Працювала в 5 компаніях 9 років 4 місяці
Медіа / ЗМІ, Інтернет, Телекомунікації / Зв'язок
Телеведуча
ТЮСО, ТМ
Медіа / ЗМІ
6 років 2 місяці
07.2019 - до теперішнього часу
Навики роботи у кадрі; Навики роботи ведучої; Поставлений голос; Досвід роботи на знімальному майданчику, розуміння знімального процесу; Організаторські здібності; Вміння роботи з прослуховуванням; Швидке навчання, розуміння завдання режисера/продюсера; Готовність до ненормованого робочого графіка; Вміння імпровізувати, вести ефір без тексту.
Ведуча YouTube-каналу
EXMO
Інтернет
1 рік 4 місяці
11.2020 - 03.2022
1. Створення та обговорення сценарію для відео;
2. Запис відео навчальних матеріалів;
3. Запис важливих новин у криптоіндустрії за тиждень;
4. Озвучка для інформативних відео та застосунків.
Є вміння:
• працювати з суфлером та імпровізувати;
• працювати з великим обсягом нової інформації.
2. Запис відео навчальних матеріалів;
3. Запис важливих новин у криптоіндустрії за тиждень;
4. Озвучка для інформативних відео та застосунків.
Є вміння:
• працювати з суфлером та імпровізувати;
• працювати з великим обсягом нової інформації.
Телеведуча
Platinum
Медіа / ЗМІ
5 місяців
12.2018 - 05.2019
Навики роботи у кадрі; Навики роботи ведучої; Поставлений голос; Досвід роботи на знімальному майданчику, розуміння знімального процесу; Організаторські здібності; Вміння роботи з прослуховуванням; Швидке навчання, розуміння завдання режисера/продюсера; Готовність до ненормованого робочого графіка; Вміння імпровізувати, вести ефір без тексту.
Спеціаліст контролю якості
ТЮСО, ТМ
Телекомунікації / Зв'язок
3 місяці
09.2018 - 12.2018
Оцінка рівня навичок ділового спілкування та професійних навичок операторів call-центру з вхідних та вихідних дзвінків; Прослуховування телефонних розмов операторів; Перевірка дотримання операторами call-центру сценаріїв розмови із клієнтами; Аналіз та оцінка дзвінків відповідно до розробленої технології оцінки; Ведення звітності про прослухані дзвінки.
Оператор Call-centre
ТЮСО, ТМ
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 4 місяці
05.2016 - 09.2018
Прийом вхідних дзвінків, електронних листів; Консультативні послуги потенційним та реальним клієнтам (за асортиментом, тарифами, умовами роботи та до.); Прийом, оформлення та ведення замовлень, проведених через сайт / по телефону; Реалізація проєктів телемаркетингу (опитування, презентація товару, послуги клієнтам); Оперативне ведення клієнтської бази даних; Робота із рекламаціями (прийом, реєстрація претензій).
Навчалась в 2 закладах
Державний університет інфраструктури та технологій
Юридичний
Київ, 2021
Державний університет інфраструктури та технологій
Юридичний
Київ, 2019
Володіє мовами
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Додаткова інформація
Організаторські здібності; Поставлене мовлення; Здатність швидко вчитися; Цілеспрямованість; Креативність; Комунікабельність; відповідальність; Робота результат.
Світлана Василівна
Світлана Василівна
Телеведуча

Київ
повна зайнятість
Оновлено 7 місяців тому