Ключова інформація
Працюю в освіті більше 11 років. Роботу жодного разу не змінювала (окрім реорганізації навчального закладу).
Вважаю продуктом своєї праці - вільний час керівника. Прагнення здобути посаду помічник керівника, адміністратора, особистого секретаря. Бажаю мати корисну, насичену роботу.
На своїй посаді можу виконувати:
- оформлення звітів, ведення ділової переписки;
- контроль фінансів офісу;
- оформлення ( в тому числі друк) і розсилка розподільних документів;
- знання офісних комп'ютерних програм на рівні користувача;
- підготовка за вказівкою керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів та інших документів;
- оформлення протоколів нарад;
- доведення до відома присутніх та відповідальних за виконання доручень про терміни виконання;
-перевірка звітів та планів підрозділів щодо виправлень, на які вказав попепедньо керівник, перед поданням на підпис;
- прийом і реєстрація заяв, листів;
- підготовка офісного приміщення до робочого дня (перевірка кабінетів, робочих місць керівників, перевірка переговірних кімнат. Перевірка порядку на кухні і наявність необхідних продуктів;
- прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка вхідної та вихідної, а також і внутрішньої кореспонденції;
- підготовка відряджень для керівництва (замовлення готелів, квитків, супровідних документів);
- вирішення особистих питань керівника;
- замовлення офісної канцелярії, продуктів харчування, води, витратних матеріалів;
- забезпечення робочого місця кожного працівника офісу необхідним канцелярським приладдям, меблями;
- контроль та оновлення інформаційної бази працівників;
- співпраця з власниками офісного приміщення, щодо питань з оплати оренди та комунальних послуг;
- внесення рахунків, відстеження правильності внесених послуг в рахунок, відстеження оплати;
- контроль графіку роботи водіїв та прибиральниці в робочі дні, вихідні дні та свята;
- контроль графіку роботи охорони офісного приміщення, співпраця з охоронними компаніями;
- обробка електронної пошти;
- приготування чаю, кави для відвідувачів на прохання керівника;
- цілеспрямована;
- енергійна;
- комунікабельна;
- відповідальна;
- стресостійка.
Вмію працювати в команді та індивідуально, маю бажання підвищувати свій професійний рівень та розвиватися в усіх напрямах.
Швидко навчаюся, не боюся труднощів
Навчалась в 1 закладі
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі
2007-2009рр. ВНЗ «УДУФМТ» ОКР «магістр» Напрям підготовки: Економіка і підприємництво Спеціальність: Фінанси і кредит 2007-2009рр. ВНЗ «УДУФМТ» ОКР «спеціаліст перепідготовки» (ІІ вища освіта) Напрям підготовки: Міжнародні відносини
Киев, 2009
Додаткова інформація
Досвід роботи:
Серпень 2007 - липень 2008
Український державний університет економіки і фінансів
Посада: методит кафедри, методист в/к навчального відділу
Серпень 2008 - липень 2013
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі
Посада: начальник навчального відділу, заступник керівника навчально-методичного центру
Серпень 2013 - Серпень 2014
Козятинський районний центр зайнятості
Перебування на обліку
Вересень 2014 - січень 2015
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі
Посада: вихователь
Лютий 2015 - по сьогодні
Київський національний торговельно-економічний університет
Посада: Адміністрація студмістечка
Додаткові відомості:
Українська мова - рідна
Англійська мова - рівень володіння середній
ПК - досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми)
Машинопис - 180 знаків на хвилину
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер)
Анастасія Сергіївна
Анастасія Сергіївна
Помічник керівника, офіс-менеджер
Київ
повна зайнятість
Оновлено 5 років тому