Працювала в 3 компаніях   20 років 10 місяців

Послуги для бізнесу - інше, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Транспорт та Логістика

Бухгалтер единственный

ФОП Чумакова С.В.

Послуги для бізнесу - інше

20 років 9 місяців

12.2004 - до теперішнього часу

Маю свій ФОП по наданню бухгалтерських послуг.

Пропоную комплексне ведення підприємств усіх форм власності, у т ч "з нуля" (єдиний податок (всі групи), загальна система з ПДВ), ПДВ, робота з РРО, ПРРО, Акциз.

Досвід у сферах діяльності: вантажні перевезення, роздрібна торгівля, роздрібна торгівля з підакцизними товарами, надання послуг, громадське харчування, надання послуг інтернету, рекламні послуги, послуги з надання в оренду, послуги перукарень та салонів краси.

Є досвід одночасного бухгалтерського обслуговування більше 60 ФОП з найманими працівниками на різних системах оподаткування. Первинна реєстрація ФОП , ведення повного циклу діяльності ФОП (формування та подання фінансової та податкової звітності, нарахування та контроль за сплатою податків) та ліквідація ФОП, реєстрація ПРРО та касирів, контроль за лімітами каси. Нарахування зп, лікарняних, відпусток, складання звітності, складання договорів, рахунків, актів наданих послуг, повний кадровий облік.

  • Клієнт-банк
  • Облік заробітної плати
  • Податковий облік
  • Первинна бухгалтерія
  • M.E.Doc
  • Облік ТМЦ
  • Статистична звітність
  • Облік основних засобів

Головний бухгалтер

Чумакова С.В., ФОП

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 роки 1 місяць

01.2019 - 02.2022

  • Ведення повного обліку фінансової діяльності компанії
  • Підготовка і подання фінансової звітності
  • Управління податковим обліком та звітністю
  • Оптимізація податкових платежів
  • Бухгалтер единственный

    ТОВ "БМВ ТРАНС"

    Транспорт та Логістика

    17 років 1 місяць

    01.2005 - 02.2022

    • - ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
    • ведення реєстра податковіх накладних та реєстрація їх в податковій, розблокування податкових накладних, планування ПДВ;
    • - контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
    • - нарахування і розрахунок заробітної плати, кадровий облік;
    • - взаємодія з контролюючими органами
    • розрахунок та перерахування податкових платежів, досвід формування платіжних доручень і вимог;
    • - контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками;
    • - підготовка та подання податкової звітності

    Ключова інформація

    Комплексне ведення підприємств усіх форм власності (єдиний податок , загальна система з ПДВ), ПДВ, робота з РРО, Акциз, досвід в розблокуванні ПН.

    Працювала у сферах діяльності: вантажні перевезення, оптова та роздрібна торгівля, роздрібна торгівля з підакцизними товарами, громадське харчування, надання послуг інтернету, рекламні послуги, послуги з надання в оренду, послуги перекарень та салонів краси.

    При веденні ФОПів займалася повністю їх первинною реєстрацією , веденням та закриттям їх діяльності, зміной відомостей про ФОП.

    Досконале знання податкового законодавства, трудового законодавства (повне ведення кадрової документації - накази, оформлення прийому на роботу, подання повідомлень про прийом працівника на роботу).

    • володію MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок, електронний кабінет;
    • - досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
    • - ведення реєстра податковіх накладних та реєстрація їх в податковій, розблокування податкових накладних, планування ПДВ;
    • - контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
    • - нарахування і розрахунок заробітної плати, кадровий облік;
    • - взаємодія з контролюючими органами ; - досвід проходження перевірок контролюючими органами;
    • - уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк», ;
    • - розрахунок та перерахування податкових платежів, досвід формування платіжних доручень і вимог;
    • - контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками; - знання податкового законодавства; - уміння працювати в команді;
    • - навички управління персоналом;
    • - підготовка та подання податкової звітності;

    Навчалась в 1 закладі

    ДДМА

    Учет и Аудит

    Краматорск, 2014

    Додаткова інформація

    Личные качества

    Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

    Светлана

    Бухгалтер

    Київ

    49 років

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота, гібридна

    Оновлено 7 місяців тому