Працював в 8 компаніях   17 років 4 місяці

Телекомунікації / Зв'язок, Фінансові послуги, Транспорт та Логістика, Банки

Chief Operating Officer

ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 8 місяців

06.2023 - 02.2025

- побудова ефективної організаційної структури та управління командою, 
- забезпечення ефективної роботи всіх підрозділів,
- проведення аналізу існуючих операційних бізнес-процесів компанії, 
- планування та управління бізнес-процесами з метою підвищення продуктивності тазниження витрат, 
- ідентифікація ризиків та «вузьких місць» у розрізі функцій бізнесу, їх усунення, 
- формування та виконання операційної стратегії компанії на підставі задач та цілей компанії, 
- розробка і впровадження KPI підрозділів, контроль показників, участь у формуванні стратегії розвитку компанії,
 - бюджетування підрозділів, контроль дотримання бюджетів, фінансової ефективностіта досягнення бізнес-цілей, 
- управління внутрішніми процесами компанії, 
- постійна оптимізація бізнес-процесів, впровадження нових технологій та інструментів, 
- розробка нових напрямків розвитку компанії, 
- взаємодія з HR, фінансовим департаментом, технічним департаментом і т.д. 
-управління конфліктами.

Директор департаменту складської логістики та закупівель

ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ

Телекомунікації / Зв'язок

9 місяців

09.2022 - 06.2023

Створення департаменту:

- створення структури департаменту (відділ складської логістики та відділ закупівель): керівник відділу складської логістики, логіст, 7 комірників, керівниквідділу закупівель, 2 менеджера із закупівель.

- участь в пошуку та набору персоналу,

- створення, організація та запуск нових бізнес-процесів напрямків, стандартів,інструкцій, систем мотивації, автоматизацій і т.д.

- координація та контроль за роботою відділів,

- аналіз, оптимізація, контроль операційних процесів,

- забезпечення ефективної та безперебійної роботи відділів,

- планування, контроль виконання бюджету та KPI департаменту,

Регіональний директор

ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ

Телекомунікації / Зв'язок

4 місяці

05.2022 - 09.2022

- аналіз та створення ефективних бізнес-процесів в регіоні.

- розробка та створення нової системи мотивації для досягнення ключовихпоказників.

- формування і розвиток команди.

- розробка та створення нових стандартів та інструкцій.

- створення нових інструментів контролю за виконанням показників ефективності.

- аналіз і контроль виконання планових показників.

- контроль дотримання високих стандартів обслуговування та сервісу під часобслуговування на офісах компанії та при візиті до клієнтів.

- розробка заходів щодо забезпечення розвитку регіону.

- представлення інтересів Компанії в регіоні.

Директор філії

ГК Нова Пошта, ТОВ НоваПей

Фінансові послуги

6 років 6 місяців

09.2015 - 03.2022

- запуск та розвиток філії з нуля;

- організація та контроль роботи філії;

- відкриття кас згідно планів розвитку філії;

- успішний досвід керування мережею відділень(більше 100);

- участь у ревізійно – контролюючій діяльності;

- контроль касового документообігу по філії;

- участь у процесі навчання працівників;

- виконання планових показників результативності;

- розвиток філії відповідно до планів розвитку, прибутку, реалізації, рентабельності;

- моніторинг ефективності операційних процесів для задоволення потреб клієнта та виконання зобов’язань від Компанії;

- контроль виконання планів з продажу, прибутку філії;

- контроль, аналіз показників плинності, якості та сервісу обслуговування Клієнтів, проведення управлінських дій щодо їх покращення;

- організація роботи підлеглих працівників(в підпорядкуванні більше 500 працівників);

- ведення переговорів з ключовими Клієнтами, моніторинг конкурентів;

- вирішення організаційних питань з орендодавцями, державними і податковими органами;

- контроль за дотриманням виконання стандартів компанії.

Територіальний менеджер

Нова Пошта

Транспорт та Логістика

3 місяці

06.2015 - 09.2015

- управління мережею відділень;

- контроль, аналіз та забезпечення необхідного рівня показників плинності, ефективності, якості та сервісу;

- відкриття нових відділень, відповідно до затверджених планів;

- контроль забезпечення відділень матеріально-технічними ресурсами, МШП, поліграфією, відповідно до об’єму витрат;

- контроль складення та затвердження бюджету.

Керівник мережі агентських відділень

Нова пошта

Транспорт та Логістика

1 рік

09.2014 - 09.2015

- управління мережею агентських відділень;

- контроль, аналіз та забезпечення необхідного рівня показників плинності, ефективності, якості та сервісу;

- відкриття нових агентських відділень, відповідно до затверджених планів;

- контроль забезпечення агентських відділень матеріально-технічними ресурсами, МШП, поліграфією, відповідно до об’єму витрат;

- контроль складення та затвердження бюджету.

Аудитор бізнес процесів

Нова Пошта

Транспорт та Логістика

1 рік

09.2013 - 09.2014

-покращення якості роботи на закріпленому регіоні;

-виявлення та вирішення проблем в низьких показниках якості регіону;

-проведення аудитів на закріпленій території (регіон Хмельницький, Тернопіль, Вінниця, Чернівці, Рівне);

-допомога та впровадження нових процесів на терміналі;

-контроль роботи по новим схемам;

-роз'яснення причин пошкодження відправлень;

-контроль якості обрешетування-проведення зборів з працівниками.

Старший менеджер

ПриватБанк

Банки

5 років 10 місяців

09.2007 - 07.2013

Ключова інформація

Ефективний менеджер із 15+ роками досвіду управління операційними процесами, логістикою, закупівлями та розвитком бізнесу. Експерт у побудові організаційних структур, впровадженні інноваційних рішень і оптимізації витрат. Володію глибокими знаннями бізнес-аналітики, фінансового планування та розробки KPI.

Навчався в 1 закладі

Хмельницький Національний Університет

Бізнеса та права, фінансист

Хмельницкий, 2007

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

LEAN DIVE

Київ, 2024

Бізнес Конструктор "RETAIL CEO PRO"

Київ, 2024

- цілі та завдання позиції СЕО, - будувати стратегію компанії та організовувати високу дисципліну реалізації стратегічних проектів, - комплексне розуміння діяльності бізнесу як системи, - тримати стратегічний фокус без надмірного залучення в операційні процеси, - методи побудови сильної команди, - інструменти управління всіма ключовими функціями бізнесу.

Додаткова інформація

Додатково

Наявність авто, категорія В 1с, дешборди, пакет MC Office і т.д.

Вадим

СOO

Хмельницький

Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса

40 років

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 7 місяців тому