Працювала в 4 компаніях 13 років 7 місяців
Нерухомість та Девелопмент, Медицина та Охорона здоров'я
Заступник директора
ТОВ “БІ РІЄЛТІ ГРУП”
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 6 місяців
07.2019 - 01.2021
Менеджер по роботі з клієнтами
ТОВ «БІ РІЄЛТИ ГРУП»
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 1 місяць
06.2018 - 07.2019
Заступник директора
МЦ ТОВ “ДЕНТЕРА ПЛЮС"
Медицина та Охорона здоров'я
4 роки 11 місяців
06.2013 - 05.2018
Адміністратор клініки
МЦ ТОВ “ДЕНТЕРА ПЛЮС”
Медицина та Охорона здоров'я
5 років 11 місяців
07.2007 - 06.2013
Навчалась в 1 закладі
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Економічний
Кадіївка, 2011
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
ЦільОтримання цікавої, перспективної роботиДосвід роботи:Липень 2018-липень 2020р.Заступник директора агенції нерухомості "Bee realty group"Червень 2013 – травень 2018Заступник директора ТОВ «ДЕНТЕРА ПЛЮС»Керівництво діяльністю медичного підприємстваОрганізація роботи колективу компанії з надання медичних послугЗабезпечення фінансової, адміністративно-господарської та лікувально-профілактичної роботи підприємстваАналіз роботи компанії та прийняття необхідних управлінських рішень для її оптимізаціїРозробка та затвердження штатного розкладу, фінансового плану та іншої бухгалтерської документації (разом з бухгалтером)Забезпечення працівникам клініки своєчасну та в повному обсязі виплату заробітної платиОптимізація організаційно-управлінської структури, планування роботи клініки, напрями розвитку та формати роботиздійснення підбору кадрів та формування кадрової політики, розподіл кадрів відповідно до їх кваліфікаціїОрганізація та надання співробітникам можливості підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки за вимогами законодавстваЗабезпечення працівникам умов виконання ними своїх посадових обов'язківФормування, забезпечення та контроль правил внутрішнього трудового розпорядкуконтроль за дотриманням правил охорони праці та пожежної безпеки під час експлуатації приладів та обладнанняПодання компанії у державних установах, страхових та судових органах, на громадських заходахВзаємодія з органами місцевого самоврядування, а також з усіма інстанціями, що перевіряють (або забезпечення наявності довіреної особи у відповідних ситуаціях)Липень 2007-червень 2013-ТОВ «ДЕНТЕРА ПЛЮС»Посада – адміністратор стоматологічної клінікиведення телефонних переговорів із пацієнтами для затвердження часу візиту до стоматолога.ведення електронного журналу обліку пацієнтів. Підбір карт клієнтів, записаних до стоматолога на завтра.організація обміну необхідними даними між співробітниками клініки.розрахунки із клієнтами, видача їм касових чеків. Контроль безпеки каси та документів.дотримання правил безпеки та санітарних норм на виробництві.чітке виконання функціональних обов'язків у вказаний термін;грамотна адміністративна підтримка керівника стоматологічної клініки;правильне ведення документів; укладання договорів з первинними клієнтами (які оформляються у двох примірниках для передачі одного пацієнту та вклеювання іншого до його медкарти);створення медкарти пацієнта, який відвідав стоматологічну організацію вперше до першої консультації;запис пацієнтів для первинного та повторного лікування відповідно до встановлених тимчасових правил прийому.запис первинних клієнтів на консультації із використанням спеціалізованого ПЗ;мінімізація простоїв у графіку лікаря, ведення щільного запису, заповнення простоїв викликами різних пацієнтів.Червень 2007 - червень 2007 ВП «Аудиторська фірма «СМС-Аудит»Посада – офіс-менеджерприйом документів та особистих заяв на підпис директора Компанії;робота із вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання документів;організація отримання кореспонденції за юридичною, поштовою та фактичною адресами;робота із вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): реєстрація, передача, облік, зберігання документів;за дорученням директора підготовка проектів листів, запитів та інших документів щодо діяльності Компанії в цілому;за дорученням директора печатка службових матеріалів, введення інформації до банку данихорганізація зустрічей відвідувачів та гостей Компанії.забезпечення життєдіяльності офісу:замовлення води у міру необхідності;замовлення канцелярії за необхідності;здійснення підписки на періодичні видання.якісно та у строк виконання виробничих завдань та доручень;Вересень 1999 – Квітень 2007 – ПП (Київ, торгівля продуктами харчування, текстиль),Посада – старший продавецьОсвіта2007-2012 – Східноукраїнський національний університет імені В.Даля, економічний факультет, спеціалізація-Менеджмент організацій, кваліфікаційний рівень – спеціаліст.НавичкиДосвідчений користувач комп'ютера: Клієнт-банк, Word, Exсel, Internet, Outlook, PowerPointВолодіння мовамиУкраїнська, російська – вільно.Англійська базовий.Ділові та особисті якостіОрганізаторські здібності, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, оперативність, робота на результат, уважність до деталей.Цілеспрямованість, наполегливість, пунктуальність, оптимізм, почуття гумору.Загальні відомостіДата народження 19.01.1981.Місце проживання: м. Київ.Національність: українка.Сімейний стан: незаміжня.
Алла Юріївна
Алла Юріївна
Менеджер по роботi з клiентами

Київ
Готовий переїхати: Буча, Ворзель, Ірпінь
повна зайнятість
Оновлено 7 місяців тому