Працювала в 7 компаніях   8 років 5 місяців

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Освіта

Account manager

Назву компанії приховано

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 7 місяців

03.2024 - до теперішнього часу

• Будувати міцні відносини з клієнтами, пропонуючи індивідуальні рішення відповідно до їхніх бізнес-потреб.
• Демонструвати можливості платформи, допомагаючи клієнтам досягати їхніх цілей у сфері друку та покращувати бізнес-результати.
• Керувати повним життєвим циклом клієнта – від онбордингу до вирішення проблем, забезпечуючи високий рівень сервісу та задоволеності.
• Співпрацювати з внутрішніми командами для управління потоком замовлень, вирішення виробничих та логістичних питань, а також покращення клієнтського досвіду.
• Виявляти можливості для зростання, надаючи рекомендації щодо розширення, нових послуг і покращення сервісу.
• Виступати голосом клієнта, представляючи його інтереси в компанії, щоб забезпечити оптимальні рішення та максимальну цінність.

Помічник керівника

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

4 місяці

10.2023 - 02.2024

До моїх обов’язків на посаді помічника керівника входило:
• Організація внутрішньої та зовнішньої логістики.
• Комунікація з іноземними постачальниками (Іспанія, Італія, Польща).
• Укладання договорів із постачальниками.
• Створення замовлень у постачальників та їх документальне оформлення.
• Взаємодія з іншими фахівцями та підрядниками для координації робіт.
• Організація, контроль та звітність щодо ведення соціальних мереж, зовнішньої та внутрішньої реклами.
• Допомога у підборі персоналу.
• Організація робочого процесу торгового центру.
• Аналіз продажів за певний період та звітування перед керівником.
• Контроль товарних залишків.

Back office specialist

Назву компанії приховано

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 5 місяців

05.2021 - 10.2023

Роль менеджера Back-office вимагає вміння справлятися з кількома завданнями одночасно, адміністративних та комунікативних навичок, стресостійкості та уваги до деталей.
За період роботи в Connec3 успішно розвивала довготривалу співпрацю з постачальниками та партнерами.
Обов’язки:
• Забезпечення своєчасного обміну повною інформацією між відділами в Нідерландах та Україні.
• Комунікація та підтримка зв’язків із постачальниками в Україні, ведення документообігу між відділами.
• Контроль виконання заявок постачальниками пиломатеріалів.
• Взаємодія з транспортними компаніями, оформлення транспортних контрактів та створення заявок на перевезення.
• Планування відвантажень та перевезень вантажу, контроль виконання маршрутів і термінів доставки.
• Контроль виконання завдань співробітниками, звітування перед керівництвом.

Графічний дизайнер

Назву компанії приховано

Промисловість та Виробництво

11 місяців

10.2016 - 09.2017

Розвивала бренд Fox Art на початку виходу на ринок, наповнила
клієнтську базу лояльними клієнтами
та парнерами.
Обов'язки:
• Проектування макетів та креслень за
замовленнями.
• Розробка рекламно-сувенірної продукції (візитки, банера, флаєра,
каталоги, наклейки, тощо) для
підприємства та клієнтів.
• Наповнення, ведення та розвиток
сайту та основних сторінок у соціальних мережах.
• Підготовка зовнішньої реклами.
• Холодні дзвінки та наповнення бази клієнтів. Розвиток партнерських відносин.

Account manager

Назву компанії приховано

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 1 місяць

05.2015 - 06.2016

Працювала з такими клієнтами як МХП, Фокстрот, Наша Ряба та інші.
Обов'язки:
• Впровадження та запуск TMS та ERP систем та інших програм для нових компаній.
• Супровід існуючих клієнтів. 
• Формування ТЗ для доопрацювань та/або встановлення та запуску TMS та ERP систем на підприємтсвах.
• Тестування функціоналу після запуску.
• Робота з ІТ відділом, контроль  виконання задач за проектами.
• Навчання та підтримка клієнтів.

Асистент

Назву компанії приховано

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 9 місяців

08.2013 - 05.2015

• Робота із документами, виконання особистих доручень керівника.
• Тестування нового функціоналу у TMS та ERP системах. 
• Контроль виконання завдань за проектами.
• Холодні дзвінки, напрацювання бази клієнтів.

Лаборант

Назву компанії приховано

Освіта

1 рік 1 місяць

08.2013 - 09.2014

Наукова та лаборантська діяльність. Робота у приймальній комісії у 2013 та 2014 роках.

Приймала участь у Всеукраїнській олімпіаді з логістики, де посіла 3 місце, разом з командою університету.

Ключова інформація

Організована, комунікабельна, швидко навчаюсь, стресостійка.

Розмовна англіська мова.

Маю права категорії B.

Навчалась в 1 закладі

Національний транспортний університет

Логістика

Київ, 2015

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Анонімний пошукач

Account manager

Львів

1 000 $

32 роки

повна зайнятість

Оновлено 8 місяців тому