змін в системах оплати праці;
- Розробка та впровадження відрядних розцінок;
- Розробка та впровадження підсумованого обліку робочого часу та графіків змінності;
- Нормування та оптимізація чисельності працівників;
- Організація та проведення скорочень персоналу;
- Моніторинг ринку праці та заробітних плат, аналіз тенденцій на ринку праці. Підготовка пропозицій щодо перегляду розмірів ЗП працівників та розрахунків відповідних змін до фонду оплати праці (ФОП);
- Бюджетування та супроводження річного ФОП (ЗП, бонуси та ін.) та чисельності персоналу;
- Формування, ведення та контроль штатних розписів підприємств групи;
- Контроль правильності нарахувань ЗП (всі форми);
- Розробка та впровадження HR-процедур/політик, що регламентують роботу з персоналом;
- Створення/оптимізація організаційних структур підприємств групи, участь в оптимізації/реінжинірингу бізнес-процесів підприємств групи;
- Аналіз потреб в навчанні персоналу підприємств групи. Бюджетування затрат на навчання;
- Організація, контроль та безпосереднє ведення кадрового обліку та діловодства по підприємствах групи;
- Участь у реалізації проекту щодо впровадження ERP-системи (написання технічних завдань, налагодження, тестування та впровадження HR-процесів в централізованій системі 1С);
- Організація та здійснення роботи щодо медичного страхування працівників;
- Участь в організації переїздів офісу (пошук офісних приміщень, ведення первинних переговорів з орендодавцями, планування розміщення персоналу, пошук та організація закупівлі офісних меблів);
- Організація корпоративних заходів для працівників підприємства.
Основні досягнення на даном місці роботи:
- оптимізація ФОП: переведення виробничого персоналу на відрядну оплату праці, розробка та впровадження відрядних розцінок;впровадження підсумованого обліку робочого часу;
- впровадження систем мотивації (для відділів продажів, для залізнично-логістичної компанії, для виробництва на видобувному виробництві, для персоналу HoReCa, для виробничого персоналу на нафтопереробному виробництві);
- зниження плинності персоналу;
- впровадження ERP-системи (1С ЗУП) для HR;
- стандартизація процесів HR по всіх підприємствах групи компаній (розробка та впровадження політик та положень: підбор, адаптація, кадрове діловодство, атестація, бюджетування ФОП, створення нового робочого місця, корпоративні правила, колективні договори, про оплату праці, правила внутрішнього трудового розпорядку та ін.);
- своєчасне забезпечення підбору персоналу під нові напрямки діяльності/бізнесу.
Начальник Управління планування персоналу
ПрАТ «УКРСИББАНК»
Банки
9 років 10 місяців
05.2002 - 03.2012
11 працівників у безпосередньому підпорядкуванні.
Основні обов’язки:
Компенсації та пільги (C&B)
- Розробка, супроводження та аналіз річного плану чисельності та фонду оплати праці персоналу банку;
- Супроводження процесу перегляду розмірів заробітних плат та винагород;
- Розробка та впровадження системи грейдів (HAY) та схем оплати праці;
- Розробка, впровадження, супроводження систем фінансової мотивації та аналіз їх ефективності;
- Відслідковування тенденцій на ринку винагород та мотивацій, моніторинг ринку заробітних плат та винагород.
Організаційний менеджмент
- Оптимізація організаційної структури, штатного розпису та чисельності персоналу;
- Розробка нормативів чисельності персоналу;
- Реалізація та супроводження проекту «Опис посад» (HAY);
- Реалізація проекту щодо впровадження ERP-системи (автоматизація HR-процесів в SAP);
- Участь у реалізації проекту «Централізація та оптимізація HR процесів».
Основні досягнення на даному місці роботи:
- Розробка та впровадження нормативів чисельності персоналу рітейл та операційної вертикалі для відділень банку;
- Опис усіх посад банку (HAY);
- Розробка та впровадження системи грейдів (HAY) та схем оплати праці;
- Розробка та впровадження систем фінансової мотивації:
- персонал Рітейл и Оперейшен відділень банку;
- персонал вертикалі Collection;
- персонал вертикалі Оперейшен;
- персонал вертикалі Споживчого кредитування;
- персонал Контакт-центру;
- Реалізація проекту щодо впровадження ERP-системи (автоматизація HR-процесів в SAP);
- Оптимізація бізнес-процесів, чисельності та організаційної структури банку;
- Розробка та впровадження Положень:
- Єдиний порядок прийому, переміщення персоналу та зміни розміру заробітної плати;
- Порядок підготовки, затвердження, доведення та зберігання положень о структурних підрозділах та посадових інструкцій;
- Порядок взаємодії підрозділів Департаменту управління персоналом;
- Інструкція щодо формування штатного розпису;
- Порядок та принципи формування організаційної структури.
Ключова інформація
Досвід роботи 20 років по напрямкам HR и C&B у крупних системних компаніях:
Реалізація проектів:
- Розробка та впровадження HR-процедур/політик, регламентуючих роботу з персоналом (підбір и адаптація персоналу, кадрове діловодство та ін.);
- оптимізація та впровадження нових систем оплати праці (окладна, відрядно-преміальна, погодинна) в залежності від потреб бізнесу;
- розробка KPI та впровадження систем фінансової мотивації;
- грейдування, опис посад (HAY),
- розробка та впровадження нормативів чисельності персоналу;
- оптимізація діючих та розробка нових організаційних структур бізнес-напрямків діяльності та підприємств;
- впровадження ERP-систем, автоматизація кадрового обліку та розрахунку ЗП (SAP, 1С ЗУП);
- участь у реінжинірингу та стандартизації бізнес-процесів.
Навчався в 2 закладах
Донбаська державна машинобудівна академія
економіка підприємства, інженер-економіст
Краматорськ, 1997
Донбаська державна машинобудівна академія
Автоматизація виробничих процесів, інженер
Краматорськ, 1996
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Основи оцінки посад (базовий курс) (HAY Group)
Сертифікат UA 10_018 JED 004
Основи побудови системи базових винагород (системи грейдів) (HAY Group)
Сертифікат UA 10_018 RSD 004
Управління конфліктами
Сертифікат УК 1238486 - 14012009
Аналіз, опис та оцінка посад (HAY Group)
Сертифікат PDP 004 JDJE 07
Андрій
Андрій
HR-директор / Заступник HR-директора (з напрямку компенсацій та пільг (C&B), оргменеджмент)

Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 рік тому