Працював в 8 компаніях   16 років 10 місяців

Інтернет, Телекомунікації / Зв'язок

Senior Marketing Manager

BlaBlaCar

Інтернет

4 роки 2 місяці

07.2021 - до теперішнього часу

Відповідальний:

  • Розробка та впровадження маркетингової стратегії в Україні, Польщі, і країн присутності бренду у Східній Європі
  • Підвищення впізнаваності і позитивного сприйняття бренду
  • Залучення та утримання користувачів на платформі (цифрові канали, локальні партнерства, CRM)
  • Розробка та впровадження маркетингової та продуктової комунікації
  • Організація локальних досліджень, збір відгуків користувачів та локальних інсайтів
  • Адаптація та локалізація змін продукту та впровадження нових функцій, сервісів та кампаній
  • Постійна співпраця з глобальними командами з Франції, Іспанії, Польщі, Бразилії, Німеччині для запуску локальних та глобальних кампаній, обміну досвідом та вивчення нового/ обміну досвідом

Досягнення:

  • Запустив три Brandformance рекламні кампанії. В результаті впізнаваність бренду зросла на 25%, а продажі збільшилися на 35%.
  • Запущено благодійний проект з Superhumans Center у 16 європейських країнах (охват 20 мільйонів користувачів)
  • Запущено та адаптовано продуктові маркетингові комунікації для проектів "Монетизація", "Перевірений профіль", "Супер водій" та "Ініціативи під час воєнних криз" в Україні, Польщі, Угорщині, Румунії (Безкоштовні поїздки, Точки попиту, Захист від шахраїв, #підвезуЗСУ)
  • Підвищено ефективність маркетингових інвестицій: ROI на 200%, CTR на 100%, а доля digital та партнерських маркетінгових каналів становить 20% (+30%)
  • Запущено близько 10 партнерств зі стабільним внеском продажів до 5% та ROI 300%+

Керівник В2В маркетингу

Prom.ua

Інтернет

3 роки 6 місяців

11.2017 - 05.2021

Був відповідальним за:

  • Ціноутворення і створення цінністної пропозиції для проектів у 4-х країнах (акції, тарифи, продукти)
  • Сегментація клієнтів і створення карти активностей для залучення і утримання клієнтів
  • Планування продажів і доходів, бюджетування
  • Аналіз ефективності етапів воронки продажів, покращення конверсії
  • Лідогенерація: залучення нових клієнтів, оптимізація конверсії по джерелам
  • Підримання існуючих і запуск нових партнерських програм і активностей, реферальної програми для забезпечення нових каналів залучення клієнтів і розвитку екосистеми продукту
  • Створення карти комуникації з клієнтами, ланцюгів тригерних листів
  • Створення Customer Journey Map і персон клієнта

Досягнення:

  • Створив та керував командою маркетингу з 8 осіб
  • Створено маркетингову функцію B2B, яка генерує постійні та стійкі результати: регулярний маркетинговий, продуктовий та комунікаційний план, цінові та трейд-маркетингові кампанії, які вплинули на продажі та дохід і допомогли досягти амбітних цілей: +15% зростання активної бази та +80% зростання доходів в Україні, Казахстані, Білорусі та Росії
  • Високі показники доходу +80% YoY за 2 роки
  • Запущено "Bring a Friend Program" - реферальну програму, яка стимулює існуючих продавців рекомендувати своїм партнерам реєструватися на prom.ua, satu.kz, deal.by - поточний ефект становить 10-15% від нових клієнтів щомісячно
  • Покращено процес оптимізації витрат на контекстну рекламу - економія до 25% бюджету при тих же показниках продажів (конверсія, ARPU)
  • Запустили кілька партнерських програм з Ощадбанком, Укрпоштою, Приватбанком, Альфа-банком та ін., які допомагають підвищити впізнаваність бренду і приносять додатково до 5% лідів
  • Запущено підхід до ціннісної пропозиції на основі сегментації, що дозволило за 4 місяці знизити знижки на 10 п.п. (заощаджено до 15% виручки)
  • Запустили перше систематичне дослідження та збір зворотного зв'язку для В2В клієнтів: регулярний збір та вимірювання NPS та CSI; збір відгуків від усіх користувачів та передача їх відповідальній команді

B2B маркетолог (trade marketing)

Evo.company

Інтернет

6 місяців

05.2017 - 11.2017

  • Ціноутворення і створення цінністної пропозиції (акції, тарифи)
  • Сегментація клієнтів для перших і повторних продажів (підключення і утримання)
  • Планування продажів і бюджетування
  • Аналіз воронки продажів
  • Лідогенерація і підвищення конверсії
  • Створення і оптимізація бізнес-процесів між командами

Менеджер по маркетингу

lifecell

Телекомунікації / Зв'язок

5 місяців

12.2016 - 05.2017

Consumer Business Department:

  • Розрахунок бізнес кейсів, фінансове обгрунтування впровадження продуктів/проектів
  • Підтримка команди Техничної дирекції (Mobile Network) при реалізації проектів: розширення 3G мережі, заміна/встановлення сайтів, indoor і Wi-Fi рішень - створення моделі монетизації і розрахунок фінансового ефекту від впровадження
  • Запуск нових проектів і продуктів
  • Післяаналіз марктингових активностей, підготовка рекомендацій для покращення

Експерт з управління клієнтським досвідом

lifecell

Телекомунікації / Зв'язок

7 місяців

05.2016 - 12.2016

Customer Experience Management:

  • Контроль на відповідність продуктів, послуг, тарифів, що запроваджуються, найкращому клієнтському досвіду
  • Запровадження клієнт-центричної культури в компанії
  • Створення Customer Journey Map і Рroduct Lifecycle Map
  • Збір та аналіз "голосу клієнта" (Voice of the Customer) у всіх каналах: скарги в Call Centre, магазинах, на сайті, соц мережі, дослідження, інтерв'ю, фокус групи
  • Підготовка рекомендацій і плану дій на основі "голосу клієнта"

Основні досягнення:

  • запуск програми для співробітників "Відчуй себе клієнтом lifecell", яка забов'язувала всіх співробітників компанії користуватися комерційними тарифами замість службових. Це досволило значно збільшити кількість зворотнього зв'язку і пропозицій щодо покрашень продуктів компанії
  • впровадження основних принципів Customer Journey Mapping в компанії

Менеджер цінностної пропозиції

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 2 місяці

03.2014 - 05.2016

B2C contract and High value customers:

  • Участь у формуванні стратегії з рохвитку тарифів і продуктів компанії
  • Підготовка прогнозів по развитку тарифів, продуктів і створення Roadmap
  • Контроль за досягненням планових показників, аналіз ефективності
  • Відслідковування змін і тенженцй телеком ринку і діяльності конкурентів; оцінка їх вплику на продукти компанії і, при необхідності, внесення змін в плани і портфель тарифів, продуктів
  • Підготовка плану розвитку тарифів, продуктів в межах існуючої стратегії
  • Розробка дизайну всіх активностей - нових та існуючих
  • Підготовка бізнес-кейсів та розрахунок ефективності запропонованих рішень

Основні досягнення:

  • зростання доходів сегменту +12% рік до року
  • ріст абонентської базы на +10% рік до року
  • запуск тарифів (лінійка тарифів "Все"-https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/contract/all110 і "Комфорт" - https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/arhive/comfort_100); акцій з продажу смартфонів (https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/akciya-vid-kyyivstar-prydbayte-smartfon-ta-otrymayte-pivroku-spilkuvannya), програм із стимулювання нових підключень і міграцій існуючих клієнтів (https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/migration)

Провідний спеціаліст з маркетингу (широкосмуговий інтернет)

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 11 місяців

04.2011 - 03.2014

Fixed Business - FTTB:

  • Підготовка плану розвитку тарифІв і продуктів для FTTB
  • Полний цикл від ідеї маркетингової пропозиції (тарифи, послуги, акції, і т.д.) до виходу продукту на ринок
  • Огляд ринку, відслідковування тенденцій і активностей конкурентів
  • Планування і бюджетування діяльності бізнесу
  • Розробка і розвиток звітності по основним показникам бізнесу FTTB
  • Контроль виконання планових показників, після аналіз реалізованих продуктів;
  • Розрахунки економічної доцільності та ефекту (бізнес-кейси) запуску нових чи зміни існуючих активностей

Основні досягнення:

  • розвиток конвергентної пропозиції "бонуси Домашнього Інтернету", яка об'єднала два бізнеси: фіксованного Інтернету і мобільного зв'язку; а також дало ринку новий конкурентний продукт
  • спільно з командами маркетингу і продажів зробили Київстар №2 на ринку широкосмугового Інтернету для В2С користувачів
  • запуск і розвиток регіональних тарифів, продуктів для навчальних закладів (школи, дитячі будинки)

Спеціаліст з тарифів і продуктів

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 4 місяці

12.2008 - 04.2011

  • Запуск ноих і модифікація існуючих тарифів, послуг, продуктів, програм, які націленні на збільшення прибутку, залученні нових, утриманні існуючих клієнтів
  • Увесь цикл запуску продукту: від ідеї до комерційного старту - написання необхідних документів (техничне завдання, брифи, концепції, розпорядження)
  • Координація процесу запуска активностей з робочою групою, кросфункціональна і міжкомандна взаємодія
  • Супровід, зміни і вдосконалення продукту, послуги, процесу, тарифу після запуску
  • Розрахунок бізнес-кейсів, бюджетІв, коротко- та довгострокових прогнозів
  • Підготовка презентацій, організація регулярних звітів по результатам роботи или ключовим показникам ефективності
  • Аналіз ринку, конкурентів

Ключова інформація

Експерт з досвідом понад 11 років у маркетингу та продажах. Більше 8 років допомагаю бізнесам досягати цілей по доходу, прибутковості, доле ринку і впровадженні найкращого клієнтського досвіду. Ключові навички:

  • Запуск нових та підтримка існуючих продуктів, послуг, тарифів
  • Сегментація та ціноутворення
  • Розрахунок моделей монетизації і прибутковості різних ініціатив, проектів, продуктів
  • Формування бізнес вимог і написання технічних завдань
  • Бюджетування, планування продажів і доходів
  • Формування і реалізація Roadmap проекту, продукту
  • Формування і реалізація маркетингової стратегії
  • Аналіз ринку и конкурентів, дослідження, проведення інтерв'ю
  • Управління і розвиток взаємовідносин з клієнтами, покращення клієнтського досвіду
  • Управління командою і робочими групами 10 і більше людей

Навчався в 1 закладі

Державний Університет Інформаційно-Комуникаційних Технологій

Інформаційні мережі зв'язку

Київ, 2007

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Основы E-commerce

Киев, 2017

Внутренний курс основ электронной коммерции с сетификацией и защитой проекта.

Тренер - Елена Кондратенко

Школа сервиса (kmbs, Анастасия Владычинская)

Киев, 2017

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Впевнений користувач ПК, Microsoft Office і сервісів Google, є досвід роботи з Business Objects, SPSS, TeraData DWH, SQL, Tableu

Общественная деятельность

Волонтерство, участие в социальных проектах компании и вне ее.

Цель

Хочу використати свої знання в маркетингу, управлінні продажів, цінноутворенні та розвитку бізнесів, щоб допомагати компаніям робити їх продукт кращим на ринку і досягати високих цілей

Сергій

Директор з маркетингу

Київ

40 років

повна зайнятість

Оновлено 2 роки тому