Працювала в 3 компаніях   14 років

Промисловість та Виробництво, Банки, Послуги для населення - інше

Менеджер по роботі з клієнтами

Екософт, ТОВ, НвО

Промисловість та Виробництво

2 роки 1 місяць

12.2023 - до теперішнього часу

- Підготовка тендерної документації та участь в тендерних процедурах для проектів у сфері водопідготовки (для промислових і побутових споживачів),

- Забезпечення своєчасної подачі тендерних пропозицій відповідно до встановлених термінів,

- Аналіз результатів участі в тендерах та підготовка звітів для керівництва,

- Ведення бази даних тендерів та підтримка документального супроводу всіх процедур,

- Виставлення рахунків,

- Обмін документами з клієнтами (договори, видаткові, ТТН, акти тощо) як у паперовому варіанті, так і в електронному ( у т.ч. Партнерс, Вчасно),

- Аналіз та контроль дебіторської заборгованості.

Головний економіст

АТ «Ощадбанк», філія Головне управління по м. Києву та Київській області

Банки

10 років 8 місяців

12.2012 - 07.2023

З 05.12.2012 по 31.08.2020 - кредитний менеджер, економіст служби організації продажів:

- Пошук та залучення нових клієнтів (активні продажі),

- Організація та проведення презентацій/переговорів/зустрічей/Днів банку,

- Продаж послуг банку,

- Постановка планів та цілей підзвітним філіям;

- Контроль та допомога у їх виконанні,

- Відповідальність та націленість на результат.

З 01.09.2020 - 30.10.2021 - менеджер по обслуговуванню фізичних осіб (у т.ч. обслуговування клієнтів заможного сегменту):

- Здатність працювати в режимі багатозадачності та з великими об'ємами інформації,

- Вміння швидко навчатися та засвоювати інформацію,

- Навички ефективних продажів і введення переговорів,

- Розуміння стандартів якості обслуговування,

- Побудова довготривалих відносин з клієнтами.

З 1.11.2021 по 28.02.2023- агент якості:

- Навчання персоналу згідно стандартів Компанії,

- Створення навчальних курсів та матеріалів (тексти, презентації -PowerPoint і Canva , тести, завдання тощо);

- Контроль та моніторинг навчального процесу;

- Перевірка ДО та ПІСЛЯ рівня знань персоналу,

- Впевнений користувач програм пакета Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);

- Навички комунікації та презентації;

- Вміння працювати самостійно та в команді.

З 1.03.23 по 07.07.2023 - начальник відділу клієнтів роздрібного бізнесу: - Самостійність, аналітичне мислення, уміння критично оцінювати ситуацію та брати на себе відповідальність,

- Аудит існуючої команди, цифрових показників відділу;

- Постановка планів та цілей менеджерам відділу ;

- Впровадження і контроль інструментів розвитку команди;

- Розробка плану розвитку відділу, технік й скриптів продажу;

- Контроль якості, кількості, своєчасності виконання і досягнення усіх цих цілей та планів продажу;

- Взаємодія з ін. відділами для оптимізації робочих процесів та досягнення загальних цілей компанії;

- Робота з CRM,

- Організації та проведення співбесід.

Заступник начальника відділу надання соціальних послуг:

Миронівський районний центр зайнятості

Послуги для населення - інше

1 рік 4 місяці

09.2011 - 12.2012

  • обслуговування безробітних,
  • участь у підготовці та проведені конференцій, семінарів, тренінгів і лекцій;
  • формування регулярних звітів компанії;
  • облік вхідної та вихідної документації;
  • тісна співпраця з відділами: по роботі з роботодавцями, бухгалтерією, юристами;
  • адміністративні завдання.

Ключова інформація

Вміння та навички

Англійська мова - зі словником

Українська і російська мови - вільне володіння

Вмілий користувач: MS Office, АБС «Барс», Card management (у тому числі робота в ПЗ «Кредитна фабрика»), «Електронний архів», «Allegro» і CRM.

Створення презентацій в Power Point та Canva.

Особисті якості

Аналітичні здібності, уважність, уміння планувати свою діяльність, оперувати великими об'ємами інформації, чесність, пунктуальність. Цікавість до навчання і вдосконалення професійних навиків. Вміння презентувати продукт і впевнено вести переговори з клієнтами. Відповідальний підхід до роботи, уміння працювати в команді, комунікабельність, цілеспрямованість, націлена на результат, знання 7 кроків продажу (в т.ч. робота із запереченнями).

Навчалась в 1 закладі

Національного університет у біоресурсів і природокористування України (НУБіП України)

Факультет: Аграрний менеджмент. Спеціальність: «Маркетинг».

Київ, 2011

Додаткова інформація

Побажання

5-денний робочий тиждень

Людмила

Менеджер

Ірпінь

Готовий переїхати: Київ

40 000 грн

36 років

повна зайнятість

Оновлено 11 місяців тому