Працював в 1 компанії 1 рік 8 місяців
HR
Старший спеціаліст з підбору персоналу
Lamoda
HR
1 рік 7 місяців
05.2021 - 12.2022
- На масових вакансіях найчастіше займав лідируючі позиції щодо виконання показників KPI за звітний період
- Успішно вів вакансію складнішу, ніж у інших учасників команди
- Самостійно створив формулу розрахунку своєї зарплати з урахуванням суми премії за виконання та перевиконання власних показників KPI, з прогнозованістю щодо поточної продуктивності роботи.
- За відносно короткий термін зміг піти на кілька підвищень системи грейдів.
Маю позитивну рекомендацію з цього місця роботи, більшість обов'язків описані в пункті "Ключові навички"
Ключова інформація
- Робота з job-сайтами
- Розміщення масових вакансій
- Пошук релевантних резюме
- Ведення бази даних E-Staff
- Первинний телефонний скринінг
- Досвід роботи в кол-центрі на вхідному/вихідному напрямку UA/KZ/BY/RU
- Активне залучення кандидатів (Ресєчінг)
- Робота на першій, другій лінії/підтвердження замовлень клієнтів
- Обробка тикетів
- Модерація відгуків на веб-сайті
- Робота з офісними пакетами Microsoft Office, Google (Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Google Docs)
- Знання Windows, GNU/Linux на рівні просунутого користувача.
- Базові знання та досвід написання програм на Java/Python
- Конфігурація споживчого мережного обладнання
- Збірка/Монтаж компонентів ПК
Навчався в 1 закладі
средняя общеобразовательная школа №6
Житомир, 2020
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Управління емоціями
Розпізнавання власних емоцій, розуміння власних почуттів. Розуміння причин виникнення емоції та про що мені емоція повідомляє. Контроль своїх емоцій. Правильний прояв емоцій під час комунікації.
Подорож за найкращим кандидатом
Навички релевантного підбору резюме, відпрацювання заперечень, ведення кандидата по всім етапам вакансії, опис первинної характеристики кандидата за телефонним інтерв'ю.
Стресостійкість
Своєчасне розпізнавання стресу, розуміння причин його виникнення, вираження своїх емоцій та управління ними.
Емпатія
Осмислення поняття "емпатія", усвідомлення своїх переживань, почуттів. Розвиток психологічної спостережливості, розвиток здатності співпереживання партнеру зі спілкування.
Ефективна комунікація
Вивчення інструментів ефективної комунікації, принципів взаємодії, алгоритмів ефективного переконання, активного слухання. Освоєння навичок та інструментів передачі інформації без втрат та спотворень.
Клієнтоорієнтованість
Вміння вчасно визначити потреби та бажання клієнтів, щоб задовольнити їх із максимальною користю. В ідеалі перевершити очікування і викликати захоплення.
Додаткова інформація
Особисті якості
Ввічливість, дисциплінованість, адаптованість, багатозадачність, працьовитість, стресостійкість, пунктуальність.
Олексій
Олексій
Розгляну всі пропозиції (віддалена робота)

Житомир
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 роки тому