Працювала в 4 компаніях   9 років 10 місяців

Телекомунікації / Зв'язок, Банки

Керівник відділу продажу

«1+1 Медіа» (супутникова платформа ''Віасат'')

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 4 місяці

10.2018 - 01.2022

-управління відділом продажів (вхідні та вихідні дзвінки) 50 співробітників

-взаємодія, управління та контроль аутсорсингових контакт центрів

-постановка та контроль виконання планів продажів

-участь у розробці та запуску нових продуктів та ПЗ

-запуск СРМ системи

-організація та участь у проекті «Кодування каналів на супутнику»

-формування нових пропозицій щодо впровадження інновацій у системі

продажів, спрямованих на збільшення обсягів продажу

-розробка та запуск нових мотиваційних схем для співробітників відділу продажів

-участь у наборі персоналу, написання навчальних матеріалів та проведення тренінгів

Керівник группи продажів

«1+1 Медіа» (супутникова платформа ''Віасат'')

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 6 місяців

05.2017 - 10.2018

-управління групою операторів лінії продажів (вхідні дзвінки) 10 співробітників

-управління групою операторів лінії продажів (холодні продажі) 15 співробітників

-постановка та контроль виконання плану продажів

-проведення моніторингу та аналізу показників ефективності групи (KPI)

-проведення оцінки якості продажів операторів

-підбір та навчання персоналу

-написання скриптів та розробка навчальних матеріалів для персоналу

-проведення майстер-класів та тренінгів для співробітників компанії

Керівник відділу верифікації департаменту ризиків

ПАТ "ТРАСТ БАНК", м. Київ

Банки

8 місяців

04.2016 - 11.2016

-організація, планування та контроль у сфері верифікації та процесу перевірки

достовірності даних клієнтів

-розробка внутрішніх документів, що належать до процедури верифікації

та перевірки клієнтів

-розробка функціональних обов'язків підлеглих співробітників та контроль

їх виконання

-складання графіків, звітів, навчання нових працівників підрозділу

-прослуховування дзвінків та оцінка кваліфікації підлеглих співробітників

-розгляд та прийняття рішень щодо заявок на кредит

-верифікація даних клієнта

-аналіз кредитної історії та платоспроможності клієнта

-прийняття рішень про видачу кредитних продуктів

-робота із зовнішніми базами даних та кредитними бюро

Провідний спеціаліст Сектору централізованого введення заявок

АТ «УкрСиббанк», м. Київ

Банки

4 роки 5 місяців

09.2011 - 01.2016

-прослуховування та оцінка дзвінків співробітників, надання зворотного зв'язку,

проведення workshop, тренінгів для працівників.

-прийом кредитних заявок в режимі он-лайн по Pos, Cash, Car Loan

-ідентифікація клієнтів, складання фінансових пропозицій, формування заявок

на отримання кредиту, продаж банківських послуг

-забезпечення післяпродажного обслуговування клієнтів банку

-взаємодія з мережевими партнерами АТ «Укрсиббанку», а також із внутрішніми,

зовнішніми клієнтами та підрядниками з питань кредитування

-ведення документообігу, зберігання та облік оригіналів документів, що знаходяться

у супроводі відділу, оформлення документів для здачі до архіву

-навчання нових працівників підрозділу -формування, супровід та аналіз

консолідованих звітів (щоденних/тижневих) за виданими кредитними

продуктами Pos, Cash, Car Loan

-участь у заходах з тестування нових технологій ПЗ, участь у проектах з оптимізації

бізнес-процесів відділу

Ключова інформація

Управління персоналом понад 5 років:

-останнім часом управління відділом продажів у контакт центрі

(вхідні та вихідні дзвінки) 50 співробітників (4 роки)

-управління та контроль аутсорсингових контакт центрів

50 співробітників (2 роки)

-запуск СРМ системи

-розробка та запуск ІВР обдзвону, що дозволило скоротити витрати на

обдзвоні "холодних баз"

-написання тренінгових матеріалів, проведення тренінгів понад 3 роки

-набір персоналу

Навчалась в 1 закладі

Київський університет туризму, економіки та права

Міжнародних економічних відносин та менеджменту

Київ, 2005

Марина Петрівна

Керівник контакт центру в телекомунікаціях

Київ

30 000 грн

42 роки

повна зайнятість

Оновлено 1 рік тому