Ключова інформація

Працюю в освіті більше 11 років. Роботу жодного разу не змінювала (окрім реорганізації навчального закладу).

Вважаю продуктом своєї праці - вільний час керівника. Прагнення здобути посаду помічник керівника, адміністратора, особистого секретаря. Бажаю мати корисну, насичену роботу.

На своїй посаді можу виконувати:

- оформлення звітів, ведення ділової переписки;

- контроль фінансів офісу;

- оформлення ( в тому числі друк) і розсилка розподільних документів;

- знання офісних комп'ютерних програм на рівні користувача;

- підготовка за вказівкою керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів та інших документів;

- оформлення протоколів нарад;

- доведення до відома присутніх та відповідальних за виконання доручень про терміни виконання;

-перевірка звітів та планів підрозділів щодо виправлень, на які вказав попепедньо керівник, перед поданням на підпис;

- прийом і реєстрація заяв, листів;

- підготовка офісного приміщення до робочого дня (перевірка кабінетів, робочих місць керівників, перевірка переговірних кімнат. Перевірка порядку на кухні і наявність необхідних продуктів;

- прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка вхідної та вихідної, а також і внутрішньої кореспонденції;

- підготовка відряджень для керівництва (замовлення готелів, квитків, супровідних документів);

- вирішення особистих питань керівника;

- замовлення офісної канцелярії, продуктів харчування, води, витратних матеріалів;

- забезпечення робочого місця кожного працівника офісу необхідним канцелярським приладдям, меблями;

- контроль та оновлення інформаційної бази працівників;

- співпраця з власниками офісного приміщення, щодо питань з оплати оренди та комунальних послуг;

- внесення рахунків, відстеження правильності внесених послуг в рахунок, відстеження оплати;

- контроль графіку роботи водіїв та прибиральниці в робочі дні, вихідні дні та свята;

- контроль графіку роботи охорони офісного приміщення, співпраця з охоронними компаніями;

- обробка електронної пошти;

- приготування чаю, кави для відвідувачів на прохання керівника;

- цілеспрямована;

- енергійна;

- комунікабельна;

- відповідальна;

- стресостійка.

Вмію працювати в команді та індивідуально, маю бажання підвищувати свій професійний рівень та розвиватися в усіх напрямах.

Швидко навчаюся, не боюся труднощів

Навчалась в 1 закладі

Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі

2007-2009рр. ВНЗ «УДУФМТ» ОКР «магістр» Напрям підготовки: Економіка і підприємництво Спеціальність: Фінанси і кредит 2007-2009рр. ВНЗ «УДУФМТ» ОКР «спеціаліст перепідготовки» (ІІ вища освіта) Напрям підготовки: Міжнародні відносини

Киев, 2009

Додаткова інформація

Досвід роботи:

Серпень 2007 - липень 2008

Український державний університет економіки і фінансів

Посада: методит кафедри, методист в/к навчального відділу

Серпень 2008 - липень 2013

Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі

Посада: начальник навчального відділу, заступник керівника навчально-методичного центру

Серпень 2013 - Серпень 2014

Козятинський районний центр зайнятості

Перебування на обліку

Вересень 2014 - січень 2015

Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі

Посада: вихователь

Лютий 2015 - по сьогодні

Київський національний торговельно-економічний університет

Посада: Адміністрація студмістечка

Додаткові відомості:

Українська мова - рідна

Англійська мова - рівень володіння середній

ПК - досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми)

Машинопис - 180 знаків на хвилину

Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер)

Анастасія Сергіївна

Помічник керівника, офіс-менеджер

Київ

17 000 грн.

38 років

повна зайнятість

Оновлено 5 років тому