Працював в 8 компаніях   24 роки 4 місяці

Промисловість та Виробництво, Інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Банки, Освіта, Послуги для бізнесу - інше

Менеджер логістики

ТОВ "ВД Текстиль"

Промисловість та Виробництво

7 років 7 місяців

02.2018 - до теперішнього часу

1) організація роботи відділу логістики, взаємодія з іншими структурними підрозділами компанії;

2) підготовка до відправки замовлень клієнтів різними кур'єрськими службами по Україні та закордон

голова правління ОСББ

ОСББ «ЗАРІЧАНСЬКИЙ»

Інше

9 років 9 місяців

12.2015 - до теперішнього часу

1. Організація роботи та вирішення поточних питань ОСББ

2. Ведення документообігу щодо діяльності ОСББ

3. Ведення обліку сплати внесків співвласниками, розпорядження поточним рахунком ОСББ

менеджер із закупівель/логіст

ТОВ «Дона 2010»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 років

02.2012 - 02.2018

  1. Здійснення аналізу продажів дитячого одягу для дітей до 12 років, із наступним розміщенням замовлень на українських, турецьких та європейських фабриках.
  2. Документальне оформлення поставок продукції, підготовка документів для торгово-промислової палати та митних органів для експортного оформлення та митного очищення партії товару
  3. Пошук нових постачальників та новинок для розширення асортименту.
  4. Здійснення контролю за термінами поставок та оплати постачальникам.
  5. Проведення усього комплексу заходів із сертифікації продукції, яка постачається виробниками, відповідно до вимог технічних регламентів Митного союзу Росії. Білорусі, Казахстану.

менеджер відділу обслуговування юридичних осіб

ЦВ ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» в м. Хмельницький

Банки

3 роки 3 місяці

10.2008 - 01.2012

  1. Відкриття/закриття поточних рахунків юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
  2. Розрахунково-касового обслуговування клієнтів (проведення платежів, операції з готівковими коштами, надання виписок за рахунками, довідок тощо)
  3. Супроводження експортно-імпортних операцій клієнтів, аналіз та перевірка контрактів та супровідних документів на відповідність вимогам чинного законодавства
  4. Здійснення валютного контролю за міжнародними розрахунками клієнтів банку
  5. Проведення заходів первинного фінансового моніторингу операцій клієнтів

начальник відділу валютного контролю

Філія «Хмельницька дирекція» АТ «ІНДЕКС-БАНК»

Банки

1 рік 7 місяців

02.2007 - 09.2008

1. Супроводження експортно-імпортних операцій клієнтів, аналіз та перевірка зовнішньоекономічних контрактів та супровідних документів на відповідність вимогам чинного законодавства

2. Здійснення валютного контролю за міжнародними розрахунками клієнтів банку

3. Контроль за законодавчо встановленими строками повернення валютної виручки

4. Формування інформації для файлів звітності НБУ #36, #39, #70, #73, #С9, #D3, #E2

провідний економіст відділу обслуговування корпоративних клієнтів

Філія ВАТ «Укрексімбанк» у м. Хмельницькому

Банки

2 роки

01.2005 - 01.2007

1. Супроводження розрахунково-касового обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (проведення платежів, операції з готівковими коштами, надання виписок за рахунками, довідок тощо).

2. Супроводження експортно-імпортних операцій клієнтів, аналіз та перевірка контрактів та супровідних документів на відповідність вимогам чинного законодавства

3. Здійснення валютного контролю за міжнародними розрахунками, формування інформації для файлів звітності НБУ #36, #39, #70, #73, #С9, #D3, #E2

економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності

Хмельницький інститут Міжрегіональної академії управління персоналом (МАУП)

Освіта

1 рік 2 місяці

10.2003 - 12.2004

  1. Облік оплати за навчання студентами інституту
  2. Проведення платежів за допомогою системи Клієнт-банк, внесення банківських виписок до програми 1С:Підприємство

бухгалтер-економіст

ТОВ «Побутрадіотехніка»

Послуги для бізнесу - інше

2 роки 4 місяці

06.2001 - 10.2003

1. Облік заробітної плати, розрахунків з підзвітними особами, із контрагентами (постачальниками послуг, орендарями).

2. Підготовка документів для оформлення кредитів та відкриття кредитних ліній.

3. Оформлення установчих документів та реєстрація дочірніх підприємств в органах виконавчої влади, податкових органах, фондах соціального страхування, відкриття рахунків у банківських установах

Ключова інформація

Виконання усього переліку робіт щодо функціонування офісу:

1) складання кошторису діяльності офісу та контроль його виконання; 2) пошук персоналу та приміщення; 3) забезпечення діяльності офісу (питання оплати праці працівників, забезпечення канц. приладдям, технікою, доступом до інтернету тощо).

Особисті якості: якісне виконання обов'язків, висока працездатність, відповідальність, комунікабельність, вміння самостійно приймати рішення та нести за них відповідальність, вміння працювати у команді.

Є зареєстрований ФОП для оформлення офіційних документів.

Навчався в 2 закладах

Тернопільський національний економічний університет

Магістратура, «Банківська справа»

Тернопіль, 2007

Технологічний університет Поділля

Інженерно-економічний факультет, «Бухгалтерський облік та аудит»

Хмельницький, 2001

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Про себе

Вільно володію російською та українською мовами. Працюю з комп'ютером на рівні досвідченого користувача. Працюю із програмами пакету Microsoft Office, інтернет-браузерами, програмами IP-телефонії.

Особисті якості: якісне виконання обов'язків, висока працездатність, відповідальність, комунікабельність, вміння самостійно приймати рішення та нести за них відповідальність, толерантне ставлення до колег та вміння працювати у команді.

Віталій

Адміністратор офісу підтримки

Хмельницький

18 000 грн.

46 років

повна зайнятість

Оновлено 2 роки тому