Працював в 3 компаніях   3 роки 4 місяці

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Телекомунікації / Зв'язок

Department head

Wizz Air

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

2 роки 2 місяці

07.2021 - 09.2023

DEPARTMENT MANAGER (February 2023 - September 2023)

•Administration of personnel: accesses, dismissals, sick leaves, vacations, control of absenteeism, etc. Calculation of indicators for salary and bonuses

•Team management up to 80 employees

•Work organization for the day, week, month; direction development, process optimization

•Management of team motivation, regular meetings, informing about the results of the department's work

•Management of the load on the teams, timely response to traffic fluctuations or agent malfunctions.

•Monitoring and analysis of work results according to KPI of entrusted department daily/weekly/monthly. Fast reaction to deviations to increase efficiency

•Analysis and management of the risks of receiving fines, critical errors that may lead to the termination of contractual relations or reputational risks of the company

•Verification and validation of the training program

TEAM LEADER (July 2022 - February 2023)

•Monitoring of group performance (daily/weekly/monthly), analysis and presence of deviations (fraud, critical mistakes)

•Increasing the efficiency and quality of work of the agents of my group

•Ensuring the compliance of agents’ discipline and information security of the department. Remote agents control

•Support of the training/mentoring process. Adaptation of new project employees

•Participation in operational meetings

TRAINER | MENTOR (February 2022 - July 2022)

•Training and onboarding of new agents on project

•Created and optimized a training program containing theory and practical tasks

AGENT (July 2021 - February 2022)

•Solving short-term passenger issues in English via calls

•Handling of long-term requests-complaints in e-mails/tickets

•Сreated templates that were launched as corporate for the Customer Relations department

Customer support representative

Namecheap

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

5 місяців

08.2020 - 01.2021

I have been working as Customer Support and have been chatting with people from all over the world in English. My responsibilities were: to provide a technical support and to consult clients on various issues connected with domain names, hosting, SSL-certificates.

Оператор Call-centre

Adelina Call Center

Телекомунікації / Зв'язок

6 місяців

08.2019 - 02.2020

Працював оператором вхідної лінії в компанії мобільного зв’язку. Обслуговував абонентів з різних питань

Ключова інформація

Data Analysis, Project Planning, Business Process Improvement, Operations Management, Team Motivation, Team Leadership, Team Management, Employee Training, Staff Development, Salesforce Lightning, Microsoft Excel, Microsoft Office, Customer Experience, Teamwork

Навчався в 2 закладах

Львівський національний університет імені Івана Франка

Економічний | Менеджмент

Львів, 2024

Львівський національний університет імені Івана Франка

Економічний | Менеджмент

Львів, 2023

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Іспанська

нижче середнього

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Комп’ютерна академія «ШАГ»

Львів, 2019

Загальний курс ІТ: Microsoft Office, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, HTML, 3D Max.

Green Forest

Львів, 2018

Finished English level Upper-Intermediate and Advanced

Олександр

Розгляну всі пропозиції

Львів

1 000 $

23 роки

повна зайнятість

Оновлено 1 рік тому