Працювала в 2 компаніях   9 років 9 місяців

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Промисловість та Виробництво

директор

ТОВ "Команда успіху"

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

3 роки 9 місяців

01.2018 - 10.2021

З 01.01.2018 р- 11.2021 час

Відеоспостереження, ремонт, продаж комп'ютерної техніки

Основні обов'язки:

організація підприємницької діяльності фірми: укладання договорів виконання робіт, надання послуг тощо.

-ведення переговорів із партнерами

забезпечення своєчасного виконання договірних зобов'язань, оформлення документації щодо купівлі-продажу товарів, актів виконаних робіт.

представлення інтересів підприємства в органах державної влади

прогнозування попиту, формування конкурентоспроможного асортименту товарів та послуг.

підбір персоналу, організація роботи працівників фірми.

контроль дебіторську заборгованість.

-Контроль ведення первинного бухгалтерського обліку, своєчасності подання відповідної звітності.

  • Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
  • Прийняття ключових управлінських рішень
  • Забезпечення досягнення фінансових цілей
  • Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища

  • Результати діяльності: збільшилася кількість замовлень, розширено асортимент послуг, налагоджена робота з клієнтами, підібрано та навчено нового персоналу.

Керівник відділу закупівель

Премиум Дизайн

Промисловість та Виробництво

7 років 8 місяців

03.2012 - 11.2019

Організовувала та координувала процеси закупівель та виробництва товарів, забезпечуючи своєчасне надходження необхідних матеріалів.
Вела облік та управлінську звітність у програмі 1С, відстежувала переміщення та залишки матеріалів.
Організовувала взаємодію між цехами для оптимального розподілу завдань та дотримання термінів виробництва.
Підтримувала тісний зв'язок з менеджерами організації, координувала роботу між ними та виробничими підрозділами для оперативного вирішення питань.
Вирішувала організаційні питання між різними відділами компанії, забезпечуючи узгодженість та безперебійну роботу
  • Виконання доручень керівника
  • Контроль за виконанням проектів
  • Обробка вхідної та вихідної кореспонденції
  • Ведення ділового листування
  • Моніторинг інформації

  • Організація та керування діяльністю відділу закупівель
  • Розробка та впровадження стратегій закупівельної діяльності
  • Взаємодія з постачальниками та партнерами для отримання оптимальних умов поставок
  • Управління процесом закупівель та контролю якості поставок
  • Аналіз та оцінка ринкових тенденцій та цінової політики

Ключова інформація

Навыки работы с компьютером, ПО

  • Операционные системы: MS Windows (XP, Vista, Windows7), Linux, Mac OS
  • Офисные приложения: MS Office (Word, Excel), Системы учета: 1C программа

Навички управління виробничими процесами та координації між відділами


Вміння вибудовувати ефективну взаємодію між менеджерами та виробничими підрозділами


Організаторські здібності та навички вирішення оперативних завдань
  • Аналіз ринку
  • Ведення переговорів
  • Планування закупівель

Навчалась в 1 закладі

гуманитарно -эконимичекий колледж

економіка

Суми, 2003

Олена Іванівна

Менеджер зі збуту

Київ

35 000 грн.

43 роки

повна зайнятість

Оновлено 9 місяців тому