Працювала в 3 компаніях 19 років 11 місяців
Інше, Банки, Фінансові послуги
економіст з фінансової роботи , бухгалтер
Приватна фірма
Інше
10 років 7 місяців
06.2015 - до теперішнього часу
- - складання бухгалтерської та податкової звітності; - ведення кадрової документації; - укладання договорів (співпраці, оренди, суборенди); .
- - здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк; - надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
- - контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами); - нарахування і розрахунок зарплати; - участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов'язаних з ними документів;
- - відкриття та закриття рахунків в банках, комунікація з банками;
- - збір, аналіз та консолідація заявок до бюджету від підрозділів, формування зведеного бюджету компанії на звітний період, здійснення контролю виконання бюджету;
- - взаємодія з державними органами.
Провідний економіст
ПАТ "Дельта Банк"
Банки
8 років 10 місяців
06.2006 - 03.2015
- 18.10.2011 р.- 27.03.2015 р.- Провідний економіст відділу трансфертного ціноутворення управління позицією банку та трансфертного ціноутворення ПАТ «Дельта Банк»:
- формування платіжного календаря в національній та іноземній валюті;
- здійснення щоденного моніторингу та аналіз позиції, за всіма видами операцій;
- моніторинг і аналіз статей балансу банку;
- здійснення контролю за дотримання лімітів загальної відкритої позиції Банку ( довга, коротка)
- щоденні звіти (стан коррахунку, торгова, неторгова , і операційна валютна позиція);
- - розрахунок і контроль дотримання обов'язкових резервів.
- 17.03.2011 р.-18.10.2011р. - Начальник відділу документообігу Управління діловодство і секретаріату Департаменту корпоративної інтеграції, ПАТ «Дельта Банк»
- організація роботи канцелярії, розподіл зобов'язань між підлеглими;
- забезпечення своєчасної обробки вхідної та вихідної кореспонденції;
- контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням;
- організація роботи по реєстрації, обліку, зберігання і передачі до відповідних структурних підрозділів документів поточного діловодства, у тому числі наказів і розпоряджень керівництва, з формування справ та їх здавання на зберігання;
- прийняття участі у розробці і впровадження системи електронного документообігу , удосконалення і автоматизація процесів.
- 07.07.2009 р.- 16.03.2011р. Провідний фахівець відділу секретаріату і канцелярії Управління персоналом, ТОВ «КБ Дельта», за сумісництвом асистент Першого Заступника Голови Ради Директорів;
- - введення бази і архів внутрішніх документів (накази, розпорядження);
- підготовка проектів наказів, розпоряджень, протоколів);
- обробка вхідної кореспонденції (листів НБУ (призначення виконавців, контроль за своєчасне виконання);
- обробка звернень клієнтів;
- комунікація з підрозділами, контроль за виконанням завдань, поставлені керівником;
- планування робочого дня керівника, призначення зустрічей;
- прийняття рішень і делегування роботи з іншими в його відсутність, з узгодженням керівника.;
- комунікація з співробітниками офісу: водії, кур'єри, секретарі.
- планування графіка роботи, розподіл навантаження, контроль за виконанням;
- підготовка і організація зборів;
- підготовка презентацій;
- організація місцевих і зарубіжних відряджень керівника, оформлення віз;
- прийом відвідувачів і делегацій.
- 16.02.2009 р.-06.09.2009р. Провідний фахівець відділу по роботі з простроченою заборгованістю за товарними і картковими кредитами ІІ категорії ТОВ «КБ Дельта».
-введення проекту «Списання штрафних санкцій» (В-2).
- 03.11.2008 р. -15.02.2009 р. Головний економіст відділу супроводження бізнесу Південної регіональної мережі департаменту продажу та розвитку регіональної мережі ТОВ «КБ Дельта»
- збір, надання, комунікація інформації по Південному регіональному управлінню (Крим, Одеса, Херсон, Миколаїв, Запоріжжя).
- моніторинг роботи відділень Південного регіону;
- контроль, супровід рахунків (оренда, суборенда, комунальні платежі, охорона відділень, телекомунікації, реклама Південного регіону);
- узгодження і супровід договорів оренди, суборенди, співпраці (контроль за оплатою.);
- робота з дебіторською заборгованістю;
- відрядження з метою переговорів з контрагентами.
Вересень 2007 р. - 03.11.2008 р. Фахівець відділу підтримки бізнесу Кримського відділення ТОВ «КБ Дельта»
- робота з партнерами банку (контрагенти) - підготовка , погодження та супровід договорів співпраці; звірка і розрахунок з контрагентами (комісійна винагорода); складання додаткових угод (розірвання,
кредитний інспектор
Кредитна спілка "Фаворит"
Фінансові послуги
7 місяців
12.2005 - 06.2006
- - кредитування фізичних осіб( товарні, готівкові);
- - розрахунок платоспроможності клієнта;
- - формування кредитної справи по виданим кредитам та введення внутрішньої звітності;
- - консультація клієнтів по банківським продуктам.
- - навчання персоналу КС КФ «Фаворит».
Ключова інформація
Впевнене володіння :- MS-Office (Word, Excel,PowerPoint,Access);
- 1С Управління торговим підприємством, Медок,Fredo -звіт ,електронна звітність ;
- робота з електронною поштою, робота з різними браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer ) ;
- В-2, IS-Callcetnter, Клиент-Банк, Lotus Notes ;
- володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
- досвід підготовки та підписання контрактів;
- досвід ведення переговорів;
- навички управління персоналом;
- навички ведення податкової звітності;
Навчалась в 1 закладі
ВНЗ « Університет економіки і управління»
Банківська справа
Сімферополь, 2006
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Курси з 1С управляння торговим підприємством
FinLABS
Курси англійської мови «Progress. Way to learn English.»
Intermediate
Microsoft Excel 2016 (Part 1,Part2)
НЦ «Мережні Технології»
Курси англійської мови
«Імідж освіта» при Києво-Могилянської Академії- рівень «Intermediate»
Додаткова інформація
Личные качества
Відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, цілеспрямованість, стресостійкість, здатність швидко навчатися. Прагну до вдосконалення особистих і ділових якостей, придбання навичок і знань. Уміння працювати в команді, здатність взаємодіяти з різними людьми. Наполегливість в досягненні бажаних результатів. Здатність адаптуватися до мінливих пріоритетам і підтримувати позитивний настрій, розуміння необхідності забезпечення конфіденційності.
Додаткові відомості, хобі та інтереси
Наявність прав -категорія В; автомобіль;
Активні види спорту, подорожі
Інна Володимирівна
Інна Володимирівна
Головний економіст

Київ
повна зайнятість
Оновлено 4 роки тому