Працювала в 8 компаніях   13 років

Консалтинг / Аудит, Реклама та PR-послуги, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Державний сектор, Медицина та Охорона здоров'я

Фінансовий спеціаліст

ТОВ "Делойт і Туш"

Консалтинг / Аудит

1 рік

09.2024 - до теперішнього часу

1. Аналіз платіжних реєстрів, пов'язаних із ними документів та виплат із заробітної плати у вибраних організаціях.
2. Звірка відомостей платіжних реєстрів зі звітами, що подаються до відповідних органів як підстава для надання фінансової підтримки від уряду США.
3. Використання високорвневого аналізу обґрунтованості та узгодження витрат на заробітну плату.
4. Аналіз правильності призначення та нарахування пенсії та соціальних виплат.
5. Надання підтримки в підготовці блок-схем, що детально описують потік коштів для фінансової підтримки України та опис відповідних ключових процедур і засобів контролю.
6. Виконання інших завдань а рамках проекту SOERA.
7. Участь у проведенні фінансового аналізу та ретельної перевірки обраних компаній з централізованого теплопостачання.
8. Аналіз фінансової звітності, ведення бухгалтерського обліку, іншої обов'язкової звітності.
9. Аналіз та обробка бухгалтерської, фінансової та операційної інформації.
10. Перегляд ключових контрактів та внутрішніх документів.
11. Збір запитувальної інформації та її обробка.
12. Проведення інтерв'ю з ключовими контактними особами, які представляють компанії з централізованого теплопостачання.
13. Критичний огляд кредиторської заборгованості та суми боргу, накопиченого на балансі.
14. Допомога вищому управлінському складу команди у визначенні та аналізі факторів, що впливають на фінансові показники перевірених підприємств, і причини, що призводять до накопичення кредиторської заборгованості.
  • Надання послуг в рамках проекту USAID/UKaid SOERA
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчаннята розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

Провідний бухгалтер

ТОВ "Акцентіка"

Реклама та PR-послуги

1 рік 6 місяців

02.2023 - 08.2024

Нарахування та виплата заробітної плати,(штат понад 1000 чол), інших компенсаційних та грошових виплат (тарифні ставки, премії, індексація, додаткові та навчальні відпустки, компенсаційні виплати, розрахунок лікарняних листів, розрахунок резерву відпусток , табелювання, утримання за виконавчими листами.).
Кононтролт і аналіз табелів робочого часу.
Контроль за правильністю оформлення листків з втрати тимчасової непрацездатності.
Опрацювання прийнятих до опрацювання листків непрацездатності.
Оформлення та подача заявки-розрахунку для отримання фінансування від Пенсійного фонду України для виплати матеріального забезпечення по тимчасовій непрацездатності працівників
Подання звітності (Об'єднанна звітність, заявки ПФ, повідомлення про виплату лікарняних, 1-ПВ.
Облік розрахунків з постачальниками.
Оприбуткування та списання ТМЦ.
Ведення кадрової документації (особові справи, накази на прийом та звільнення, переведення, увільнення, призупинення трудового договору)
Нарахування винагороди за договорами ЦПХ.

Провідний бухгалтер

ПрАТ "Готель "Прем'єр Палац"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

6 місяців

07.2022 - 01.2023

Нарахування та виплата заробітної плати,(штат понад 350 чол), інших компенсаційних та грошових виплат (тарифні ставки, премії, індексація, додаткові та навчальні відпустки, компенсаційні виплати, розрахунок лікарняних листів, розрахунок резерву відпусток , табелювання, утримання за виконавчими листами.)
Кононтролт і аналіз табелів робочого часу.
Контроль за правильністю оформлення листків з втрати тимчасової непрацездатності.
Опрацювання прийнятих до опрацювання листків непрацездатності.
Оформлення та подача заявки-розрахунку для отримання фінансування від Пенсійного фонду України для виплати матеріального забезпечення по тимчасовій непрацездатності працівників
Подання звітності (Об'єднанна звітність з ЕСВ та ПДФО, заявки ФСС, повідомлення про виплату лікарняних, 1-ПВ міс.
Облік розрахунків з постачальниками.

Провідний бухгалтер

ТОВ "Акцентіка"

Реклама та PR-послуги

1 рік

05.2021 - 05.2022

Нарахування та виплата заробітної плати,(штат понад 1000 чол), інших компенсаційних та грошових виплат (тарифні ставки, премії, індексація, додаткові та навчальні відпустки, компенсаційні виплати, розрахунок лікарняних листів, розрахунок резерву відпусток , табелювання, утримання за виконавчими листами.)
Нарахування винагороди за договорами цивільно правового характеру.
Контроль витрачання фонду оплати праці
Ведення кадрової документації (особові справи, накази на прийом та звільнення, переведення, увільнення, призупинення трудового договору)
Подання звітності (Об'єднанна звітність з ЕСВ та ПДФО, заявки ПФ, повідомлення про виплату лікарняних, 1-ПВ міс./квартал, 3-Борг міс, повідомлення про прийняття на роботу)

Головний бухгалтер

Інститут фізики НАН України

Державний сектор

1 рік 4 місяці

10.2019 - 02.2021

Організація і ведення бухгалтерського обліку ( від первинної документації до складання податкової та фінансової звітності).
Ведення обліку ЗЕД
Контроль руху грошових коштів у розрізі за тематикою та контрактами перевірка бюджетів проектів, контроль їх виконання;
Підготовка аналітичних звітів для керівництва;
контроль дебіторської/кредиторської заборгованостей;
Участь у формуванні бюджетного фінансування та контроль виконання бюджету відповідного напрямку діяльності;
Розробка посадових інструкцій
  • Ведення повного обліку фінансової діяльності компанії
  • Підготовка і подання фінансової звітності
  • Контроль за бюджетуванням та фінансовим плануванням
  • Організація роботи бухгалтерського відділу
  • Контроль за дотриманням фінансового законодавства
  • Розробка внутрішніх фінансових політик та процедур
  • Консультування керівництва з фінансових питань

Заступник начальника виробничо-планового відділу

Інститут фізики НАН України

Державний сектор

4 місяці

05.2019 - 09.2019

Контроль і аналіз руху грошових коштів;
- Контроль дебіторської та кредиторської зоборгованостей;
- Контроль нарахування заробітної плати по підрозділам;
-. Аналіз та контроль витрат по міжнародних проектах;
- Контроль витрат і звітів по паливо-мастильним матеріалам;
- Аналіз та контрольвитрат організації в розрізі тематики;
- Підготовка звітів по витрачанню коштів за напрямами діяльності.
  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням

Провідний бухгалтер

ТМО Дерматовенерологія

Реклама та PR-послуги

1 рік 11 місяців

02.2017 - 01.2019

Нарахування заробітної плати (понад 190 осіб)
.
Подача звітності в Державну фіскальну службу України, ФСС, Департамент охорони здоров'я
Облік запасів (оприбуткування, переміщення, списання)
Оформлення заявок на фінансування в Департамен охорони здоров'я.
Перевірка планів при формуванні заявок на фінансування.
Підготовка для формування звітності
Кадровий облік
  • Розробка та вдосконалення бухгалтерських процедур та інструкцій
  • Взаємодія з податковими та фінансовими органами
  • Участь у впровадженні та підтримці бухгалтерських програм
  • Підготовка та проведення перевірок та аудитів в області бухгалтерського обліку
  • Постійне вдосконалення професійних навичок та знань в області бухгалтерії

Провідний бухгалтер

Інститут нейрохірургії імені академіка А.П. Ромаданова НАМН України

Медицина та Охорона здоров'я

4 роки 8 місяців

05.2012 - 01.2017

Нарахування заробітної плати біля 750 фізичних осіб (розрахунок основної, додаткової, соціальної, учбової, творчої відпусток, лікарняних, відряджень тощо)
Перевірка достовірності заповнення табелів робочого часу
Видача довідок по заробітній платі.
Підготовка інформації для формування звітності.
Подача звітності у відповідні органи.
Аналіз планових і фактичних даних по заробітній платі.
Облік ОЗ, матеріальних цінностей (оприбуткування, переміщення, списання, введення в експлуатацію і т.д).
Проведення інвентаризації
Звірка з контрагентами.
  • Аналіз та оптимізація бухгалтерських процесів та систем
  • Взаємодія з податковими та фінансовими органами
  • Участь у впровадженні та підтримці бухгалтерських програм
  • Підготовка та проведення перевірок та аудитів в області бухгалтерського обліку
  • Постійне вдосконалення професійних навичок та знань в області бухгалтерії

Ключова інформація

Нарахування заробітної плати

Навчалась в 2 закладах

Міжгалузевий інститут управління

Економіка і підприємництво/ Економіст

Київ, 2009

Житомирський агротехнічний коледж

Облік і аудит / бухгалтер

Житомир, 2002

Додаткова інформація

Навички роботи з комп'ютером

BAS бухгалтерія,бухгалтерія УТП 8.3, 1с: ЗУП 8.3, 1с: UA-Бюджет, СДО, Є-Дата, Є-звітність, ЄІСУБ, система клієнт-банк, М.Е.Д.О.К., ZORO, Електронний кабінет Податкової та Пенсійного фонду, Outlook, продукти MS Windows: Word, Excel.

Катерина

Фінансовий спеціаліст

Київ

50 000 грн.

41 рік

повна зайнятість

Оновлено 7 місяців тому