Працював в 2 компаніях   15 років 4 місяці

Інше

голова правління

Відродження

Інше

8 років 9 місяців

01.2017 - до теперішнього часу

Директор

Частный предприниматель

Інше

15 років 3 місяці

07.2010 - до теперішнього часу

Ключова інформація

/Мої якості:

1. Професійні знання вміння та навички по психології, психоедууації, психотерапії, основ психотерапевтичного коучингу. Також маю знання MBA і навички менеджменту на рівні CEO.

2. Комунікабельність, контактність, вміння спілкуватися, динамічність і гнучкість, уміння вислухати, співчувати, терпимість до недоліків інших

3. Емоційна стриманість, уміння приховувати свої мимовільні оцінки й емоційні реакції, емоційна стійкість, раціоналізм у встановленні контактів

4. Професійна спостережливість: уміння помічати в зовнішньому вигляді, у мові інших людей, у їх поведінці особливості, які можуть свідчити про глибоку тривогу особи, розгубленість, її таємні бажання

5. Інтелектуальні якості: логічність, пластичність і динамічність мислення, здатність виокремлювати суттєве й узагальнювати, прогнозувати реакції іншого

6. Високий рівень загальної культури поведінки психолога. Професійний такт: делікатність, повага до людини, доброзичливість, визнання її прав на свободу думки, почуттів, поведінки. Доброта, любов до людей, порядність, соціабельність. Дисциплінованість, відповідальність, упевненість у власних силах, рішучість, організованість, ініціативність

7. Спрямованість виконання особливого роду функцій, обов’язків, що гарантує успіх роботи психолога та теоретичний пошук шляхів розв’язання теоретичних та практичних завдань

8. Адекватність і сталість самооцінки, сенситивність, емпатійність, фрустраційна толерантність, відсутність внутрішніх особистісних конфліктів, які обумовлюють проєкції, психологічні захисти тощо; уміння рефлексувати щодо себе та інших, дій і станів тощо; сильний тип нервової системи, стресостійкість, акторські, творчі здібності

9. Відкритість як особистість для клієнта; щира зацікавленість; турбота про клієнта; уміння зберігати рівний і доброзичливий стиль спілкування; відмова від моралі та нав’язування своєї думки; довіра до клієнта

10. Знання психологом власних особистісних особливостей, здібностей, можливостей, сильних і слабких сторін, способів компенсації недоліків

Мої прагнення: прагнення до навчання, постійного професійного розвитку; емпатія; здатність до розв’язання проблем; дотримання межі професійних й особистісних кордонів; надійність; терпіння; дотримання етичних стандартів і міжкультурна чутливість

Мої принципи:

1. Повага до прав і гідності особи. Поважати гідність клієнтів і приділяти належну увагу їхнім моральним і культурним цінностям. Ставитися до своїх клієнтів як до людей із внутрішньою цінністю, які мають право визначати власні пріоритети. Дбати про те, щоб неналежним чином не втручатися в приватне життя клієнтів. Розглядати як конфіденційну всю інформацію (зокрема усну, письмову й електронну), отриману під час своєї роботи, за винятком випадків, коли закон потребує розкриття. Наскільки це можливо, гарантувати те, що клієнти розуміють і погоджуються на будь-які професійні дії, які вони пропонують.

2. Компетентність. Постійно підтримувати та вдосконалювати свої професійні навички й етичну свідомість. Визнавати те, що психологічні знання, власний досвід і працездатність обмежені, і дбати про те, щоб не перевищувати ці межі.

3. Відповідальність. У своїй професійній і науковій діяльності діяти гідно, довірливо, мати високу репутацію та бути відповідальним перед клієнтами й суспільством. Уникати заподіяння шкоди клієнтам і учасникам дослідження. Співпрацювати з колегами й іншими фахівцями, щоб забезпечити найкраще обслуговування клієнтів і діяти позитивно для вирішення етичних дилем.

4. Цілісність. Бути чесним і точним щодо своєї кваліфікації, ефективності послуг, які вони пропонують, і результатів своїх досліджень. Вживати заходів для подолання особистого стресу та підтримки власного психічного здоров’я. Поводитися з іншими справедливим, відкритим і прямолінійним чином, поважати професійні зобов’язання та діяти, щоб роз’яснити будь-яку плутанину щодо своєї ролі чи обов’язків. Там, де це можливо, уникати використання обману стосовно учасників дослідження. Не використовувати професійні стосунки для сексуальної чи іншої експлуатації клієнтів й активно боротися з конфліктами інтересів. Вживати заходів проти шкідливої чи неетичної поведінки колег або представників інших професій

Моя етика полягає в тому, щоб завжди вважати найвищими інтереси клієнта щодо вимог ситуації, дослідження чи інших приватних інтересів. Конфіденційність також є важливим етичним принципом.

P.S. Поняття клієнт та пацієнт використовуються до особи яка звернулась за допомогою/консультацією/бесідою до психолога

Навчався в 2 закладах

Запорізький національний університет

053 Психологія, Магістратура

Запоріжжя, 2024

"Класичний приватний університет"

Менеджмент

Запоріжжя, 2014

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

вільно

Олександр Олександрович

Психолог

Запоріжжя

48 років

повна зайнятість

Оновлено 8 місяців тому