Працювала в 8 компаніях 13 років 2 місяці
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Охорона та Безпека, Послуги для населення - інше, Інше, Телекомунікації / Зв'язок, Банки
Бухгалтер операціоніст
ТОВ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 9 місяців
12.2022 - до теперішнього часу
-Збір заявок від контрагентів на поставки продуктів харчування
- заведення нових контрагентів, замовлень, в 1С.
- виписка накладних, рахунків, ТТН (повна підготовка документації для водіїв)
- звірка з контрагентами по поставках, внесення коригувань
- формування реєстрів на оплату щотижня (виконані заявки)
- контроль наявності приходних документів.
- взаємодія зі складом, менеджером по закупкам, юристами та водіями.
- участь у інвентаризаціях на складі.
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцію.
- контроль за наявністю всіх приходних/видаткових документів, архівування за минулі періоди.
- інші доручення керівника.
Фахівець з корпоративного управління
Приватна охорона
Охорона та Безпека
1 рік 10 місяців
01.2021 - 11.2022
Оператор поштового відділення
ПАО "Укрпочта", Вишневое
Послуги для населення - інше
3 роки 7 місяців
09.2016 - 04.2020
- робота з касою
- фінансові операції
(Працювала 2 місяці перед декретною відпусткою)
Рекрутер
Украинский автомобильный ассистанс, Киев (автомобильный ассистанс, помощь автомобилистам)
Інше
1 місяць
07.2016 - 08.2016
Проєктна робота.
- Пошук персоналу на посади: Юрисконсульт, оператор телемаркетингу, оператор КЦ (вхідна лінія), кур*єри, промоутери.
- Відбір кандидатів та співбесіди в телефонному режимі.
- Організація та участь у співбесідах кандидатів з керівниками підрозділів.
Регіональний фахівець з підбору персоналу
ООО "Провайд-сервис" (подрядчик "Воля-кабель"), Киев
Телекомунікації / Зв'язок
10 місяців
05.2015 - 03.2016
- Організація та первинний відбір кандидатів технічних спеціальностей, відділу продаж та керівників філіалів;
- Організація співбесід на місцях ( 12 міст);
- Прийом на роботу та звільнення співробітників в спеціальній БД (УМС);
- Взааємодія з керівниками філіалів в інших областях країни;
- Планування та погодження бюджету для пошуку персоналу;
- Звітність про виконану роботу;
- Організація корпоративних заходів;
- Інші доручення директора ( прийом/відправка кореспонденції, подарунки для партнерів, забезпечення ШМП для офісу)
Специалист по подбору персонала
Независимый специалист по подбору кадров, (HR)
Інше
1 рік 11 місяців
01.2013 - 12.2014
- Организация и первичный отбор персонала необходимой квалификации для подразделений Фирмы,
- Организация внутренних конкурсов на замещение вакантных должностей, информирование сотрудников Фирмы об имеющихся вакансиях,
- оценка соответствия требований к сотруднику, указанных в заявках на подбор,
- Приглашение кандидатов на собеседование. Согласование время собеседований кандидатов в отделах,
- Соблюдение правил конфиденциальности при работе с личной информацией сотрудников Фирмы.
Старший специалист по обучению персонала
АО "ОТП Банк", (финансы, банк)
Банки
4 місяці
06.2013 - 10.2013
- Подбор персонала
- Проведение собеседований
- Закрытие вакансий в сжатые сроки
- Обучение (Вводные семинары)
- Проведение тренингов
- Поддержка и мотивация кредитных специалистов
Старший специалист по кредитованию
АО "ОТП Банк", (Финансы)
Банки
1 рік 11 місяців
07.2011 - 06.2013
активное привлечение клиентов,
- оформление потребительских кредитов,
- активная работа с возражениями,
- развитие сети продаж,
- поиск потенциальных партнеров,
- заключение договоров о сотрудничестве.
- с удовольствием и интересом берусь за работу разных сложностей.
За 6 месяцев работы с "младшего кредитного специалиста" получила должность "старшего кредитного специалиста", так же за активную работу в компании и высокие достижения в выполнении поставленных планов была, неоднократно, награждена "Почетными Грамотами". Занимаю лидирующие позиции по продажам кредитных продуктов. По итогам 2012 года заняла первое место в номинации " Кращий фахівець з кредитування в Україні ОТП Банк 2012"
Ключова інформація
MS Word, MS Excel, Internet (на рівні користувача), CRM, Siebel8, MS Outlook, Lotus, UMS( використовувала на попередніх місцях роботи), 1С 8.3 ЗУП (користувалась на курсах)
Навчалась в 1 закладі
Национальный Университет Государственной Налоговой Службы Украины
Финансы
Ирпень, 2011
Курси, тренінги, сертифікати
Кадровик + 1С ЗУП
Авторський курс в освітньому центрі "Данко".
Практичні навики з кадрової справи.
Альона
Альона
Бухгалтер з первинної документації
Черкаси
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 рік тому