Працювала в 2 компаніях 1 рік 10 місяців
Інтернет, IT
3d artist
Freelancer
Інтернет
7 місяців
01.2024 - 08.2024
По замовленню розробляла 3D моделі (моделювання, UV розгортка, bake, texturing)
3d artist
GameStock
IT
1 рік 1 місяць
10.2022 - 11.2023
На попередній роботі я створювала персонажів для мобільної гри. Здебільшого я моделювала їх у Maya, робила UV-розгортки в Maya, але іноді і в RizomUV. Текстурувала персонажів у Substance 3D Painter.
Я також допомагала створювати одяг для персонажів для волонтерської компанії. Я робила одяг у Maya та Zbrush. Для запікання текстур використовувала Marmoset Toolbag.
Маю досвід роботи з Unity 3D.
Я також допомагала створювати одяг для персонажів для волонтерської компанії. Я робила одяг у Maya та Zbrush. Для запікання текстур використовувала Marmoset Toolbag.
Маю досвід роботи з Unity 3D.
Ключова інформація
Tools: Autodesk Maya, Substance Painter, Marmoset Toolbag, UV Layout, RizomUV
Skills: Low-poly/High-poly modelling,UV-mapping, Bake
Skills: Low-poly/High-poly modelling,UV-mapping, Bake
Навчалась в 1 закладі
Національний транспортний університет
Автомеханический, Інженер-еколог
Киев, 2015
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
ArtCraft (Environment Artist)
Київ, 2023
курси комп‘ютерної графіки «ARTCLAB”
Київ, 2022
Tools: Autodesk Maya, Substance Painter, Marmoset Toolbag, UV Layout, RizomUV Skills: Low-poly/High-poly modelling,UV-mapping
Додаткова інформація
Свій розділ
Artstation: https://www.artstation.com/kate_kvassok
Особисті якості
Відповідальність, пунктуальність, чесність, комунікабельність, доброзичливість, енергійнісь. Завжди відкрита до нових знань.
Катерина Михайлівна
Катерина Михайлівна
3d Artist

Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, стажування / практика
Оновлено 7 місяців тому