Працювала в 6 компаніях   7 років 1 місяць

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Енергетика та Енергоносії, Телекомунікації / Зв'язок, Державний сектор

Менеджер по персоналу

S.I. Group

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 8 місяців

01.2014 - 09.2017

  • Оперативний пошук та підбір спеціалістів компанії. Планування на найближчу та далеку перспективу. Створення кадрового резерву.
  • Проведення співбесід з потенційними кандидатами;
  • Досвід відкриття філіалу "з нуля";
  • Адаптація новоприйнятих працівників;
  • Контроль за дотриманням корпоративних стандартів працівниками філіалу;
  • Моніторинг ринку праці;
  • Ведення кадрового діловодства (формування та ведення особових справ, формування та введення в дію положень про роботу).
  • Ведення обліку надання відпусток працівникам;
  • Участь в організації тренінгів та навчать працівникам.
  • Курація роботи Дрогобицького філіалу та проведення перевірок в частині, яка стосується роботи менеджера по персоналу.

Проектний рекрутер, в.о. керівника відділу персоналу

ТзОВ "Юмакс-Львів"

Промисловість та Виробництво

3 місяці

05.2017 - 08.2017

  • Оперативний пошук та підбір спеціалістів компанії. Планування на найближчу та далеку перспективу. Створення кадрового резерву.
  • Проведення співбесід з потенційними кандидатами;
  • Адаптація новоприйнятих працівників;
  • Моніторинг ринку праці.

Бухгалтер по заробітній платі

ТзОВ "Енремо"

Енергетика та Енергоносії

10 місяців

06.2016 - 04.2017

  • організація процесу розрахунку та нарахування заробітньої плати (чисельність 260 чол.);
  • аналіз та перевірка повноти і коректності данних по заробітній платі, додаткових виплатах, нарахуваннях та утриманнях;
  • нарахування ЕСВ, контроль за своєчасним перерахуванням коштів у фонд;
  • розрахунок відпусток, лікарняних листків та розрахункових виплат;
  • розрахунок і подача заявок-розрахунків у фонд соціального страхування по тимчасовій втраті працездатності, контроль за надходження та використанням коштів на спеціальному рахунку;
  • консультація працівників Компанії відносно нарахованих сум, утримань, а також що стосується законодавства у сфері розрахунку зарабітної плати.
  • оформлення і надання працівникам Компанії довідок про доходи.

Менеджер по персоналу

Старком Груп, ТОВ

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 1 місяць

09.2012 - 10.2013

  • Оперативний пошук та підбір спеціалістів компанії. Планування на найближчу та далеку перспективу. Створення кадрового резерву.
  • Проведення співбесід з потенційними кандидатами;
  • Моніторинг ринку праці.
  • Ведення кадрового діловодства (формування та ведення особових справ, заповнення трудових книжок, видача довідок про трудову діяльність працівників).
  • Ведення обліку надання відпусток працівникам.
  • Ведення архіву особистих справ.
  • Організація документообороту з фондом соціального страхування для санітарно-курортного лікування працівників.
  • Участь в організації корпоративів.

Інженер виробничо-технічного відділу виконавчої дирекції

ПАТ "Львівобленерго"

Енергетика та Енергоносії

2 роки 8 місяців

07.2010 - 03.2013

  • Супровід договорів про надання послуг з проектування та розробки проектно-кошторисної документації;
  • Аналіз, супровід затвердження та контроль за виконанням проектно-кошторисних робіт згідно планів, їхня внутрішня експертиза та видача наказів про затвердження;
  • Розробка, аналіз і контроль виконання інвестиційних програм (концепцій), перспективних планів технічного переобладнання та реконструкції електричних мереж Товариства, тощо і узгодження їх з відповідними службами і відділами;
  • Організація співпраці та надання відповідних форм звітності НКРЕ, Мінпаливенерго, Держенергонаглядом, іншими організаціями з питань інвестиційних програм (концепцій), перспективних планів технічного переобладнання та реконструкції електричних мереж Товариства, тощо та з розробки нових і внесення змін в існуючі правила, положення, інструкції та інші нормативні документи тощо.

Стажер на посаді головного спеціаліста (з кадрових питань)

Львівська міська рада, департамент «Адміністрація міського голови»

Державний сектор

3 місяці

06.2012 - 09.2012

  • Ведення кадрового діловодства департаменту та його підрозділів (формування та ведення особових справ, заповнення трудових книжок, видача довідок про трудову діяльність працівників).
  • Ведення обліку надання відпусток працівникам.
  • Ведення архіву особистих справ.
  • Участь у розробці перспективних і річних планів з праці і кадрів.
  • Підготовка необхідних матеріалів для атестаційної і кваліфікаційної комісій, документації щодо нагород і заохочень працівників.
  • Підготовка та надання в ЛОДА, структурні підрозділи ЛМР тощо листів та відповідей на запити.

Ключова інформація

  • Windows, MS Office (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access);
  • 1С кадри 8;1С бухгалтерія 8.3;
  • MicroSIP, Zoom, CRM Bitrix24;
  • Документооборот Lotus Notes, Microsoft Outlook, Google Docs.
  • розробка структури, штатних розкладів.
  • розробка та затвердження положень, процедур, правил
  • розробка та затвердження посадових інструкцій і регламентів
  • пошук, підбір персоналу (топ-рівень і лінійний персонал)
  • адаптація нових співробітників
  • адаптація нових співробітників
  • формування внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву
  • участь в розробці і впровадженні бізнес процесів
  • кадрове адміністрування і облік
  • бюджетування.

Навчалась в 1 закладі

Національний університет "Львівська політехніка"

Інженер-електрик, напрямок електричні системи та мережі, факультет електротехніки

Львов, 2012

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Ярина

HR менеджер, керівник

Львів

36 років

повна зайнятість

Оновлено 2 роки тому