Працював в 3 компаніях 3 роки 4 місяці
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Телекомунікації / Зв'язок
Department head
Wizz Air
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
2 роки 2 місяці
07.2021 - 09.2023
DEPARTMENT MANAGER (February 2023 - September 2023)
•Administration of personnel: accesses, dismissals, sick leaves, vacations, control of absenteeism, etc. Calculation of indicators for salary and bonuses
•Team management up to 80 employees
•Work organization for the day, week, month; direction development, process optimization
•Management of team motivation, regular meetings, informing about the results of the department's work
•Management of the load on the teams, timely response to traffic fluctuations or agent malfunctions.
•Monitoring and analysis of work results according to KPI of entrusted department daily/weekly/monthly. Fast reaction to deviations to increase efficiency
•Analysis and management of the risks of receiving fines, critical errors that may lead to the termination of contractual relations or reputational risks of the company
•Verification and validation of the training program
TEAM LEADER (July 2022 - February 2023)
•Monitoring of group performance (daily/weekly/monthly), analysis and presence of deviations (fraud, critical mistakes)
•Increasing the efficiency and quality of work of the agents of my group
•Ensuring the compliance of agents’ discipline and information security of the department. Remote agents control
•Support of the training/mentoring process. Adaptation of new project employees
•Participation in operational meetings
TRAINER | MENTOR (February 2022 - July 2022)
•Training and onboarding of new agents on project
•Created and optimized a training program containing theory and practical tasks
AGENT (July 2021 - February 2022)
•Solving short-term passenger issues in English via calls
•Handling of long-term requests-complaints in e-mails/tickets
•Сreated templates that were launched as corporate for the Customer Relations department
Customer support representative
Namecheap
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
5 місяців
08.2020 - 01.2021
Оператор Call-centre
Adelina Call Center
Телекомунікації / Зв'язок
6 місяців
08.2019 - 02.2020
Ключова інформація
Data Analysis, Project Planning, Business Process Improvement, Operations Management, Team Motivation, Team Leadership, Team Management, Employee Training, Staff Development, Salesforce Lightning, Microsoft Excel, Microsoft Office, Customer Experience, Teamwork
Навчався в 2 закладах
Львівський національний університет імені Івана Франка
Економічний | Менеджмент
Львів, 2024
Львівський національний університет імені Івана Франка
Економічний | Менеджмент
Львів, 2023
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Іспанська
нижче середнього
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Комп’ютерна академія «ШАГ»
Загальний курс ІТ: Microsoft Office, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, HTML, 3D Max.
Green Forest
Finished English level Upper-Intermediate and Advanced
Олександр
Олександр
Розгляну всі пропозиції

Львів
повна зайнятість
Оновлено 1 рік тому