Працювала в 3 компаніях 4 роки 3 місяці
Нерухомість та Девелопмент, Телекомунікації / Зв'язок, Автомобільна промисловість та Автобізнес
Ріелтор
Укрпошта
Нерухомість та Девелопмент
9 місяців
05.2022 - 02.2023
Організовувала:
- Роботу щодо ефективного використання нерухомого майна, що обліковується на балансі Філії.
- Роботу з передачі в оренду та продажу об’єктів нерухомого майна, облік переданих в оренду приміщень.
- Пошук орендарів нерухомості та здійснення рекламно-інформаційної підтримки об’єктів нерухомості з метою поширення інформації про такі об’єкти.
Розробляла:
- Техніко-економічне обґрунтування доцільності вивільнення приміщень, що використовуються Філією для власних потреб, з метою передачі їх в оренду та/або продажу.
- Презентаційні матеріали про об’єкти нерухомого майна, що пропонуються для передачі в оренду оренди та/або продажу.
- Плани передачі в оренду нерухомого майна, що не використовується у виробничому процесі Товариства.
- Пропозиції щодо передачі в оренду та продажу (відчуження) нерухомого майна, що обліковується на балансі Філії.
Брала участь у:
- У формуванні бюджету витрат, пов’язаних з використанням власного та орендованого нерухомого майна, контролює його виконання.
- Визначенні заходів з ліквідації причин, що призвели до нещасного (-их) випадку (-ів) у Підрозділі.
Забезпечувала:
- Своєчасну та якісну підготовку проектів договорів, документації для конкурсних торгів та технічних завдань, що належить до компетенції Підрозділу, як вихідних, так і вхідних, з обґрунтуванням доцільності їх укладання, а також узгодження розбіжностей, що виникають під час укладання договорів.Охорону конфіденційної інформації, що є власністю держави та комерційною таємницею Товариства.Охорону державної таємниці у межах своїх повноважень.Виконання вимог нормативно-правових актів у сфері захисту персональних даних. Недопущення розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які було довірено або стали відомі у зв`язку з виконанням посадових обов’язків.Виконання планів роботи, доручень, розпоряджень безпосереднього керівника та інформування про стан їх виконання.
Здійснювала:
- Підготовку необхідних документів з метою передачі в комунальну власність територіальних громад об'єктів державного житлового фонду, які не увійшли до статутного капіталу Товариства, відповідно до чинного законодавства.
- Підготовку пакетів необхідних документів на об'єкти нерухомого майна, які плануються до продажу або іпотеки, та передачу їх до Центрального апарату управління Товариства для подальшої організації продажів нерухомості.
- Дослідження ринку та підготовку необхідних інформаційних матеріалів для погодження з Центральним апаратом управління Товариства стартової ціни об’єкту нерухомого майна.
- Експозицію об'єктів нерухомості, які пропонуються для передачі в оренду, та їх оглядів потенційними орендарями. Ведення аналітичної звітності щодо експозиції об'єктів нерухомості, які пропонуються для передачі в оренду, відповідно до розпорядчих документів Товариства.
- Проведення переговорів з потенційними орендарями, погодження умов оренди відповідно до функціональних повноважень. Погодження умов оренди з Центральним апаратом управління Товариства.
- Контроль за вчасним виконанням орендарями умов договору оренди.
- Взаємодію з професійними учасниками ринку щодо організації конкурсних відборів (аукціонів) на право укладання договору оренди нерухомого майна.
- Опрацювання матеріалів, складання звітів, первинних, розпорядчих та інших документів Філії з питань, що відносяться до його компетенції.
- Аналіз стану виконання показників, планів роботи з питань, що відносяться до його компетенції.
Провідний фахівець відділу адміністрування орендних і комунальних договорів
КД АТ "Укрпошта"
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки 1 місяць
04.2019 - 05.2022
Провідний фахівець
Відділу адміністрування орендних та комунальних договорів
Робота з вхідними рахунками та актами на оплату послуг - перевірка достовірності наданих рахунків, їх погодження та оплата через спеціалізовану поштову програму SAP, ERP.
Робота з договорами надання комунальних послуг - створення, редагування, внесення в SAP, ERP та укладення договорів.
Нарахування актів орендарям.
Внесення коректив до фінплану.
Листування з контрагентами.
Надання щомісячних звітів - підготовка, збір та аналіз інформації.
Бухгалтер-касир
ТОВ ВТ "Моторс"
Автомобільна промисловість та Автобізнес
3 місяці
01.2019 - 04.2019
- Проведення операцій з готівкою у касі з оформлення усіх передбачених згідно законодавства первинних документів
- Оформлення касових документів з використанням програми "1С:Бухгалтерія"
- Отримання готівкових коштів, контроль ліміту каси та своєчасне здавання готівки в банк
- Оформлення доручень, прибуткових і вибуткових накладних, прибуткових і вибуткових касових ордерів
- Оформлення первинної документації
- Розрахунок з підзвітними особами, видача коштів під звіт
- Інкасація виручки
- Робота з первинною документацією
Ключова інформація
Робота у таки программах, як:
- 1С 8 Підприємство;
- SAP, ERP,
Робота з основними програмами:
WINDOWS, MS-Office,Word,Excel (формули вільно), Power point (підготовка презентацій), Internet. 1С 8 Підприємство.
Навчалась в 1 закладі
Кіровоградський національний технічний університет
Облік і аудит
Кропивницький, 2017
Ольга
Ольга
Бухгалтер, ріелтор

Кропивницький
повна зайнятість
Оновлено 2 роки тому