Працювала в 1 компанії   9 місяців

HR

Менеджер з персоналу

ГК "Сокіл"

HR

8 місяців

04.2018 - 12.2018

Ключова інформація

Мета: Претендую на посаду Менеджера з персоналу, з дружнім колективом, де я змогла б застосувати набуті знання та навички.

Досвід роботи:

(02.2020 – 10.2023) (ТОВ-фірма “Агрохімпак” м.Рівне) – Менеджер з персоналу

Обов'язки: • ведення обліку особистого складу підприємства, його підрозділів та встановлену документацію щодо кадрів відповідно до вимог чинного законодавства; • оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства; книжок; • формування графіку надання відпусток працівникам, та контроль за його дотримання; • складання встановленої звітності про роботу з кадрами; оглядів та допусків до роботи працівників; • ведення посадових інструкцій, проведення вступних інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки на підприємстві; • організовування укомплектування підприємства засобами захисту та спецодягою; • забезпечення життєдіяльності офісу всім необхідним; прийом вхідних дзвінків; • ведення реестру штрих-кодів на товарні позиції; • ведення реестру та контроль за дотриманням термінів договорів на підприємстві; • контроль за технічними інструментами на підприємстві їх повірка.

Маю досвід у проходженні успішних перевірок Держслужби України з питань праці (охорона праці та кадри 03.2021 р.)

(11.2019р.- 02.2020р.) (ДП “Бурштин України” – м.Рівне) – Інспектор з кадрів(01.2019 р.- 07.2019 р.) (Міжнародний завод бетонного обладнання “ГК Моноліт” м.Рівне) – Інспектор з кадрів • ведення обліку особистого складу підприємства, його підрозділів та встановлену документацію щодо кадрів відповідно до вимог чинного законодавства; • оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства; ;• формування графіку надання відпусток працівникам, та контроль за його дотриманням;• складання встановленої звітності про роботу з кадрами.

(05.2018р. по 12.2018) (Група компаній Сокіл - м. Рівне) - Менеджер з персоналу.

Обов'язки: • забезпечувала укомплектування підприємства необхідними працівниками; • здійснювала підбір кадрів, проводила співбесіди з особами, що наймаються на роботу; • займалася пошуком кандидатів на різні позиції в електронній базі даних, на Інтернет-ресурсах; вакансій;• брала участь у розробці та впровадженні програм адаптації для співробітників та службових обов'язків та посадових інструкцій для персоналу компанії;• досліджувала моніторинг ринку праці;• організовувала роботу кадрового відділу;• складала та оформлювала трудові договори, накази - прийом, звільнення, переведення працівників; займалася веденням, урахуванням та зберіганням особових справ, особових карток та трудових книжок та іншу кадрову документацію.

Особисті якості: Надаю перевагу колективній та командній роботі, ефективному та раціональному розподілу повноважень, чіткій послідовності власним обов'язкам. Відповідальна, здібна до навчання та адаптації до нових умов, маю організаторські якості, скромна, стримана, працьовита, справедлива, креативна, ініціативна, комунікабельна, цілеспрямована

Освіта:2015-2017 рр. Державний вищий навчальний заклад “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”Факультет: Фінансово-гуманітарний Ступінь вищої освіти: Магістр Спеціальність: Професійна освіта (Товарознавство)Професійна кваліфікація: Викладач ВНЗ

2013-2015 рр. Державний вищий навчальний заклад “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”Факультет: Фінансово-гуманітарнийСтупінь вищої освіти: Бакалавр Спеціальність: Професійна освіта (Товарознавство)Професійна кваліфікація: Педагог професійного навчання з товарознавства, товар

Додаткове навчання: 10.2019р. Держслужба України з питань праці м.Рівне, курси для інженерів з ОП, (4 гр.з електробезпеки, котли, газ, посудин під тиском,крані)

Додаткові відомості: • Досвідчений користувач ПК, Internet та комп'ютерних програм Microsoft Word, Excel, невеликий досвід роботи з програмами 1С.

Марта

Менеджер з персоналу

Рівне

15 000 грн.

30 років

повна зайнятість

Оновлено 1 рік тому