Працювала в 3 компаніях 26 років 11 місяців
Фінансові послуги, Державний сектор
Консультант з податків і зборів, спеціаліст департаменту аудиту
Аудиторська компанія
Фінансові послуги
13 років 7 місяців
03.2012 - до теперішнього часу
Аналіз законодавства про працю, надання клієнтам консультацій у цій сфері. Кадрове адміністрування, розробка колективних договорів, положень про відділ, про преміювання, штатного розкладу, посадових інструкцій тощо. Аудит з кадрових питань. Консультування клієнтів по телефону та на особистому прийомі.
Письмові консультаційні послуги з практичного застосування всіх законодавчих актів, їх моніторинг та аналіз. Податкові консультації з усіх податків та зборів, податкове планування, оптимізація оподаткування, мінімізація податкового навантаження, перевірка та аналіз бухгалтерської та податкової звітності, допомога при заповненні звітності та при спірних ситуаціях. Участь в аудиторських перевірках. Контроль дотримання бухгалтерського та податкового законодавства, нормативів, бюджетів, платіжної дисципліни. Контроль за веденням бухгалтерського, кадрового, управлінського обліку.
Надання аудиторських висновків, податкових консультацій, позовних заяв письмово і усно, у тому числі з попередньою оцінкою первинних та інших документів замовника.
Захист клієнтів від неправомірних дій та рішень контролюючих органів, в тому числі на етапі судових справ. Підготовка письмових оскаржень результатів перевірок, складання запитів до контролюючих органів. Розробка рекомендацій щодо усунення порушень, зниженню ризиків, оптимізації процесів, зниження витрат.
Робота з довідковими законодавчими базами на рівні професійного користувача, робота з великими обсягами інформації. При виконанні таких завдань самостійно здійснюю юридичний супровід на основі Господарського, Цивільного, Податкового та інших кодексів України, окремих галузевих законів, бухгалтерських стандартів тощо.
Головний державний інспектор
Інформаційно-довідковий департамент Державної фіскальної служби України
Державний сектор
5 років
12.2006 - 12.2011
Аудит кадрових документів, методологія розробки кадрових документів. Поглиблені знання та успішне застосування на практиці законодавства, що регулює відносини між працедавцем та працівником, Аналіз та надання консультацій застосування законодавчих актів про працю. Кадрове адміністрування, розробка колективних договорів, положень про відділ, про преміювання, штатного розкладу, посадових інструкцій тощо. Аудит з кадрових питань.
Надання найбільш складних усних та письмових консультативних висновків у сфері трудового законодавства. Додатково також : Надання податкових та інших консультацій фізичним особам, підприємствам та підприємцям різних галузей господарювання, в тому числі з оподаткування податком на додану вартість, податком на прибуток, податком з доходів фізичних осіб, фіксованого податку, порядку ведення обліку доходів і витрат ФО - СПД на загальній і на спрощеній системі оподаткування, права та обов'язки платників податків, податковий борг, оскарження рішень органів ДПС за результатами перевірок, встановлення та зняття з обліку в органах ДПС юридичних і фізичних осіб; порядок заповнення податкової звітності; апеляційне оскарження результатів перевірок; Проведення моніторингу змін податкового законодавства України; впевнений користувач системи «Ліга-закон».
Головний державний податковий інспектор - ревізор
Державна податкова інспекція у Печерському районі м. Києва
Державний сектор
8 років 1 місяць
12.1997 - 01.2006
Здійснення перевірок суб'єктів підприємницької діяльності, участь у проведенні податкової діагностики та податковому аудиті; контроль за надходженням до бюджету податкових та інших платежів; перевірка грошових документів, бухгалтерських книг, звітів, кошторисів тощо; аналіз результатів перевірок та застосування фінансових санкцій за порушення податкового законодавства; аудит та виправлення помилок. Організація і проведення семінарів, круглих столів, брифінгів тощо з питань податкового законодавства. Надання усних та письмових податкових роз'яснень з питань оподаткування. Ведення впродовж 2-х років роботи із зверненнями громадян у громадській приймальні. Досвід роботи по зв'язкам з громадськістю.
Ключова інформація
Маю великий досвід роботи супервайзера контакт - центру, а також наставництва, навчання, оцінювання та контролю якості роботи працівників.
Тривалий час працювала аудитором у різних сферах господарюванння. Також є досвід із зв'язками з громадськістю, організацією і проведенням семінарів, круглих столів, брифінгів.
Навчалась в 1 закладі
Київський Славістичний Університет
Бухоблік і аудит, бухгалтер-фінансист
Київ, 2008
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Олена Анатоліївна
Олена Анатоліївна
Фахівець з аналізу і контролю якості

Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 рік тому