Працювала в 3 компаніях   4 роки 3 місяці

Нерухомість та Девелопмент, Телекомунікації / Зв'язок, Автомобільна промисловість та Автобізнес

Ріелтор

Укрпошта

Нерухомість та Девелопмент

9 місяців

05.2022 - 02.2023

Організовувала:

- Роботу щодо ефективного використання нерухомого майна, що обліковується на балансі Філії.

- Роботу з передачі в оренду та продажу об’єктів нерухомого майна, облік переданих в оренду приміщень.

- Пошук орендарів нерухомості та здійснення рекламно-інформаційної підтримки об’єктів нерухомості з метою поширення інформації про такі об’єкти.

Розробляла:

- Техніко-економічне обґрунтування доцільності вивільнення приміщень, що використовуються Філією для власних потреб, з метою передачі їх в оренду та/або продажу.

- Презентаційні матеріали про об’єкти нерухомого майна, що пропонуються для передачі в оренду оренди та/або продажу.

- Плани передачі в оренду нерухомого майна, що не використовується у виробничому процесі Товариства.

- Пропозиції щодо передачі в оренду та продажу (відчуження) нерухомого майна, що обліковується на балансі Філії.

Брала участь у:

- У формуванні бюджету витрат, пов’язаних з використанням власного та орендованого нерухомого майна, контролює його виконання.

- Визначенні заходів з ліквідації причин, що призвели до нещасного (-их) випадку (-ів) у Підрозділі.

Забезпечувала:

- Своєчасну та якісну підготовку проектів договорів, документації для конкурсних торгів та технічних завдань, що належить до компетенції Підрозділу, як вихідних, так і вхідних, з обґрунтуванням доцільності їх укладання, а також узгодження розбіжностей, що виникають під час укладання договорів.Охорону конфіденційної інформації, що є власністю держави та комерційною таємницею Товариства.Охорону державної таємниці у межах своїх повноважень.Виконання вимог нормативно-правових актів у сфері захисту персональних даних. Недопущення розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які було довірено або стали відомі у зв`язку з виконанням посадових обов’язків.Виконання планів роботи, доручень, розпоряджень безпосереднього керівника та інформування про стан їх виконання.

Здійснювала:

- Підготовку необхідних документів з метою передачі в комунальну власність територіальних громад об'єктів державного житлового фонду, які не увійшли до статутного капіталу Товариства, відповідно до чинного законодавства.

- Підготовку пакетів необхідних документів на об'єкти нерухомого майна, які плануються до продажу або іпотеки, та передачу їх до Центрального апарату управління Товариства для подальшої організації продажів нерухомості.

- Дослідження ринку та підготовку необхідних інформаційних матеріалів для погодження з Центральним апаратом управління Товариства стартової ціни об’єкту нерухомого майна.

- Експозицію об'єктів нерухомості, які пропонуються для передачі в оренду, та їх оглядів потенційними орендарями. Ведення аналітичної звітності щодо експозиції об'єктів нерухомості, які пропонуються для передачі в оренду, відповідно до розпорядчих документів Товариства.

- Проведення переговорів з потенційними орендарями, погодження умов оренди відповідно до функціональних повноважень. Погодження умов оренди з Центральним апаратом управління Товариства.

- Контроль за вчасним виконанням орендарями умов договору оренди.

- Взаємодію з професійними учасниками ринку щодо організації конкурсних відборів (аукціонів) на право укладання договору оренди нерухомого майна.

- Опрацювання матеріалів, складання звітів, первинних, розпорядчих та інших документів Філії з питань, що відносяться до його компетенції.

- Аналіз стану виконання показників, планів роботи з питань, що відносяться до його компетенції.

Провідний фахівець відділу адміністрування орендних і комунальних договорів

КД АТ "Укрпошта"

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 1 місяць

04.2019 - 05.2022

Провідний фахівець

Відділу адміністрування орендних та комунальних договорів

Робота з вхідними рахунками та актами на оплату послуг - перевірка достовірності наданих рахунків, їх погодження та оплата через спеціалізовану поштову програму SAP, ERP.

Робота з договорами надання комунальних послуг - створення, редагування, внесення в SAP, ERP та укладення договорів.

Нарахування актів орендарям.

Внесення коректив до фінплану.

Листування з контрагентами.

Надання щомісячних звітів - підготовка, збір та аналіз інформації.

Бухгалтер-касир

ТОВ ВТ "Моторс"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

3 місяці

01.2019 - 04.2019

  • Проведення операцій з готівкою у касі з оформлення усіх передбачених згідно законодавства первинних документів
  • Оформлення касових документів з використанням програми "1С:Бухгалтерія"
  • Отримання готівкових коштів, контроль ліміту каси та своєчасне здавання готівки в банк
  • Оформлення доручень, прибуткових і вибуткових накладних, прибуткових і вибуткових касових ордерів
  • Оформлення первинної документації
  • Розрахунок з підзвітними особами, видача коштів під звіт
  • Інкасація виручки
  • Робота з первинною документацією

Ключова інформація

Робота у таки программах, як:

- 1С 8 Підприємство;

- SAP, ERP,

Робота з основними програмами:

WINDOWS, MS-Office,Word,Excel (формули вільно), Power point (підготовка презентацій), Internet. 1С 8 Підприємство.

Навчалась в 1 закладі

Кіровоградський національний технічний університет

Облік і аудит

Кропивницький, 2017

Ольга

Бухгалтер, ріелтор

Кропивницький

20 000 грн.

31 рік

повна зайнятість

Оновлено 2 роки тому