Працювала в 8 компаніях 24 роки 7 місяців
Освіта, Державний сектор, Нерухомість та Девелопмент, Транспорт та Логістика, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Енергетика та Енергоносії
Адміністративний секретар
Гімназія м.Києва
Освіта
2 роки 7 місяців
02.2023 - до теперішнього часу
- Ведення діловодства Гімназії, формування справ згідно з установленою номенклатурою:
- прийом і реєстрація вхідної кореспонденції;
- оформлення, реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
- оформлення та реєстрація клопотань, довідок, актів на списання МЦ Гімназії;
- оформлення та реєстрація наказів з кадрової діяльності, основної діяльності, адміністративно-господарської діяльності, наказів на проходження практики студентами.
- Ведення обліку руху учнів: оформлення наказів, ведення алфавітної книги запису учнів, оформлення особових справ учнів, які вибули та прибули.
- Контроль, перевірка даних, формування та ведення щомісячних звітів для Управління освіти.
- Спілкування з батьками учнів Гімназії, вирішення питань в межах своєї компетенції.
- Веденння бази даних дітей.
- Ведення книги обліку особового складу педагогічних працівників Гімназії, книги обліку трудових книжок, особових справ педагогічних та технічних працівників Гімназії.
- Координація роботи з іншими відділами та внутрішніми підрозділами Гімназії.
- Взаємодія з поштовими та кур'єрськими службами.
Помічник вихователя
Дошкільний Навчальний Заклад
Освіта
5 місяців
09.2021 - 02.2022
- Догляд і нагляд за дітьми протягом дня, включаючи прийом їжі, прогулянку і заняття;
- допомога педагогу в організації режимних моментів і адаптації дітей;
- забезпечення чистоти в дитячому садку в своїй групі, відповідно до санітарно-гігієнічних вимог;
- проведення навчальних та розвиваючих занять під час хвороби вихователя;
- допомога в організації та участі святкових заходів;
- ведення акаунтів садочку в соціальних мережах (Facebook, Instagram);
- робота з програмами -відео і фото редакторами.
Секретар керівника
ДП "Спецоборонмаш" (ДК "Укроборонпром") (Виробництво спеціалізованої авіаційної техніки; виробництво систем активного та динамічного захисту; виробництво бойових частин боєприпасів; ракетних комплексів; виробництво термобаричних гранат)
Державний сектор
5 років 1 місяць
06.2016 - 07.2021
- Організація робочого часу директора;
- забезпечення зв'язку із посадовими особами інших органів державної влади України;
- зустріч та прийом іноземних делегацій;
- організація проведення ділових нарад;
- організація ділових поїздок: замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз;
- оформлення перепусток для входу на територію режимного об'єкта;
- робота зі співробітниками підприємства: збір даних для директора, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
- зустріч відвідувачів (чай/кава);
- вирішення питань, що стосуються життєдіяльності приймальної: замовлення канцелярії, води, продуктів;
- реєстрація вхідних/вихідних документів, ведення внутрішнього документообігу;
- прийом та розподіл вхідних дзвінків, електронних повідомлень, факсів;
- взаємодія з поштовими та кур'єрськими службами;
- допомога у створенні творчої діяльності заходів, презентацій;
- пошук та обробка необхідної інформації.
Менеджер адміністративної діяльності/секретар керівника
ТОВ "Форум Менеджмент Груп"
Нерухомість та Девелопмент
6 років 1 місяць
05.2010 - 06.2016
- Досвід роботи на рецепції: прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС, ведення телефонних переговорів, зустріч відвідувачів, відправка кореспонденції, робота з кур'єрськими службами;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції компанії у системі електронного документообігу Terrasoft;
- організація та допомога у проведенні зустрічей та нарад співробітників компанії з потенційними орендарями, партнерами, клієнтами;
- робота з внутрішніми документами підприємства: створення, контроль, перевірка даних, формування та ведення щоденних та щомісячних внутрішніх звітів;
- робота з персоналом компанії: збір даних для керівника, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
- замовлення квитків, бронювання готелів;
- замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів;
- Робота у системі електронного документообігу Terrasoft. Чіткість та злагодженість роботи служб, досвід взаємодії з усіма структурними підрозділами підприємства.
Інженер
ЧП "Логистранс"
Транспорт та Логістика
4 роки
10.2005 - 10.2009
- Взаємодія з перевізниками та замовниками залізничних вантажних перевезень;
- ведення бази розрахунків залізничних тарифів;
- оформлення всієї супутньої документації;
- складання та ведення внутрішньої звітності підприємства;
- пошук нових замовників.
Менеджер
ТПК "Алеф" (ТОВ «Атлантіс»: власне виробництво та реалізація вітчизняного алкоголю: ТМ "Золота Амфора", ТМ "Клінков", ТМ "Жан-Жак", ТМ "HELSINKI", ТМ "Горілка Українка", ТМ "TRINO")
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 2 місяці
11.2001 - 01.2004
- Прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
- ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
- складання та ведення корпоративної звітності, графіків продажів;
- замовлення квитків, бронювання готелів;
- виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
- замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів.
Офіс-менеджер
ЗАТ "Українськая газова компанія"
Енергетика та Енергоносії
2 роки 11 місяців
05.1998 - 04.2001
- Прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
- ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
- зустріч та прийом іноземних делегацій;
- організація проведення ділових нарад;
- організація ділових поїздок (замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз);
- виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
- замовлення канцелярії, води, продуктів, медикаментів.
Оператор 1С
ДП "Евромарт"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 місяців
09.1997 - 05.1998
- Підготовка супровідних документів у 1С (рахунок-фактура, товарно-транспортна, видаткова, податкова накладні);
- підбір необхідних сертифікатів;
- підготовка документів до відвантаження товару;
- взаємодія з бухгалтерією щодо первинної документації;
- здійснення контролю за поверненням від клієнта завірених бухгалтерських документів за поставлену продукцію;
- участь у проведенні інвентаризацій.
Ключова інформація
- Робота у системі електронного документообігу (Terrasoft, СЕВ АСКОД, СЕВ ОВВ).
- Практичний досвід роботи у команді на загальний результат.
- Відповідальність та старанність, розуміння важливості роботи з документами та інформацією, у тому числі обмеженого доступу.
Навчалась в 1 закладі
УК "Южатомэнергострой"
Бухгалтерський облік. Бухгалтер промислового підприємства
Киев, 1992
Володіє мовами
Англійська
базовий
Французька
базовий
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Навчальний центр "Декарт"
Навчально-тематичний план курсу "Офіс-менеджер": основи менеджменту та маркетингу; психологія, конфліктологія; діловодство; основи бухгалтерського обліку у 1С Бухгалтерія; Ділова англійська мова.
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
Впевнений користувач MS Office (Excel, Word, Power Point); професійні програми: 1С:8, 1С:8.3; M.E.Doc, Клиент-Банк.
Досвід роботи з обліковими ERP/CRM системами (Terrasoft, СЕВ АСКОД, СЕВ ОВВ).
Досвід використання інструментів тайм-трекінга (Todolist, Google Calendar, Time Doctor) та інструменту для управления проектами (Jira).
Личные качества
Відповідальна, виконавча, комунікабельна, тактична, пунктуальна, серйозно ставлюся до роботи, вмію та хочу працювати в команді на загальний результат, сприймаю роботу як другий будинок. Захоплення та інтереси: вивчаю англійську мову, люблю природу, музику, спорт. Є бажання не зупинятися на досягнутому, постійно самовдосконалюватися, навчитися чогось нового.
Ірина
Ірина
Адміністративний менеджер

Київ
повна зайнятість
Оновлено 7 місяців тому