Працювала в 8 компаніях 21 рік 10 місяців
Державний сектор, Транспорт та Логістика, Енергетика та Енергоносії, Послуги для населення - інше, Будівництво, АПК (Агропромисловий комплекс)
Завідувач відділом
Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам’яток історії, культури і заповідних територій
Державний сектор
1 рік 4 місяці
06.2024 - до теперішнього часу
Керівництво підрозділом Центру, а саме:
- організація музейної, культурно-освітньої та видавничо-інформаційної діяльності відділу, відповідальність за результати його операційної діяльності;
- проведення культурно-просвітницької роботи, тематичних екскурсій, виставок, створення музейних експозицій, їх поновлення тощо з метою популяризації культурної спадщини;
- забезпечення науково-методичної та науково-консультативної діяльності підпорядкованих наукових співробітників;
- забезпечення інвентаризацій, консервації, реставрації, реабілітації та пристосування об'єктів культурної спадщини, що знаходяться в оперативному управлінні;
- планування та звітність за результатами роботи відділу;
- організація і проведення бюджетування.
Начальник відділу постачання
ТзОВ «Петрол Контракт» (група компаній мережі АЗК WOG)
Транспорт та Логістика
8 місяців
11.2023 - 07.2024
Керівництво підрозділом забезпечення, а саме:
- керівництво діяльністю відділу, розподіл обов’язків між працівниками, організація та контроль їх роботи, забезпечення виконання покладених на відділ завдань;
- забезпечення сезонним спецодягом, взуттям, канцелярськими та ін. господарськими товарами працівників мережі АЗК, нафтобаз, офісів тощо;
- отримання, облік та контроль вчасного опрацювання заявок підрозділів, планування закупівель, бюджетування, помісячний розпис руху коштів;
- організація та проведення тендерних закупівель, комунікація з постачальниками та виробниками;
- підготовка та супроводження договорів, робота з оплатами, дебіторською та кредиторською заборгованістю;
- складський облік, взаємодія з розподільчими центрами (РЦ), видача та переміщення товаро-матеріальних цінностей, облікова робота в системі 1С.
Фахівець по роботі з договорами Дирекції закупівель та управління активами
ТзОВ «Вест Петрол Маркет» (група компаній мережі АЗК WOG)
Енергетика та Енергоносії
3 роки 10 місяців
01.2020 - 11.2023
Основні посадові обов’язки:
- участь у підготовці та організації тендерних закупівельних процедур;
- комунікація з виробниками та постачальниками щодо виробничих можливостей, основних характеристик товару, умов поставок товару/обладнання, гарантійних умов, оплат тощо;
- контроль своєчасності та повноти поставки товарів за укладеними договорами;
- контроль та моніторинг проведення оплати за товари/роботи/послуги по укладеним договорам;
- оформлення первинних облікових документів, обмін необхідними документами з постачальниками (акти виконаних робіт/надання послуг, видаткові накладні ін.);
- формування звітів про виконані договори.
Економіст
ТОВ «ТТК «Столиця-Сервіс» (транспортна будівельна компанія)
Транспорт та Логістика
1 рік
01.2020 - 01.2021
Основні посадові обов’язки:
- прийняття, систематизація, облік в 1С та аналіз ТТН, підготовка щомісячного звіту по використанню автотранспортної техніки компанії;
- облік виконаних робіт та витрат з експлуатації та обслуговування автотранспорту автоколони, внесення даних до системи 1С;
- нарахування заробітної плати працівникам автоколони.
Менеджер з продажів
Інтернет – магазин споживчих товарів від виробника
Послуги для населення - інше
1 рік
01.2019 - 01.2020
Основні посадові обов’язки:
- пошук нових клієнтів в 2 ГИС (спеціалізована система пошуку);
- надання консультацій щодо товару та його властивостей телефоном чи електронною поштою;
- взаємодія зі складами та розподільчими центрами виробника;
- супроводження виконання замовлення, а саме: формування замовлень в 1С, організація оплат та відправки товару;
- ведення клієнтської бази.
Менеджер з продажів нерухомості
Агенція нерухомості від забудовника
Будівництво
2 роки 11 місяців
01.2017 - 12.2019
Основні посадові обов’язки:
- дослідження ринку нерухомості, підготовка аналітики цін на ринку;
- надання консультацій щодо нерухомості, їх локацій, властивостей, цін;
- підбір найкращих індивідуальних варіантів для життя та інвестицій;
- практичний показ як шоу-рум на об’єктах, так і готових житлових об’єктів;
- підготовка договорів на продаж чи оренду, участь в їх укладанні, узгодженні цін та супроводженні.
Економіст
ПАТ «АТП-15339» м. Зіньків, Полтавської обл.
АПК (Агропромисловий комплекс)
4 роки
01.2013 - 01.2017
Основні посадові обов’язки:
- підготовка та оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки;
- підготовка та складання договорів на оренду земельних ділянок (паї), реєстрація договорів у держреєстратора;
- взаємодія з місцевими органами влади та управління в питаннях використання власних та орендованих земель;
Технік другої категорії виробничого сектору
Зіньківський районний відділ філії ДП «Центр ДЗК при Держкомземі України в Полтавській області» м. Зіньків, Полтавської обл.
Державний сектор
9 років
01.2004 - 01.2013
Основні посадові обов’язки:
- контроль раціонального та цільового використанням земельних ділянок, додержання землевласниками та землекористувачами земельного законодавства;
- участь у складанні планово-картографічних матеріалів для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою та проведення робіт з охорони земель;
- ведення книги обліку земель – земельно-кадастрову книгу та погосподарську книгу, розділ земля;
- готує та веде звітність, здійснює узагальнення звітів щодо власників землі і землекористувачів, та змін, що відбулися у складі земель, які знаходяться у власності або користуванні;
- підготовка та подання на подальший розгляд матеріалів щодо передачі земельних ділянок у власність або тимчасове користування громадянам та юридичним особам, підготовка державних актів на землю;
- підготовка матеріалів для сплати земельного податку, орендної плати фізичними та юридичними особами.
Ключова інформація
- вміння та практичний досвід роботи з різною категорією партнерів - підрядниками, постачальниками, замовниками тощо;
- знання та навички у сферах пошуку контрагентів, комунікацій та узгодженні позицій, підготовки та укладанні договорів, закупівель/продажів, супроводження договорів, логістики, складського обліку та т.і.
- досвід керування людьми та прийняття управлінських рішень, вміння та прагнення до командної роботи з конкретним кінцевим результатом;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Користувач 1С, СЕД тощо.
Навчалась в 1 закладі
Київський національний університет культури і мистецтв
Культурологія, мезеєзнавство
Київ, 1999
Володіє мовами
Німецька
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
.
Незаміжня, двоє синів 2000 та 2008 року народження, вже самостійні.
Особисті якості
- високий рівень відповідальності, самоорганізації, вимогливості до себе та підлеглих, цілеспрямованості, енергійності та розумної ініціативи;
- працьовитість, активність, старанність, націленість на результат діяльності;
- комунікабельність, ввічливість, акуратність, відсутність шкідливих звичок;
- здатність до навчання, прагнення до саморозвитку та самовдосконалення, постійного підвищення свого професійного рівня.
Ірина Олександрівна
Ірина Олександрівна
Менеджер (фахівець, керівник) із закупівель, з постачання, по роботі з кліентами

Київ
повна зайнятість
Оновлено 7 місяців тому