Працював в 8 компаніях   20 років 2 місяці

Послуги для бізнесу - інше, Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Телекомунікації / Зв'язок, Будівництво, Нерухомість та Девелопмент, Транспорт та Логістика

ФІНАНСОВИЙ ДИРЕКТОР

ТОВ "ФРЕШ МАРКЕТИНГ"

Послуги для бізнесу - інше

6 років 4 місяці

05.2019 - до теперішнього часу

Управління кредитним портфелем, грошовими потоками та касовими розривами, кредиторкою та дебіторкою, податкове управління, аудит бухгалтерського обліку, автоматизація облікової системи управлінського обліку, підготовка звітності.

ФІНАНСОВИЙ ДИРЕКТОР

ТОВ АЙ ОН (Apple, ASBIS)

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

04.2018 - 05.2019

Режим багатозадачності - від залучення капіталу і формування команди, до дрібних операційних питань. В прямому підпорядкуванні бухгалтерія, планово-економічний відділ, аудитор, частково - ІТ-відділ, юрист. Перелік задач включає забезпечення роботи 4рьох облікових систем і 4рьох напрямків обліку одночасно, у тому числі МСФО, вибудовування процесів у фінансах, податкова оптимізація. Пройшов аудит МСФО компанії KPMG та локальну аудиторську перевірку звітності за 2018 рік та відновлення обліку 2018 року. Проводжу антикризове управління, аудит бухгалтерського та управлінського обліку, формування бюджету та контроль його виконання, керування Cash-Flow, системне координування фінансових потоків в оперативному та середньостроковому режимах, автоматизація управлінського обліку, також у списку моїх основних обов'язків.

НАЧАЛЬНИК ФІНАНСОВОГО ВІДДІЛУ

ГК «Нові продукти» - New Products Group

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 9 місяців

06.2016 - 03.2018

Завдання та досягнення:

  • розробив облікову політику управлінського обліку для українських юридичних осіб та закордонних представництв;
  • оновив внутрішні регламентуючі документи;
  • організував роботу фінансового відділу;
  • автоматизував в IT-системі процес прийому рахунків та автоматичного контролю бюджету;
  • розробив управлінську звітність, консолідацію звітності по Компанії, модель розрахунку видатків на персонал, моделі для складання бюджету за ЦК Нові Продукти (моделі в Excel);
  • розробив форми звітності та презентації власникам;
  • на регулярній основі розробляю схеми щодо зменшення собівартості продукції закордонних представництв, перевіряю договори щодо фінансового відділу;
  • фінансовий аналіз нових продуктів;
  • навчання підлеглих.

Старший фінансовий контролер

Мережа готелів Рейкарц - Reikartz Hotel Group

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 9 місяців

08.2014 - 05.2016

Завдання та досягнення:

  • автоматизував роботу казначейства на базі 1С 8, покращив процеси бюджетування та подання звітності інвесторам. Завдання було успішно виконано за 1 рік.

Основні обов'язки:

  • керував проектом - «Автоматизація процесів казначейства на базі 1С 8». Підготовка технічних завдань для спеціалістів з програмування 1С, моніторив, контролював та координував проект;
  • проводив аудит баз даних 1С на дотримання внутрішніх правил управлінського/бухгалтерського обліку (більше 35 юридичних осіб у структурі керуючої компанії);
  • завершив раніше розпочаті процеси автоматизації бюджетів (1С) та їх інтеграції у структурі управління компанією (спільна робота з іншими відділами, яка призвела до розробки веб-інтерфейсу Google sheets та консолідації всіх бюджетів компанії);
  • адаптував нові правила управлінського обліку до існуючої структури компанії, зокрема: підготував внутрішні правила управлінського обліку операцій, докладні письмові інструкції, навчав співробітників, контролював виконання;
  • спільно з іншими відділами розробили форми звітів та презентацій для власників компанії;
  • брав участь у процесі розробки схем оптимізації оподаткування, вів облік взаєморозрахунків з партнерськими готелями, перевіряв договори щодо фінансових умов.

Провідний економіст

ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" - Vodafone

Телекомунікації / Зв'язок

11 місяців

10.2012 - 09.2013

Завдання та досягнення:

  • налагодив роботу планово-економічного відділу;
  • брав активну участь у робочій групі з реорганізації та приєднання до МТС Україна.

Завдання успішно виконав.

Основні обов'язки:

  • адаптував регламенти та правила ведення управлінського обліку МТС у ТОВ «КОМСТАР-УКРАЇНА» з метою полегшити злиття компаній, а також стояло багато інших завдань різної складності;
  • розробив моделі бюджетів, консолідацію бюджетів, моделі трансформації форм звітності BS/PL/CF з національними стандартами до стандартів GAAP;
  • виконував численні запити МТС: зрізи бюджетів, прогнозів, фактів, презентації, різні звіти.

Заступник директора з фінансів, Фінансовий менеджер

Керуюча компанія Групи ПЕТРОХОЛДИНГ

Будівництво

2 роки 3 місяці

05.2010 - 08.2012

Завдання та досягнення:

  • розробив та впровадив управлінський облік у Групі компаній з "0";
  • розробив внутрішні регламентуючі документи, положення, контролював їхнє виконання;
  • розробив систему KPI;
  • створив моделі управлінського обліку на базі Excel та SharePoint WorkSpace, трансформаційні моделі з регіональних стандартів у МСФЗ, консолідації;
  • відповідав за бюджетування та контроль за Групою, фінансовий та економічний аналіз, управлінські звіти та супровідні записки до них;
  • здійснював бізнес-планування та розрахунок ефективності інвестиційних проектів;
  • постійно працював над покращенням та автоматизацією управлінського обліку та звітності;
  • брав участь у договірній діяльності;
  • представляв інтереси керуючої компанії у закордонних представництвах, брав участь у переговорах з контрагентами.

Головний спеціаліст відділу планування, обліку та звітності

Управляюча компанія СП СПАРТА

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 3 місяці

01.2009 - 04.2010

Досягнення:

Завершив та налагодив розпочатий процес ведення управлінського обліку у програмі Інталев: Корпоративні фінанси. Зробив великий внесок як економіст: розрахунок інвестиційних проектів, економічний аналіз, бюджетування, покращено процес зі збирання інформації (11 підприємств), обробці та надання її керівництву.

Обов'язки:

  • бізнес-планування та розрахунок фін. ефективності проектів та тендерів;
  • повний процес бюджетування за проектами та компанії в цілому;
  • аналіз фінансового становища, аналіз «план-факт» бюджетів;
  • розрахунок собівартості та ціноутворення;
  • підготовка аналітичних матеріалів та рекомендацій;
  • підготовка презентацій, написання положень, розробка шаблонів Excel;
  • робота з покращення та автоматизації управлінських звітів;
  • консультационная поддержка.

Провідний економіст, Фінансовий контролер, Економіст

ТОВ "ОРЛАН-ТРАНС-ГРУП"

Транспорт та Логістика

4 роки 3 місяці

07.2004 - 10.2008

Досягнення: Зменшив рівень простроченої дебіторської заборгованості на 55%. Деякі процеси переніс з таблиць Excel до Oracle.

Обов'язки:

  • бюджетування; аналіз «план-факт» бюджетів;
  • розрахунок собівартості перевезень та бюджетне ціноутворення;
  • контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • встановлення планів на місяць та відстеження їх виконання;
  • економічний аналіз та підготовка аналітичних матеріалів та рекомендацій;
  • контроль підзвітних відділів та філій з оперативної передачі документів за надані нами послуги (CMR, TIR-Carnet, ТТН, акти та ін.);
  • ведення історії взаєморозрахунків з контрагентами, участь у прийнятті рішень про співпрацю з клієнтом, оцінюючи його історію щодо погашення дебіторської заборгованості в минулому та на підставі рекомендацій служб економічної безпеки;
  • робота з покращення та автоматизації управлінських звітів.

Ключова інформація

Загалом, мій досвід включає увесь спектр функцій фінансів підприємства. Початкова розробка бізнес-плану, формування оборотних коштів, залучення кредитів, відкриття бізнесу, а згодом управління фінансовою службою підприємства. Підготовка фінансової звітності, складання бюджету, розробка пропозицій, заходів щодо оптимізації витрат та оподаткування, ведення бухгалтерського обліку та фінансів, зв'язок з групою аудиторів та аудит представництв компанії, переговори щодо покращення умов договору, представницькі функції, консультаційний супровід.

Навчався в 1 закладі

Міжрегіональна Академія управління персоналом

Фінанси, Економіст, Фінансовий менеджер

Київ, 2004

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Комплексний інтернет-маркетинг

Київ, 2022

Онлайн платформа Genius

Тренінг "Аналіз фінансового стану компанії" в Ernst&Young

Київ, 2011

Курси англійської мови в GreenForest

Київ, 2007

Додаткова інформація

Звіт за системою DISC: Сергій Карпенко Фінансовий директор ION 10-9-2018

Звіт щодо системи DISC: Сергій Карпенко Фінансовий директор ION 10-9-2018.

Сергій Євгенійович

Фінансовий директор, Фінансовий менеджер, контролер

Київ

44 роки

повна зайнятість

Оновлено 3 роки тому