Працював в 3 компаніях 14 років 11 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс)
Менеджер з ІТ забезпечення
Назву компанії приховано
АПК (Агропромисловий комплекс)
9 років 9 місяців
04.2016 - до теперішнього часу
- складання та контроль бюджету департаменту ІТ
- моніторинг ринку контрагентів, економія бюджету
- заключення договорів з контрагентами
- складський облік, проведення та автоматизація інвентаризацій ОЗ
- контроль складських запасів ІТ обладнання та закупівля нового
- забезпечення співробітників якісним та найдешевшим мобільним зв'язком та інтернетом (від 1000 офісних користувачів), а також віддалені об'єкти
- супровід старих та підключення нових (в т.ч. резервних каналів зв'язку)
старший фахівець з інформаційних технологій
Назву компанії приховано
АПК (Агропромисловий комплекс)
3 роки 1 місяць
04.2013 - 04.2016
- автоматизація обліку продукції на підприємстві
- впровадження мережевої версії електронної бухгалтерської звітності "M.E.doc" (близько150 організацій) та подальший супровід
- проведення навчання співробітників, створення інструкцій
- налаштування та супровід систем клієнт-банк (усі ключові банки України)
- розподілення прав доступу до мережевих ресурсів
фахівець з інформаційних технологій
Назву компанії приховано
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 3 місяці
02.2011 - 04.2013
- Технічна підтримка користувачів, перша лінія підтримки.
- Налаштування та усунення проблем АРМ (автоматизоване робоче місце) співробітників (від 500 офісних користувачів).
- прокладання та налаштування СКС
- підключення та налаштування периферійних пристроїв
- формування карт полів з даних GPS обладнання
Ключова інформація
ОС Windows server, windows xp, 7, 8, 8.1, 10. AD, Exchange, RDP, DHCP, MS Office, Omni Tracker, CMDB
Участь та реалізація проекту автоматизації обліку .
Впровадження електронної подачі звітності в контролюючі органи.
Впровадження та підтримка систем клієнт-банк.
Обмеження та надання доступу до мережевих ресурсів.
Проведення тендерної закупівлі, заключення договорів та контроль їхнього виконання.
Побудова системи технічної підтримки (Helpdesk\Service desk), call-центр, єдина точка звернень.
Визначення пріоритетів та терміну виконання звернень та завдань, окремий підхід до кожного співробітника, реакція на звернення VIP співробітників .
Контроль та автоматизація переміщення ІТ обладнання.
Консультація працівників компанії стосовно ІТ сервісів
Тренінг з інформаційної безпеки.
Пройдено курси навчання Олександра Висоцького («Технологія навчання», «ЦКП і обмін», «Оргструктура», «Професіоналізм»...)
Мови : Українська, Російська, Англійська Intermediate lvl
Навчався в 1 закладі
ТНЕУ
Інформаційні технології
Тернопіль, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Особиста ефективність
Пройдено курси навчання Олександра Висоцького («Технологія навчання», «ЦКП і обмін», «Оргструктура», «Професіоналізм»...)
Тренінг з інформаційної безпеки.
Тренінг з інформаційної безпеки.
Додаткова інформація
Додаткова інформація
Особисті якості : Готовий брати на себе відповідальність та завжди досягати поставлених цілей, врівноваженість, цілеспрямованість, розуміння свого кінцевого продукту, активність, мультизадачність.
Готовий до роботи в «овертайм» та відряджень.
Водійські права: Категорія A, B
Закордонний паспорт в наявності
Анонімний пошукач
Helpdesk (віддалено)
Тернопіль
Готовий переїхати: Київ, Львів, Івано-Франківськ
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 роки тому