Працювала в 3 компаніях   19 років 11 місяців

Інше, Банки, Фінансові послуги

економіст з фінансової роботи , бухгалтер

Приватна фірма

Інше

10 років 7 місяців

06.2015 - до теперішнього часу

  • - складання бухгалтерської та податкової звітності; - ведення кадрової документації; - укладання договорів (співпраці, оренди, суборенди); .
  • - здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк; - надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
  • - контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами); - нарахування і розрахунок зарплати; - участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов'язаних з ними документів;
  • - відкриття та закриття рахунків в банках, комунікація з банками;
  • - збір, аналіз та консолідація заявок до бюджету від підрозділів, формування зведеного бюджету компанії на звітний період, здійснення контролю виконання бюджету;
  • - взаємодія з державними органами.

Провідний економіст

ПАТ "Дельта Банк"

Банки

8 років 10 місяців

06.2006 - 03.2015

  1. 18.10.2011 р.- 27.03.2015 р.- Провідний економіст відділу трансфертного ціноутворення управління позицією банку та трансфертного ціноутворення ПАТ «Дельта Банк»:
  • формування платіжного календаря в національній та іноземній валюті;
  • здійснення щоденного моніторингу та аналіз позиції, за всіма видами операцій;
  • моніторинг і аналіз статей балансу банку;
  • здійснення контролю за дотримання лімітів загальної відкритої позиції Банку ( довга, коротка)
  • щоденні звіти (стан коррахунку, торгова, неторгова , і операційна валютна позиція);
  • - розрахунок і контроль дотримання обов'язкових резервів.
  1. 17.03.2011 р.-18.10.2011р. - Начальник відділу документообігу Управління діловодство і секретаріату Департаменту корпоративної інтеграції, ПАТ «Дельта Банк»
  • організація роботи канцелярії, розподіл зобов'язань між підлеглими;
  • забезпечення своєчасної обробки вхідної та вихідної кореспонденції;
  • контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням;
  • організація роботи по реєстрації, обліку, зберігання і передачі до відповідних структурних підрозділів документів поточного діловодства, у тому числі наказів і розпоряджень керівництва, з формування справ та їх здавання на зберігання;
  • прийняття участі у розробці і впровадження системи електронного документообігу , удосконалення і автоматизація процесів.
  1. 07.07.2009 р.- 16.03.2011р. Провідний фахівець відділу секретаріату і канцелярії Управління персоналом, ТОВ «КБ Дельта», за сумісництвом асистент Першого Заступника Голови Ради Директорів;
  • - введення бази і архів внутрішніх документів (накази, розпорядження);
  • підготовка проектів наказів, розпоряджень, протоколів);
  • обробка вхідної кореспонденції (листів НБУ (призначення виконавців, контроль за своєчасне виконання);
  • обробка звернень клієнтів;
  • комунікація з підрозділами, контроль за виконанням завдань, поставлені керівником;
  • планування робочого дня керівника, призначення зустрічей;
  • прийняття рішень і делегування роботи з іншими в його відсутність, з узгодженням керівника.;
  • комунікація з співробітниками офісу: водії, кур'єри, секретарі.
  • планування графіка роботи, розподіл навантаження, контроль за виконанням;
  • підготовка і організація зборів;
  • підготовка презентацій;
  • організація місцевих і зарубіжних відряджень керівника, оформлення віз;
  • прийом відвідувачів і делегацій.
  1. 16.02.2009 р.-06.09.2009р. Провідний фахівець відділу по роботі з простроченою заборгованістю за товарними і картковими кредитами ІІ категорії ТОВ «КБ Дельта».

-введення проекту «Списання штрафних санкцій» (В-2).

  1. 03.11.2008 р. -15.02.2009 р. Головний економіст відділу супроводження бізнесу Південної регіональної мережі департаменту продажу та розвитку регіональної мережі ТОВ «КБ Дельта»
  • збір, надання, комунікація інформації по Південному регіональному управлінню (Крим, Одеса, Херсон, Миколаїв, Запоріжжя).
  • моніторинг роботи відділень Південного регіону;
  • контроль, супровід рахунків (оренда, суборенда, комунальні платежі, охорона відділень, телекомунікації, реклама Південного регіону);
  • узгодження і супровід договорів оренди, суборенди, співпраці (контроль за оплатою.);
  • робота з дебіторською заборгованістю;
  • відрядження з метою переговорів з контрагентами.

Вересень 2007 р. - 03.11.2008 р. Фахівець відділу підтримки бізнесу Кримського відділення ТОВ «КБ Дельта»

  • робота з партнерами банку (контрагенти) - підготовка , погодження та супровід договорів співпраці; звірка і розрахунок з контрагентами (комісійна винагорода); складання додаткових угод (розірвання,

кредитний інспектор

Кредитна спілка "Фаворит"

Фінансові послуги

7 місяців

12.2005 - 06.2006

  • - кредитування фізичних осіб( товарні, готівкові);
  • - розрахунок платоспроможності клієнта;
  • - формування кредитної справи по виданим кредитам та введення внутрішньої звітності;
  • - консультація клієнтів по банківським продуктам.
  • - навчання персоналу КС КФ «Фаворит».

Ключова інформація

Впевнене володіння :- MS-Office (Word, Excel,PowerPoint,Access);

  • 1С Управління торговим підприємством, Медок,Fredo -звіт ,електронна звітність ;

- робота з електронною поштою, робота з різними браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer ) ;

  • В-2, IS-Callcetnter, Клиент-Банк, Lotus Notes ;

- володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;

  • досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
  • досвід підготовки та підписання контрактів;
  • досвід ведення переговорів;
  • навички управління персоналом;
  • навички ведення податкової звітності;

Навчалась в 1 закладі

ВНЗ « Університет економіки і управління»

Банківська справа

Сімферополь, 2006

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Курси з 1С управляння торговим підприємством

Киев, 2020

FinLABS 

Курси англійської мови «Progress. Way to learn English.»

Киев, 2019

Intermediate

Microsoft Excel 2016 (Part 1,Part2)

Киев, 2018

НЦ «Мережні Технології»

Курси англійської мови

Киев, 2010

«Імідж освіта» при Києво-Могилянської Академії- рівень  «Intermediate»

Додаткова інформація

Личные качества

Відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, цілеспрямованість, стресостійкість, здатність швидко навчатися. Прагну до вдосконалення особистих і ділових якостей, придбання навичок і знань. Уміння працювати в команді, здатність взаємодіяти з різними людьми. Наполегливість в досягненні бажаних результатів. Здатність адаптуватися до мінливих пріоритетам і підтримувати позитивний настрій, розуміння необхідності забезпечення конфіденційності.

Додаткові відомості, хобі та інтереси

Наявність прав -категорія В; автомобіль;

Активні види спорту, подорожі

Інна Володимирівна

Головний економіст

Київ

40 років

повна зайнятість

Оновлено 4 роки тому