Працював в 9 компаніях   15 років 7 місяців

Телекомунікації / Зв'язок, FMCG

Директор департаменту корпоративних продажів

Kyivstar/Київстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 8 місяців

01.2024 - до теперішнього часу

Керівник Київського кластеру по розвитку корпоративного бізнесу B2B

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки

12.2020 - 12.2023

Обов'язки:

  • Забезпечувати розвиток у співробітників відділу, навичок продажу та сервісного обслуговування відповідно до чинних стандартів продажу та процесів роботи з бізнес-клієнтами, здійснювати коучинг співробітників відділу відповідно до чинного процесу та підтримувути здоровий мікроклімат у відділі;
  • Виявляє сильні та слабкі сторони співробітників, ініціює та контролює заходи щодо їх поліпшення та розвитку;
  • Забезпечує виконання співробітниками відділу діючих процесів та методології роботи з бізнес-клієнтами;
  • Забезпечує якісне обслуговування та супровід бізнес-клієнтів та визначає напрями його покращення;
  • Забезпечує розвиток та утримання існуючих бізнес-клієнтів, а також залучення нових;
  • Проводить оперативне планування та веде контроль ключових проектів у сфері роботи із закріпленими бізнес-клієнтами;
  • Організовує ефективну роботу на всіх етапах продажу та розвитку бізнес-клієнтів сегментів.
  • Відповідає за виконання планів з продажу та розвитку;
  • Забезпечує продаж/впровадження нових продуктів на В2В ринку;
  • Забезпечує зворотний зв'язок щодо нових продуктів для підрозділів, задіяних у розробці та впровадженні нових продуктів на В2В ринку;
  • Відповідає за ефективну крос-функціональну взаємодію між підрозділами компанії для продажу та впровадження нових продуктів;
  • Виявляє потреби бізнесу щодо нових продуктів на В2В ринку, формує замовлення на розробку нових продуктів/рішень та пропозиції для просування на ринку В2В.
  • Забезпечує досягнення затверджених показників ефективності роботи з бізнес-клієнтами на закріпленій території;
  • Адаптує стратегію розвитку та визначає пріоритети роботи відділу;
  • Приймає рішення про тактичні плани розвитку взаємин із клієнтами;
  • Особисто контролювати статус роботи з ТОП клієнтами сегменту, участь у переговорах та підтримки відносин, що націлені на довгострокову співпрацю з керівним складом даних компаній;
  • Розробка планів та прийомів виконання річного бюджету з урахуванням ключових ініціатив щодо розвитку нових напрямків бізнесу.
  • Стратегічне планування виконання квартальних та річних показників кластера;

Особисті досягнення:

  • Найкращий кластер за performance показниками - Q2 2021;
  • Участь у програмі "Atlants" - кадровий резерв компанії;
  • Найбільший продаж у Cloud сегменті за підсумками 2021 року;

Керівник західного регіону по розвитку корпоративного бізнесу B2B

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 11 місяців

01.2018 - 12.2020

Обов'язки:

  • Забезпечити ефективну роботу з бізнес-клієнтами на території;
  • Надавати послуги та підтримку бізнес-клієнтам на відповідному якісному рівні;
  • Забезпечити залучення нових бізнес-клієнтів;
  • Забезпечити розвиток бізнес-клієнтів за допомогою збільшення пенетрації телеком послуг в одному акаунті на відведеній території;
  • Проводити персональний моніторинг стану роботи з клієнтами ТОП 100 бізнес-сегменту, брати участь у переговорах та підтримувати відносини на ТОП рівнях у компанії, націленість на довгострокову співпрацю;
  • Проводити оперативне планування та контроль ключових проектів у сфері роботи з бізнес-клієнтами на відведеній території.
  • Забезпечити виконання планів продажу на відведеній території;
  • Забезпечити відповідність вимогам відділу продажу та стандартів обслуговування, відповідність існуючим процесам та методологіям співробітництва з бізнес-клієнтами на виділеній території;
  • Забезпечити розвиток персоналу відділу продажу та сервісних навичок відповідно до чинних стандартів та процесів.
  • Проведення щотижневих coach сесія з виділеною командою продажів, розробка стратегії роботи та вибудовування основних фокусів на поточний квартал;
  • Персональні coach сесію з продавцями, огляд поточної воронки продажів, стратегії розвитку існуючих клієнтів, а також огляд напрацювань із залучення нових клієнтів на відведеній території.

Особисті досягнення:

  • Найкраща команда із залучення нового доходу - Q1 2018;
  • Найкраща команда з розвитку існуючої бази та залучення нового доходу - Q3 2018;
  • Особисті результати: ефективність KPI на рівні 110% - Q1 2018;
  • Особисті результати: ефективність KPI - понад 120% - Q2 2018;
  • Особисті результати: перевиконання річного плану 2018 за основними KPI на 117%;
  • Особисті результати: ефективність KPI на рівні 120% - Q1 2019;
  • Переможець «Сузір'я Київстар» у 2019 році;

Керівник напряму Information and Communication Technology (B2B)

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

5 місяців

07.2017 - 12.2017

Обов'язки:

  • Здійснювати пошук нових бізнес-клієнтів та аналізувати можливість підключення нових послуг ICT для бізнес-клієнтів на виділеній території;
  • Здійснювати оперативне планування та контроль фактичне виконання плану з продажу ICT-послуг виділеною командою з продажу;
  • Забезпечувати розвиток навичок у sales команди для продажу послуг ICT відповідно до існуючих стандартів та методологій розвитку;
  • Допомога sales команді у пошуку можливостей для продажу послуг ICT існуючим та новим клієнтам, підготовці презентацій щодо інноваційних послуг компанії та проведенні переговорів на рівні ТОП менеджменту компаній.

Особисті досягнення:

  • Реалізація плану команди на 120%;
  • Виконання плану кожним членом команди становить понад 90%;
  • Побудова ефективної командної роботи;
  • Найкраща команда із залучення нового доходу від послуг ICT в Україні - Q3 2017.

Національний менеджер з продажу B2B

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 8 місяців

11.2013 - 07.2017

Обов'язки:

  • Пошук нових клієнтів на закріпленій території, визначення їх потреби та оцінка потенціалу щодо нових кишень зростання, а також cross - продажів;
  • Підготовка запитів щодо розробки індивідуальних пропозицій;
  • Підготовка та презентація послуг компанії, переговори про потенційне співробітництво та можливі покращення бізнес-процесів компанії, із застосуванням телеком послуг;
  • Робота з існуючою базою закріплених клієнтів щодо утримання та зростання їх доходу;

Особисті досягнення:

  • Успішне завершення великих проектів із залучення нових клієнтів;
  • Досвід роботи у стресових ситуаціях;
  • Досвід ведення переговорів на С - рівні;
  • За підсумками 2015 року визнаний найкращим фахівцем із продажу з найвищим зростанням доходів (понад 6,5 млн грн/рік);
  • За підсумками Q4 2015 року переможець програми «Зоряна Сила Київстар»;
  • За підсумками Q4 2016 року найкращий фахівець із розвитку бізнесу.

Спеціаліст підтримки продажів B2B

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 1 місяць

10.2012 - 11.2013

Обов'язки:

  • Консультація та робота з високоприбутковими клієнтами компанії, надання повної та достовірної інформації щодо обслуговування, існуючих послуг та тарифних пропозицій компанії:
  • Вирішення сервісних питань щодо клієнтів закріпленої бази, відпрацювання заявок на підключення/відключення послуг, вирішення проблемних питань з клієнтами, взаємодія та постійний контакт із клієнтом;
  • Подання пропозицій щодо покращення обслуговування клієнтів / підключення додаткових послуг;
  • Робота над утриманням доходу за закріпленою базою клієнтів за допомогою cross продажів, пропозицій додаткових послуг.

Особисті досягнення:

  • Найкращий спеціаліст з підтримки продажів у 2013 році;
  • Зменшення дебіторської заборгованості в компанії із закріплених бізнес абонентів;

Спеціаліст Call-центру в телекомунікаціях

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 3 місяці

07.2011 - 10.2012

Обов'язки:

  • Надання консультаційних послуг існуючим та потенційним клієнтам компанії по телефону;
  • Надання інформації про послуги компанії, тарифи, процедури, умови підписної угоди;
  • Консультування щодо основних акцій, що проводить компанія;
  • Продаж додаткових послуг у телефонному режимі.

Особисті досягнення:

  • Найкращий спеціаліст Call-центру з продажів у Q4 2012;

Торговий представник

PJSC Carlsberg Ukraine

FMCG

10 місяців

09.2010 - 07.2011

Обов'язки:

  • Організація ефективної роботи з клієнтами, у тому числі пошук нових клієнтів;
  • Виконання плану продажу, цілей продажів, дистрибуції та спеціальних завдань за місяць;
  • Мерчандайзинг, робота з корпоративних стандартів;
  • Контроль дебіторської заборгованості клієнтів та холодильного обладнання у торгових точках;
  • Активна участь у всіх навчальних програмах;
  • Підтримка робочого процесу, включаючи щоденні звіти.

Особисті досягнення:

  • Збільшення кількості холодильників та кількості дверей у магазинах;
  • Збільшення асортименту та торгових площ у торгових точках;
  • Збільшення активної бази клієнтів на 16%.

Мерчандайзер

PJSC Carlsberg Ukraine

FMCG

6 місяців

03.2010 - 09.2010

Обов'язки:

  • Оформлення та чітка організація вітрин, прилавків;
  • Поповнення товарів, що відсутні;
  • Облік залишків та замовлення продукції на перспективу;
  • Виконання конкурентного аналізу ідентичних категорій товарів;
  • Розташування продукції в вільній доступності для споживачів;
  • Складання статистики покупок та звіту про виконану роботу;
  • Контроль зазначених цін;
  • Взаємодія з торговими представниками та супервайзером.

Особисті досягнення:

  • Зростання продажів на виділеній території на 6%;
  • Найкращий мерчандайзер за звітний період;
  • Забезпечив незмінно високу якість представленості продукції підприємства у підзвітних торгових точках.

Ключова інформація

Комунікабельність, Стійкість до стресу, Управління ключовими клієнтами, Управління продажами, Маркетинг B2B, Маркетинговий аналіз, Навички продажів, Навички коучингу, Навички управлінню команди, Операційні продажі, Управління продажами, Прямі продажі, Телекомунікації, Маркетинг, Бренд менеджмент.

Досвід роботи в B2B більше 11 років, з них понад 6 років на керівних посадах. Сертифікований спеціаліст методології продажу та коуча - Miller Heiman. На даний момент в беспосердньому підпорядкуванні 50 людей.

Навчався в 2 закладах

Національний Університет Харчових Технологій

Фінанси та підпрємницька діяльність, Маркетинг

Киев, 2012

Національний Університет Харчових Технологій

Фінанси та підпрємницька діяльність, Комерційна діяльність

Киев, 2010

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

LABA - Стратегічний Маркетинг

Київ, 2023

Склад курсу: 

- Введення в маркетинг;

- Маркетинговий аудит: аналіз макро та мікро середовища; 

- Тренди воєнного часу в Україні; 

- Маркетинговий аудит: аналіз внутрішнього середовища; 

- Маркетингові стратегії та сегментація;

- Позиціювання бренду; 

- Маркетинговий мікс; 

- Створення та впровадження маркетингово плану; 

Коучинг в Менеджменті

Київ, 2023

LABA - B2B Продажі

Київ, 2020

https://my.l-a-b-a.com/ru/course/show/922

LABA – Директор з розвитку бізнесу

Київ, 2020

Курс включає наступні етапи:

 

  • стратегічний розвиток бізнесу;
  • внутрішній аналіз організації;
  • оптимізація бізнес-процесів;
  • управління продуктовою лінійкою;
  • маркетингова стратегія;
  • побудова відділу продажу;
  • фінансовий прогноз та інвестиції;
  • зовнішній розвиток компанії;
  • управління проектами розвитку;
  • антикризове управління; 

LABA – Бренд Менеджмент

Київ, 2020

Цей курс розроблено для маркетологів та власників бізнесу, які хочуть створити новий бренд або підвищити впізнаваність існуючого. 

Miller Heiman – Strategic Selling Coaching

Киев, 2018

Strategic Selling® навчання керівників продажів інструментам управління продажами, які їм необхідні, щоб постійно навчати команди правильного застосування концепцій Strategic Selling®. Виходячи за рамки програми навчання з продажу, Strategic Selling® Coaching навчає керівників, як проводити оглядові сесії з членами команди, щоб використовувати сильні сторони та визначати області, які потребують покращення.

Miller Heiman – Conceptual Selling Coaching

Киев, 2018

У тренінгу з управління продажами Conceptual Selling® Coaching складається комплексна стратегія для керівників продажів, спрямована на постійне навчання, щоб допомогти продавцям підготуватися до зустрічей, вести клієнтоорієнтовані бесіди та проводити ретельні дослідження за допомогою Планувальника зустрічей від Conceptual Selling®. 

Fast Lane Ukraine

Киев, 2017

Office 365 Administration and Troubleshooting

Knowledge Inside You

Киев, 2016

Навички ефективного управління. 

Miller Heiman - Negotiate Success

Київ, 2014

Ефективні переговори - важкодосяжна, але життєво важлива навичка у торгових організаціях. Навчання навичкам ведення переговорів Miller Heiman Group допомагає продавцям заручитись підтримкою покупця, не жертвуючи довірою. Визнаючи інтереси покупця протягом усього циклу продажів, продавці будуть використовувати свої навички ведення переговорів для досягнення угод, що задовольняють усі сторони.

Miller Heiman – Large Account Management Process(LAMP®)

Київ, 2014

LAMP - фокусується на плануванні та управлінні відносинами в рамках стратегічних угод. Використовуючи аналіз та стратегію Gold Sheet Miller Heiman Group, LAMP® вчить, як будувати дієві плани управління угодами, щоб забезпечити успіх як продавцям, і їх клієнтам.

Miller Heiman - Conceptual Selling

Київ, 2013

Здатність команди продажів отримати конкурентну перевагу над ринком залежить від взаємодії продавців з покупцями.

Conceptual Selling® допомагає продавцям підготуватися до зустрічей із покупцями, запланованим чи імпровізованим.

Максим

Директор з продажу

Київ

36 років

повна зайнятість

Оновлено 1 рік тому