Працювала в 6 компаніях 7 років 1 місяць
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Енергетика та Енергоносії, Телекомунікації / Зв'язок, Державний сектор
Менеджер по персоналу
S.I. Group
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 8 місяців
01.2014 - 09.2017
- Оперативний пошук та підбір спеціалістів компанії. Планування на найближчу та далеку перспективу. Створення кадрового резерву.
- Проведення співбесід з потенційними кандидатами;
- Досвід відкриття філіалу "з нуля";
- Адаптація новоприйнятих працівників;
- Контроль за дотриманням корпоративних стандартів працівниками філіалу;
- Моніторинг ринку праці;
- Ведення кадрового діловодства (формування та ведення особових справ, формування та введення в дію положень про роботу).
- Ведення обліку надання відпусток працівникам;
- Участь в організації тренінгів та навчать працівникам.
- Курація роботи Дрогобицького філіалу та проведення перевірок в частині, яка стосується роботи менеджера по персоналу.
Проектний рекрутер, в.о. керівника відділу персоналу
ТзОВ "Юмакс-Львів"
Промисловість та Виробництво
3 місяці
05.2017 - 08.2017
- Оперативний пошук та підбір спеціалістів компанії. Планування на найближчу та далеку перспективу. Створення кадрового резерву.
- Проведення співбесід з потенційними кандидатами;
- Адаптація новоприйнятих працівників;
- Моніторинг ринку праці.
Бухгалтер по заробітній платі
ТзОВ "Енремо"
Енергетика та Енергоносії
10 місяців
06.2016 - 04.2017
- організація процесу розрахунку та нарахування заробітньої плати (чисельність 260 чол.);
- аналіз та перевірка повноти і коректності данних по заробітній платі, додаткових виплатах, нарахуваннях та утриманнях;
- нарахування ЕСВ, контроль за своєчасним перерахуванням коштів у фонд;
- розрахунок відпусток, лікарняних листків та розрахункових виплат;
- розрахунок і подача заявок-розрахунків у фонд соціального страхування по тимчасовій втраті працездатності, контроль за надходження та використанням коштів на спеціальному рахунку;
- консультація працівників Компанії відносно нарахованих сум, утримань, а також що стосується законодавства у сфері розрахунку зарабітної плати.
- оформлення і надання працівникам Компанії довідок про доходи.
Менеджер по персоналу
Старком Груп, ТОВ
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 1 місяць
09.2012 - 10.2013
- Оперативний пошук та підбір спеціалістів компанії. Планування на найближчу та далеку перспективу. Створення кадрового резерву.
- Проведення співбесід з потенційними кандидатами;
- Моніторинг ринку праці.
- Ведення кадрового діловодства (формування та ведення особових справ, заповнення трудових книжок, видача довідок про трудову діяльність працівників).
- Ведення обліку надання відпусток працівникам.
- Ведення архіву особистих справ.
- Організація документообороту з фондом соціального страхування для санітарно-курортного лікування працівників.
- Участь в організації корпоративів.
Інженер виробничо-технічного відділу виконавчої дирекції
ПАТ "Львівобленерго"
Енергетика та Енергоносії
2 роки 8 місяців
07.2010 - 03.2013
- Супровід договорів про надання послуг з проектування та розробки проектно-кошторисної документації;
- Аналіз, супровід затвердження та контроль за виконанням проектно-кошторисних робіт згідно планів, їхня внутрішня експертиза та видача наказів про затвердження;
- Розробка, аналіз і контроль виконання інвестиційних програм (концепцій), перспективних планів технічного переобладнання та реконструкції електричних мереж Товариства, тощо і узгодження їх з відповідними службами і відділами;
- Організація співпраці та надання відповідних форм звітності НКРЕ, Мінпаливенерго, Держенергонаглядом, іншими організаціями з питань інвестиційних програм (концепцій), перспективних планів технічного переобладнання та реконструкції електричних мереж Товариства, тощо та з розробки нових і внесення змін в існуючі правила, положення, інструкції та інші нормативні документи тощо.
Стажер на посаді головного спеціаліста (з кадрових питань)
Львівська міська рада, департамент «Адміністрація міського голови»
Державний сектор
3 місяці
06.2012 - 09.2012
- Ведення кадрового діловодства департаменту та його підрозділів (формування та ведення особових справ, заповнення трудових книжок, видача довідок про трудову діяльність працівників).
- Ведення обліку надання відпусток працівникам.
- Ведення архіву особистих справ.
- Участь у розробці перспективних і річних планів з праці і кадрів.
- Підготовка необхідних матеріалів для атестаційної і кваліфікаційної комісій, документації щодо нагород і заохочень працівників.
- Підготовка та надання в ЛОДА, структурні підрозділи ЛМР тощо листів та відповідей на запити.
Ключова інформація
- Windows, MS Office (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access);
- 1С кадри 8;1С бухгалтерія 8.3;
- MicroSIP, Zoom, CRM Bitrix24;
- Документооборот Lotus Notes, Microsoft Outlook, Google Docs.
- розробка структури, штатних розкладів.
- розробка та затвердження положень, процедур, правил
- розробка та затвердження посадових інструкцій і регламентів
- пошук, підбір персоналу (топ-рівень і лінійний персонал)
- адаптація нових співробітників
- адаптація нових співробітників
- формування внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву
- участь в розробці і впровадженні бізнес процесів
- кадрове адміністрування і облік
- бюджетування.
Навчалась в 1 закладі
Національний університет "Львівська політехніка"
Інженер-електрик, напрямок електричні системи та мережі, факультет електротехніки
Львов, 2012
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Ярина
Ярина
HR менеджер, керівник

Львів
повна зайнятість
Оновлено 2 роки тому