Працювала в 8 компаніях   21 рік 10 місяців

Державний сектор, Транспорт та Логістика, Енергетика та Енергоносії, Послуги для населення - інше, Будівництво, АПК (Агропромисловий комплекс)

Завідувач відділом

Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам’яток історії, культури і заповідних територій

Державний сектор

1 рік 4 місяці

06.2024 - до теперішнього часу

Керівництво підрозділом Центру, а саме:

  • організація музейної, культурно-освітньої та видавничо-інформаційної діяльності відділу, відповідальність за результати його операційної діяльності;
  • проведення культурно-просвітницької роботи, тематичних екскурсій, виставок, створення музейних експозицій, їх поновлення тощо з метою популяризації культурної спадщини;
  • забезпечення науково-методичної та науково-консультативної діяльності підпорядкованих наукових співробітників;
  • забезпечення інвентаризацій, консервації, реставрації, реабілітації та пристосування об'єктів культурної спадщини, що знаходяться в оперативному управлінні;
  • планування та звітність за результатами роботи відділу;
  • організація і проведення бюджетування.

Начальник відділу постачання

ТзОВ «Петрол Контракт» (група компаній мережі АЗК WOG)

Транспорт та Логістика

8 місяців

11.2023 - 07.2024

Керівництво підрозділом забезпечення, а саме:

  • керівництво діяльністю відділу, розподіл обов’язків між працівниками, організація та контроль їх роботи, забезпечення виконання покладених на відділ завдань;
  • забезпечення сезонним спецодягом, взуттям, канцелярськими та ін. господарськими товарами працівників мережі АЗК, нафтобаз, офісів тощо;
  • отримання, облік та контроль вчасного опрацювання заявок підрозділів, планування закупівель, бюджетування, помісячний розпис руху коштів;
  • організація та проведення тендерних закупівель, комунікація з постачальниками та виробниками;
  • підготовка та супроводження договорів, робота з оплатами, дебіторською та кредиторською заборгованістю;
  • складський облік, взаємодія з розподільчими центрами (РЦ), видача та переміщення товаро-матеріальних цінностей, облікова робота в системі 1С.

Фахівець по роботі з договорами Дирекції закупівель та управління активами

ТзОВ «Вест Петрол Маркет» (група компаній мережі АЗК WOG)

Енергетика та Енергоносії

3 роки 10 місяців

01.2020 - 11.2023

Основні посадові обов’язки:

  • участь у підготовці та організації тендерних закупівельних процедур;
  • комунікація з виробниками та постачальниками щодо виробничих можливостей, основних характеристик товару, умов поставок товару/обладнання, гарантійних умов, оплат тощо;
  • контроль своєчасності та повноти поставки товарів за укладеними договорами;
  • контроль та моніторинг проведення оплати за товари/роботи/послуги по укладеним договорам;
  • оформлення первинних облікових документів, обмін необхідними документами з постачальниками (акти виконаних робіт/надання послуг, видаткові накладні ін.);
  • формування звітів про виконані договори.

Економіст

ТОВ «ТТК «Столиця-Сервіс» (транспортна будівельна компанія)

Транспорт та Логістика

1 рік

01.2020 - 01.2021

Основні посадові обов’язки:

  • прийняття, систематизація, облік в 1С та аналіз ТТН, підготовка щомісячного звіту по використанню автотранспортної техніки компанії;
  • облік виконаних робіт та витрат з експлуатації та обслуговування автотранспорту автоколони, внесення даних до системи 1С;
  • нарахування заробітної плати працівникам автоколони.

Менеджер з продажів

Інтернет – магазин споживчих товарів від виробника

Послуги для населення - інше

1 рік

01.2019 - 01.2020

Основні посадові обов’язки:

  • пошук нових клієнтів в 2 ГИС (спеціалізована система пошуку);
  • надання консультацій щодо товару та його властивостей телефоном чи електронною поштою;
  • взаємодія зі складами та розподільчими центрами виробника;
  • супроводження виконання замовлення, а саме: формування замовлень в 1С, організація оплат та відправки товару;
  • ведення клієнтської бази.

Менеджер з продажів нерухомості

Агенція нерухомості від забудовника

Будівництво

2 роки 11 місяців

01.2017 - 12.2019

Основні посадові обов’язки:

  • дослідження ринку нерухомості, підготовка аналітики цін на ринку;
  • надання консультацій щодо нерухомості, їх локацій, властивостей, цін;
  • підбір найкращих індивідуальних варіантів для життя та інвестицій;
  • практичний показ як шоу-рум на об’єктах, так і готових житлових об’єктів;
  • підготовка договорів на продаж чи оренду, участь в їх укладанні, узгодженні цін та супроводженні.

Економіст

ПАТ «АТП-15339» м. Зіньків, Полтавської обл.

АПК (Агропромисловий комплекс)

4 роки

01.2013 - 01.2017

Основні посадові обов’язки:

  • підготовка та оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки;
  • підготовка та складання договорів на оренду земельних ділянок (паї), реєстрація договорів у держреєстратора;
  • взаємодія з місцевими органами влади та управління в питаннях використання власних та орендованих земель;

Технік другої категорії виробничого сектору

Зіньківський районний відділ філії ДП «Центр ДЗК при Держкомземі України в Полтавській області» м. Зіньків, Полтавської обл.

Державний сектор

9 років

01.2004 - 01.2013

Основні посадові обов’язки:

  • контроль раціонального та цільового використанням земельних ділянок, додержання землевласниками та землекористувачами земельного законодавства;
  • участь у складанні планово-картографічних матеріалів для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою та проведення робіт з охорони земель;
  • ведення книги обліку земель – земельно-кадастрову книгу та погосподарську книгу, розділ земля;
  • готує та веде звітність, здійснює узагальнення звітів щодо власників землі і землекористувачів, та змін, що відбулися у складі земель, які знаходяться у власності або користуванні;
  • підготовка та подання на подальший розгляд матеріалів щодо передачі земельних ділянок у власність або тимчасове користування громадянам та юридичним особам, підготовка державних актів на землю;
  • підготовка матеріалів для сплати земельного податку, орендної плати фізичними та юридичними особами.

Ключова інформація

  • вміння та практичний досвід роботи з різною категорією партнерів - підрядниками, постачальниками, замовниками тощо;
  • знання та навички у сферах пошуку контрагентів, комунікацій та узгодженні позицій, підготовки та укладанні договорів, закупівель/продажів, супроводження договорів, логістики, складського обліку та т.і.
  • досвід керування людьми та прийняття управлінських рішень, вміння та прагнення до командної роботи з конкретним кінцевим результатом;
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Користувач 1С, СЕД тощо.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет культури і мистецтв

Культурологія, мезеєзнавство

Київ, 1999

Володіє мовами

Німецька

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

.

Незаміжня, двоє синів 2000 та 2008 року народження, вже самостійні.

Особисті якості

  • високий рівень відповідальності, самоорганізації, вимогливості до себе та підлеглих, цілеспрямованості, енергійності та розумної ініціативи;
  • працьовитість, активність, старанність, націленість на результат діяльності;
  • комунікабельність, ввічливість, акуратність, відсутність шкідливих звичок;
  • здатність до навчання, прагнення до саморозвитку та самовдосконалення, постійного підвищення свого професійного рівня.

Ірина Олександрівна

Менеджер (фахівець, керівник) із закупівель, з постачання, по роботі з кліентами

Київ

38 років

повна зайнятість

Оновлено 7 місяців тому