Працювала в 6 компаніях 9 років 1 місяць
АПК (Агропромисловий комплекс), Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail, Медицина та Охорона здоров'я
Маркетолог
Агро Арена, ТОВ
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки
03.2018 - 03.2020
- Організація роботи з рекламування продукції, що виробляється (продається), та послуг, що надаються з метою їх просування на ринки збуту, інформуючи споживачів про переваги якості та відмінні властивості товарів та послуг, що рекламуються.
- Розробка плану рекламних заходів і визначення витрат на їх проведення.
- Планування та координація робіт з проведення рекламних кампаній.
- Участь у формуванні рекламної стратегії, яка базується на перспективних напрямах подальшого організаційного розвитку, інноваційній та інвестиційній діяльності.
- Вибір форм і методів реклами в засобах масової інформації, їх текстового, кольорового та музичного оформлення.
- Визначення конкретних носіїв реклами та аналіз цінової політики (газети, журнали, рекламні ролики тощо) та їх оптимальне поєднання.
- Вивчення ринку збуту та попит покупців з метою визначення найкращого часу і місця розміщення реклами, масштабів та термінів проведення рекламних кампаній, кола осіб, на яких слід спрямувати рекламу, орієнтуючи її на цільові групи за професією, віком, купівельною спроможністю.
- Організація розроблення рекламних текстів, плакатів, проектів, каталогів, буклетів, контроль їх якості, забезпечуючи наочність і доступність реклами, додержання норм громадської моралі, не допускаючи порушень правил конкурентної боротьби.
- Здійснення контролю за розробленням та реалізацією договорів і контрактів з рекламування продукції та послуг.
- Організація зв'язків з діловими партнерами, системами збору потрібної інформації та розширення зовнішніх зв'язків з метою вдосконалення рекламної діяльності.
- Аналіз попиту на продукцію, що виробляється, або послуги, що надаються, організація вивчення потреби покупців та визначення спрямованості проведення рекламних кампаній.
- Підтримка необхідних зв'язків з іншими структурними підрозділами підприємства в процесі розроблення і проведення рекламних заходів, залучення до вирішення поставлених завдань консультантів і експертів, запрошення до участі в рекламі широковідомих та популярних осіб, укладаючи з ними договори на комерційній основі.
- Здійснення зовнішньої, прямої, поштової реклами (планових і разових розсилань листів, бандеролей, посилок з інформаційними матеріалами)
- Організація пропозицій по формуванню фірмового стилю, організація реклами за допомогою фірмових видань (плакатів, буклетів, афіш, експрес-інформації).
- Оснащення представників підприємства, що направляються на виставки, ярмарки, виставки-продажі рекламними проспектами й іншою рекламною продукцією.
- Упорядкування кошторису витрат на проведення рекламних заходів і здійснення контролю за виконанням.
- Визначення дієвості реклами, її впливи на збут продукції. Визначення ефективності реклами. Формування довіри до підприємства. Розробка пропозицій по удосконаленню реклами.
- Упорядкування звітності по здійсненню рекламних заходів.
- Створення презентацій для всіх підрозділів компанії, включаючи іміджеву.
Помічник керівника
Агро Арена, ТОВ
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 5 місяців
10.2016 - 03.2018
- Планування та налагодження процесів роботи офісу в цілому
- Прийом та розподіл вхідних дзвінків
- Прийом,розподіл та відправка вхідної документації та електронної пошти
- Прийом відвідувачів офісу
- Робота з клієнтською базою
- Пошук необхідної інформації ( у будь-якому напрямку)
- Неухильне виконання всіх розпоряджень і наказів керівництва для підтримки комфортної роботи керівника
- Робота з оргтехнікою
- Діловодство та документообіг
- Організація відряджень
- Підготовка до зустрічей
- Швидке та точне сприйняття інформації, оперативне вирішення задач
- Організація професійних та соціальних івентів компанії:
- Пошук та підготовка локації для проведення івентів;
- Розрахунок та виконання закупівель товарів, необхідних для проведення івенту;
- Розробка програми для проведення івенту;
- Контроль проведення.
Адміністратор
Перлина Ресорт, ГРК
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
10 місяців
12.2015 - 10.2016
Управління персоналом, вдосконалення рівня обслуговування, контроль робочих процесів, безперервне підвищення кваліфікації, планування, організація та проведення заходів різного рівня та формату.
Адміністратор
Ресторан Фелліні м.Київ
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 7 місяців
04.2014 - 11.2015
- Організація роботи залу ресторану (організація взаємодії з усіма структурними підрозділами ресторану; організація роботи обслуговуючого персоналу).
- Організація зустрічі і вітання гостей VIP рівня (розробка процедури зустрічі, розсаджування та прощання з відвідувачами; контроль спілкування персоналу з гостями; консультація і допомога у виборі страв і напоїв; створення комфортних умов для відвідувачів).
- Контроль якості обслуговування відвідувачів в залі ресторану (контроль процедури вітання гостей, пропозиції меню, прийому і виконання замовлення, дотримання протоколу та етикету; запобігання конфліктним ситуаціям).
- Робота з відвідувачами ресторану (формування у відвідувачів позитивного іміджу ресторану; створення приємної і доброзичливої атмосфери; вивчення споживчих переваг відвідувачів ресторану; підготовка пропозицій та їх реалізація щодо поліпшення обслуговування відвідувачів; встановлення і розширення зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації; облік і аналіз скарг, претензій і побажань відвідувачів; усунення недоліків у роботі ресторану).
Бухгалтер
Пресса От и До, ТОВ
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 7 місяців
08.2011 - 03.2013
- Здійснення прийому готівкових грошових коштів у касу підприємства з одночасним занесенням інформації в комп'ютерну базу даних.
- Видача готівкових грошових коштів підзвітним особам на підставі службових записок, завірених підписом генерального директора або фінансового менеджера з одночасним занесенням інформації в комп'ютерну базу даних.
- Контроль і дотримання ліміту залишку грошових коштів в касі.
- Здача готівкової виручки в банк.
- Щоденне ведення касової книги та оформлення первинних касових документів відповідно до порядку ведення касових операцій.
- Нарахування та виплата заробітної плати працівникам підприємства.
- Обмін кореспонденцією з банками: надання в банки інформацію, передбачену законодавством (касові плани, заяви на затвердження ліміту залишку готівки в касі, підтвердження залишків на розрахункових рахунках і т.п.); отримання необхідних підприємству довідок, листів, підтверджень.
- Ведення авансової звітності
- Ведення "Клієнт-банк"
Економіст з фінансової роботи
КЗ "ЧОГІВ" ЧОР, Черкаси
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 2 місяці
06.2010 - 08.2011
- Виконання роботи щодо здійснення фінансової діяльності підприємства, спрямованої на забезпечення фінансовими ресурсами завдань господарського плану, формування і розподіл асигнувань закладу та їх використання за зобов'язаннями перед державним бюджетом, податковими органами, банківськими установами, постачальниками, соціальне забезпечення та матеріальне стимулювання працівників.
- Розробка, виходячи з економічних показників кошторису, плану.
- Визначення розмірів витрат і відрахувань коштів, взаємовідносини підприємства з бюджетом, податковими органами, складання балансів витрат, касові плани.
- Забезпечення оперативного фінансування, виконання розрахункових та платіжних зобов'язань, своєчасно відображення змін у платоспроможності підприємства, відстеження стану власних коштів.
- Аналіз виконання кошторисів, оперативна і бухгалтерська звітність щодо фінансовій діяльності.
- Участь у розробці нормативної та методичної документації, що регламентує фінансову діяльність підприємства.
- Складання встановленої звітності про результати фінансової діяльності підприємства.
- Складання тарифікаційного списку та штатного розкладу закладу.
- Планування та проведення процедур тендерних закупівель.
- Член тендерного комітету.
Ключова інформація
Навички роботи з комп'ютером
Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Adobe); Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome) і E-mail(Outlook Express, The Bat, Gmail), 1:С бухгалтерія, R-Keeper, В52, Beauty-Pro, Coral Draw, Adobe Illustrator, CRM, Google сервіси
Професійні та інші навички
Якісне виконання обов'язків та вирішення складних ситуацій (13 років досвіду)
Макетуваня та дизайн (4 роки досвіду)
Створення презентацій (2 роки досвіду)
Навчалась в 1 закладі
ЧНУ ім.Богдана Хмельницького
ННІ Економіки і права
Черкассы, 2012
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Adashevsky consulting group
Маркетинг. Інтернет - маркетинг. PR
LABA
Вивчення основ створення презентацій в графічних програмах та в PowerPoint
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Категорія В
Рік отримання: 2011
Марина
Марина
Помощник руководителя

Черкаси
повна зайнятість
Оновлено 3 роки тому