Працював в 8 компаніях 16 років 10 місяців
Інтернет, Телекомунікації / Зв'язок
Senior Marketing Manager
BlaBlaCar
Інтернет
4 роки 2 місяці
07.2021 - до теперішнього часу
Відповідальний:
- Розробка та впровадження маркетингової стратегії в Україні, Польщі, і країн присутності бренду у Східній Європі
- Підвищення впізнаваності і позитивного сприйняття бренду
- Залучення та утримання користувачів на платформі (цифрові канали, локальні партнерства, CRM)
- Розробка та впровадження маркетингової та продуктової комунікації
- Організація локальних досліджень, збір відгуків користувачів та локальних інсайтів
- Адаптація та локалізація змін продукту та впровадження нових функцій, сервісів та кампаній
- Постійна співпраця з глобальними командами з Франції, Іспанії, Польщі, Бразилії, Німеччині для запуску локальних та глобальних кампаній, обміну досвідом та вивчення нового/ обміну досвідом
Досягнення:
- Запустив три Brandformance рекламні кампанії. В результаті впізнаваність бренду зросла на 25%, а продажі збільшилися на 35%.
- Запущено благодійний проект з Superhumans Center у 16 європейських країнах (охват 20 мільйонів користувачів)
- Запущено та адаптовано продуктові маркетингові комунікації для проектів "Монетизація", "Перевірений профіль", "Супер водій" та "Ініціативи під час воєнних криз" в Україні, Польщі, Угорщині, Румунії (Безкоштовні поїздки, Точки попиту, Захист від шахраїв, #підвезуЗСУ)
- Підвищено ефективність маркетингових інвестицій: ROI на 200%, CTR на 100%, а доля digital та партнерських маркетінгових каналів становить 20% (+30%)
- Запущено близько 10 партнерств зі стабільним внеском продажів до 5% та ROI 300%+
Керівник В2В маркетингу
Prom.ua
Інтернет
3 роки 6 місяців
11.2017 - 05.2021
Був відповідальним за:
- Ціноутворення і створення цінністної пропозиції для проектів у 4-х країнах (акції, тарифи, продукти)
- Сегментація клієнтів і створення карти активностей для залучення і утримання клієнтів
- Планування продажів і доходів, бюджетування
- Аналіз ефективності етапів воронки продажів, покращення конверсії
- Лідогенерація: залучення нових клієнтів, оптимізація конверсії по джерелам
- Підримання існуючих і запуск нових партнерських програм і активностей, реферальної програми для забезпечення нових каналів залучення клієнтів і розвитку екосистеми продукту
- Створення карти комуникації з клієнтами, ланцюгів тригерних листів
- Створення Customer Journey Map і персон клієнта
Досягнення:
- Створив та керував командою маркетингу з 8 осіб
- Створено маркетингову функцію B2B, яка генерує постійні та стійкі результати: регулярний маркетинговий, продуктовий та комунікаційний план, цінові та трейд-маркетингові кампанії, які вплинули на продажі та дохід і допомогли досягти амбітних цілей: +15% зростання активної бази та +80% зростання доходів в Україні, Казахстані, Білорусі та Росії
- Високі показники доходу +80% YoY за 2 роки
- Запущено "Bring a Friend Program" - реферальну програму, яка стимулює існуючих продавців рекомендувати своїм партнерам реєструватися на prom.ua, satu.kz, deal.by - поточний ефект становить 10-15% від нових клієнтів щомісячно
- Покращено процес оптимізації витрат на контекстну рекламу - економія до 25% бюджету при тих же показниках продажів (конверсія, ARPU)
- Запустили кілька партнерських програм з Ощадбанком, Укрпоштою, Приватбанком, Альфа-банком та ін., які допомагають підвищити впізнаваність бренду і приносять додатково до 5% лідів
- Запущено підхід до ціннісної пропозиції на основі сегментації, що дозволило за 4 місяці знизити знижки на 10 п.п. (заощаджено до 15% виручки)
- Запустили перше систематичне дослідження та збір зворотного зв'язку для В2В клієнтів: регулярний збір та вимірювання NPS та CSI; збір відгуків від усіх користувачів та передача їх відповідальній команді
B2B маркетолог (trade marketing)
Evo.company
Інтернет
6 місяців
05.2017 - 11.2017
- Ціноутворення і створення цінністної пропозиції (акції, тарифи)
- Сегментація клієнтів для перших і повторних продажів (підключення і утримання)
- Планування продажів і бюджетування
- Аналіз воронки продажів
- Лідогенерація і підвищення конверсії
- Створення і оптимізація бізнес-процесів між командами
Менеджер по маркетингу
lifecell
Телекомунікації / Зв'язок
5 місяців
12.2016 - 05.2017
Consumer Business Department:
- Розрахунок бізнес кейсів, фінансове обгрунтування впровадження продуктів/проектів
- Підтримка команди Техничної дирекції (Mobile Network) при реалізації проектів: розширення 3G мережі, заміна/встановлення сайтів, indoor і Wi-Fi рішень - створення моделі монетизації і розрахунок фінансового ефекту від впровадження
- Запуск нових проектів і продуктів
- Післяаналіз марктингових активностей, підготовка рекомендацій для покращення
Експерт з управління клієнтським досвідом
lifecell
Телекомунікації / Зв'язок
7 місяців
05.2016 - 12.2016
Customer Experience Management:
- Контроль на відповідність продуктів, послуг, тарифів, що запроваджуються, найкращому клієнтському досвіду
- Запровадження клієнт-центричної культури в компанії
- Створення Customer Journey Map і Рroduct Lifecycle Map
- Збір та аналіз "голосу клієнта" (Voice of the Customer) у всіх каналах: скарги в Call Centre, магазинах, на сайті, соц мережі, дослідження, інтерв'ю, фокус групи
- Підготовка рекомендацій і плану дій на основі "голосу клієнта"
Основні досягнення:
- запуск програми для співробітників "Відчуй себе клієнтом lifecell", яка забов'язувала всіх співробітників компанії користуватися комерційними тарифами замість службових. Це досволило значно збільшити кількість зворотнього зв'язку і пропозицій щодо покрашень продуктів компанії
- впровадження основних принципів Customer Journey Mapping в компанії
Менеджер цінностної пропозиції
Kyivstar / Киевстар
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 2 місяці
03.2014 - 05.2016
B2C contract and High value customers:
- Участь у формуванні стратегії з рохвитку тарифів і продуктів компанії
- Підготовка прогнозів по развитку тарифів, продуктів і створення Roadmap
- Контроль за досягненням планових показників, аналіз ефективності
- Відслідковування змін і тенженцй телеком ринку і діяльності конкурентів; оцінка їх вплику на продукти компанії і, при необхідності, внесення змін в плани і портфель тарифів, продуктів
- Підготовка плану розвитку тарифів, продуктів в межах існуючої стратегії
- Розробка дизайну всіх активностей - нових та існуючих
- Підготовка бізнес-кейсів та розрахунок ефективності запропонованих рішень
Основні досягнення:
- зростання доходів сегменту +12% рік до року
- ріст абонентської базы на +10% рік до року
- запуск тарифів (лінійка тарифів "Все"-https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/contract/all110 і "Комфорт" - https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/arhive/comfort_100); акцій з продажу смартфонів (https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/akciya-vid-kyyivstar-prydbayte-smartfon-ta-otrymayte-pivroku-spilkuvannya), програм із стимулювання нових підключень і міграцій існуючих клієнтів (https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/migration)
Провідний спеціаліст з маркетингу (широкосмуговий інтернет)
Kyivstar / Киевстар
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 11 місяців
04.2011 - 03.2014
Fixed Business - FTTB:
- Підготовка плану розвитку тарифІв і продуктів для FTTB
- Полний цикл від ідеї маркетингової пропозиції (тарифи, послуги, акції, і т.д.) до виходу продукту на ринок
- Огляд ринку, відслідковування тенденцій і активностей конкурентів
- Планування і бюджетування діяльності бізнесу
- Розробка і розвиток звітності по основним показникам бізнесу FTTB
- Контроль виконання планових показників, після аналіз реалізованих продуктів;
- Розрахунки економічної доцільності та ефекту (бізнес-кейси) запуску нових чи зміни існуючих активностей
Основні досягнення:
- розвиток конвергентної пропозиції "бонуси Домашнього Інтернету", яка об'єднала два бізнеси: фіксованного Інтернету і мобільного зв'язку; а також дало ринку новий конкурентний продукт
- спільно з командами маркетингу і продажів зробили Київстар №2 на ринку широкосмугового Інтернету для В2С користувачів
- запуск і розвиток регіональних тарифів, продуктів для навчальних закладів (школи, дитячі будинки)
Спеціаліст з тарифів і продуктів
Kyivstar / Киевстар
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 4 місяці
12.2008 - 04.2011
- Запуск ноих і модифікація існуючих тарифів, послуг, продуктів, програм, які націленні на збільшення прибутку, залученні нових, утриманні існуючих клієнтів
- Увесь цикл запуску продукту: від ідеї до комерційного старту - написання необхідних документів (техничне завдання, брифи, концепції, розпорядження)
- Координація процесу запуска активностей з робочою групою, кросфункціональна і міжкомандна взаємодія
- Супровід, зміни і вдосконалення продукту, послуги, процесу, тарифу після запуску
- Розрахунок бізнес-кейсів, бюджетІв, коротко- та довгострокових прогнозів
- Підготовка презентацій, організація регулярних звітів по результатам роботи или ключовим показникам ефективності
- Аналіз ринку, конкурентів
Ключова інформація
Експерт з досвідом понад 11 років у маркетингу та продажах. Більше 8 років допомагаю бізнесам досягати цілей по доходу, прибутковості, доле ринку і впровадженні найкращого клієнтського досвіду. Ключові навички:
- Запуск нових та підтримка існуючих продуктів, послуг, тарифів
- Сегментація та ціноутворення
- Розрахунок моделей монетизації і прибутковості різних ініціатив, проектів, продуктів
- Формування бізнес вимог і написання технічних завдань
- Бюджетування, планування продажів і доходів
- Формування і реалізація Roadmap проекту, продукту
- Формування і реалізація маркетингової стратегії
- Аналіз ринку и конкурентів, дослідження, проведення інтерв'ю
- Управління і розвиток взаємовідносин з клієнтами, покращення клієнтського досвіду
- Управління командою і робочими групами 10 і більше людей
Навчався в 1 закладі
Державний Університет Інформаційно-Комуникаційних Технологій
Інформаційні мережі зв'язку
Київ, 2007
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Основы E-commerce
Внутренний курс основ электронной коммерции с сетификацией и защитой проекта.
Тренер - Елена Кондратенко
Школа сервиса (kmbs, Анастасия Владычинская)
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
Впевнений користувач ПК, Microsoft Office і сервісів Google, є досвід роботи з Business Objects, SPSS, TeraData DWH, SQL, Tableu
Общественная деятельность
Волонтерство, участие в социальных проектах компании и вне ее.
Цель
Хочу використати свої знання в маркетингу, управлінні продажів, цінноутворенні та розвитку бізнесів, щоб допомагати компаніям робити їх продукт кращим на ринку і досягати високих цілей
Сергій
Сергій
Директор з маркетингу

Київ
повна зайнятість
Оновлено 2 роки тому