Працювала в 5 компаніях 5 років 8 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Фінансові послуги, Краса / Фітнес / Спорт, Банки
ФОП Антіпова
Магазин продуктів
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 9 місяців
10.2021 - 07.2023
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Робота з касовими апаратами та ведення звітності
• Спілкування з торговими агентами
• Закупівля товару на базах міста
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Робота з касовими апаратами та ведення звітності
• Спілкування з торговими агентами
• Закупівля товару на базах міста
Адміністратор залу
Гральні автомати
Фінансові послуги
1 рік 5 місяців
06.2019 - 11.2020
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
• Контроль за дотриманням стандартів обслуговування
• Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
• Підтримка чистоти та порядку у залі
Адміністратор
Студія краси м. Київ
Краса / Фітнес / Спорт
8 місяців
06.2017 - 02.2018
У мої обов'язки як адміністратора входило забезпечення ефективної роботи студії шляхом координації адміністративних процесів, ведення записів клієнтів , закупівля товару та організації робочого простору. Я здійснювала прийом і обробку вхідних дзвінків, планувала зустрічі персоналу та клієнтів. Мої зусилля сприяли підвищенню продуктивності колективу та забезпеченню комфортних умов для роботи.
Фахівець з обслуговування клієнтів
ТОВ "Споживчий центр"
Банки
4 місяці
10.2016 - 02.2017
У мої обов'язки як фахівця з обслуговування клієнтів входило активне спілкування з клієнтами для вирішення їх запитань та проблем. Я надавала інформацію про продукти та послуги компанії, допомагала у вирішенні конфліктних ситуацій та забезпечувала високий рівень задоволення клієнтів. Моєю головною метою було забезпечення ефективного та якісного обслуговування, щоб зберегти лояльність клієнтів та підвищити їх задоволеність послугами компанії.
• Консультування клієнтів щодо продуктів та послуг компанії
• Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
• Моніторинг та аналіз звернень клієнтів
• Контроль за дотриманням стандартів обслуговування
• Ведення облікової документації
Мала підвищення до керівника відділення.
• Консультування клієнтів щодо продуктів та послуг компанії
• Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
• Моніторинг та аналіз звернень клієнтів
• Контроль за дотриманням стандартів обслуговування
• Ведення облікової документації
Мала підвищення до керівника відділення.
Інспектор кредитного відділу
АТ "Дельта Банк"
Банки
1 рік 1 місяць
07.2012 - 08.2013
У ролі інспектора кредитного відділу виконувала обов'язок аналізу кредитних заявок, перевіряла фінансову інформацію клієнтів та оцінювала їх платіжну здатність. Розробляла рекомендації щодо надання кредитів на основі аналізу ризиків. Забезпечувала дотримання внутрішніх процедур і правил банку. В результаті моєї роботи була переведена у відділення банку для подальшої роботи на даній посаді.
Ключова інформація
Комунікабельна, стресостійка, цілеспрямована, велике бажання навчатися новому. Бистро навчаюсь. Маю досвід роботи з касовими апаратами.
Дуже люблю чистоту і порядок. Маю досвід прибирання в квартирах,офісах, за кордоном.
• Самостійність
• Організаційні навички
Дуже люблю чистоту і порядок. Маю досвід прибирання в квартирах,офісах, за кордоном.
• Самостійність
• Організаційні навички
Навчалась в 2 закладах
ЖПУ "Сервісу і дизайну"
Адміністратор, портьє, агент з організації туризму
Житомир, 2010
ЖДУ Івана Франка
Філологія англійська мова та література
Житомир, 2008
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
середній
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Наявність власного авто
Інна Олександрівна
Інна Олександрівна
Торговий представник з авто
Коростень
повна зайнятість
Оновлено 7 місяців тому