Працював в 5 компаніях   14 років 1 місяць

Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Послуги для бізнесу - інше, Послуги для населення - інше

економіст зі збуту

ТОВ Ульма-Сервіс

Торгівля роздрібна / Retail

7 місяців

07.2019 - 02.2020

  • реалізація професійної техніки Karcher,
  • - залучення клієнтів, ведення переговорів та заключення договорів

Менеджер по продажам

ТОВ Грандпостач

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 9 місяців

10.2016 - 07.2019

  • активні продажі В2В (реалізація з/ч до імпортної с/г техніки на території України);

  • залучення клієнтів, ведення переговорів та заключення договорів;

  • здійснення продажів, виконання поставлених планів продажу;

  • робота в CRM-системі

  • контроль дебіторської заборгованості;

  • забезпечення раціонального, чіткого та якісного виконання завдань і функцій;

  • проведення презентацій, виставок;

  • організація документообігу відділу;

  • ведення звітностей різних форм;

  • досягнення поставлених цілей;

Менеджер ЗЕД

ТзОВ «Ровеста-еліт»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 місяців

02.2015 - 10.2015

  • залучення клієнтів, іноземних бізнес-партнерів, ведення переговорів та заключення договорів;

Менеджер ЗЕД

ТзОВ «Українські інтернет технології»

Послуги для бізнесу - інше

10 місяців

09.2014 - 07.2015

  • просування товарів і послуг українських компаній для розміщення їх на польському бізнес-порталі;

Начальник відділу

Волинської регіональної філії ДП “Центр Державного земельного кадастру”

Послуги для населення - інше

9 років 5 місяців

02.2005 - 07.2014

  • технічний супровід, телекомунікаційного та програмного забезпечення,
  • адміністратор систем захисту інформації
  • в. о. заступника директора філії - директор департаменту землевпорядних та землеоціночних робіт Волинської регіональної філії ДП "Центр Державного земельного кадастру"
  • ведення звітностей різних форм;

  • досягнення поставлених цілей;

  • організація та забезпечення захисту інформації;

  • організація та супровід договорів на виконання робіт;

  • керівництво роботою відділу та організація роботи працівників;

  • налаштування, введення в експлуатацію, контроль за використанням обчислювальної техніки;

  • адміністрування та супровід автоматизованих систем;

  • впровадження автоматизованого програмного забезпечення на ПК.

Ключова інформація

  • Досвід роботи в активних продажах В2В більше 4-ох років (реалізація з/ч до імпортної с/г техніки на території України);

  • залучення клієнтів, іноземних бізнес-партнерів, ведення переговорів та заключення договорів;

  • здійснення продажів, виконання поставлених планів продажу;

  • робота в CRM-системі;

  • просування товарів і послуг українських компаній для розміщення їх на польському бізнес-порталі;

  • організація та здійснення тендерних процедур закупівель товарів, робіт і послуг; • організації та проведення аукціонів, кваліфікаційне свідоцтво ліцитатора;

Робота з ПК: досвідчений користувач Windows та Linux, робота з Internet та програмними продуктами MS Office, 1C, AutoCad, Digitals, Gis6, ArcGIS , та ін.

Знання мов: Українська - рідна, російська - вільно, польська - розмовна, англійська - базова;

Навчався в 2 закладах

Львівський Національний аграрний Університет

факультет післядипломної освіти, спеціальність землевпорядкування та кадастр

Дубляны, 2014

Київський славістичний університет

менеджмент організацій, митна справа

Київ, 2010

Володіє мовами

Англійська

базовий

Польська

вище середнього

Російська

вище середнього

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

В2В

Луцк, 2019

Додаткова інформація

Водительское удостоверение

В, С

Функціональні обов’язки

  • Робота з клієнтами (пошук, довготривалі взаємовідносини);

  • активні продажі В2В;

  • контроль дебіторської заборгованості;

  • забезпечення раціонального, чіткого та якісного виконання завдань і функцій;

  • проведення презентацій, виставок;

  • організація документообігу відділу;

  • ведення звітностей різних форм;

  • досягнення поставлених цілей;

  • організація та забезпечення захисту інформації;

  • організація та супровід договорів на виконання робіт;

  • керівництво роботою відділу та організація роботи працівників;

  • налаштування, введення в експлуатацію, контроль за використанням обчислювальної техніки;

  • адміністрування та супровід автоматизованих систем;

  • впровадження автоматизованого програмного забезпечення на ПК.

Особисті характеристики

Комунікабельність, врівноваженість, чесність, доброзичливість, відповідальність, пунктуальність, ініціативність.

Шкідливих звичок не маю.

Микола

Менеджер з продажу, постачання, логістика, ЗЕД

Луцьк

43 роки

повна зайнятість

Оновлено 5 років тому