Працювала в 4 компаніях 9 років 10 місяців
Телекомунікації / Зв'язок, Банки
Керівник відділу продажу
«1+1 Медіа» (супутникова платформа ''Віасат'')
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки 4 місяці
10.2018 - 01.2022
-управління відділом продажів (вхідні та вихідні дзвінки) 50 співробітників
-взаємодія, управління та контроль аутсорсингових контакт центрів
-постановка та контроль виконання планів продажів
-участь у розробці та запуску нових продуктів та ПЗ
-запуск СРМ системи
-організація та участь у проекті «Кодування каналів на супутнику»
-формування нових пропозицій щодо впровадження інновацій у системі
продажів, спрямованих на збільшення обсягів продажу
-розробка та запуск нових мотиваційних схем для співробітників відділу продажів
-участь у наборі персоналу, написання навчальних матеріалів та проведення тренінгів
Керівник группи продажів
«1+1 Медіа» (супутникова платформа ''Віасат'')
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 6 місяців
05.2017 - 10.2018
-управління групою операторів лінії продажів (вхідні дзвінки) 10 співробітників
-управління групою операторів лінії продажів (холодні продажі) 15 співробітників
-постановка та контроль виконання плану продажів
-проведення моніторингу та аналізу показників ефективності групи (KPI)
-проведення оцінки якості продажів операторів
-підбір та навчання персоналу
-написання скриптів та розробка навчальних матеріалів для персоналу
-проведення майстер-класів та тренінгів для співробітників компанії
Керівник відділу верифікації департаменту ризиків
ПАТ "ТРАСТ БАНК", м. Київ
Банки
8 місяців
04.2016 - 11.2016
-організація, планування та контроль у сфері верифікації та процесу перевірки
достовірності даних клієнтів
-розробка внутрішніх документів, що належать до процедури верифікації
та перевірки клієнтів
-розробка функціональних обов'язків підлеглих співробітників та контроль
їх виконання
-складання графіків, звітів, навчання нових працівників підрозділу
-прослуховування дзвінків та оцінка кваліфікації підлеглих співробітників
-розгляд та прийняття рішень щодо заявок на кредит
-верифікація даних клієнта
-аналіз кредитної історії та платоспроможності клієнта
-прийняття рішень про видачу кредитних продуктів
-робота із зовнішніми базами даних та кредитними бюро
Провідний спеціаліст Сектору централізованого введення заявок
АТ «УкрСиббанк», м. Київ
Банки
4 роки 5 місяців
09.2011 - 01.2016
-прослуховування та оцінка дзвінків співробітників, надання зворотного зв'язку,
проведення workshop, тренінгів для працівників.
-прийом кредитних заявок в режимі он-лайн по Pos, Cash, Car Loan
-ідентифікація клієнтів, складання фінансових пропозицій, формування заявок
на отримання кредиту, продаж банківських послуг
-забезпечення післяпродажного обслуговування клієнтів банку
-взаємодія з мережевими партнерами АТ «Укрсиббанку», а також із внутрішніми,
зовнішніми клієнтами та підрядниками з питань кредитування
-ведення документообігу, зберігання та облік оригіналів документів, що знаходяться
у супроводі відділу, оформлення документів для здачі до архіву
-навчання нових працівників підрозділу -формування, супровід та аналіз
консолідованих звітів (щоденних/тижневих) за виданими кредитними
продуктами Pos, Cash, Car Loan
-участь у заходах з тестування нових технологій ПЗ, участь у проектах з оптимізації
бізнес-процесів відділу
Ключова інформація
Управління персоналом понад 5 років:
-останнім часом управління відділом продажів у контакт центрі
(вхідні та вихідні дзвінки) 50 співробітників (4 роки)
-управління та контроль аутсорсингових контакт центрів
50 співробітників (2 роки)
-запуск СРМ системи
-розробка та запуск ІВР обдзвону, що дозволило скоротити витрати на
обдзвоні "холодних баз"
-написання тренінгових матеріалів, проведення тренінгів понад 3 роки
-набір персоналу
Навчалась в 1 закладі
Київський університет туризму, економіки та права
Міжнародних економічних відносин та менеджменту
Київ, 2005
Марина Петрівна
Марина Петрівна
Керівник контакт центру в телекомунікаціях

Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 рік тому