Працював в 12 компаніях   33 роки

FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Реклама та PR-послуги, Промисловість та Виробництво

Начальник відділу маркетингу

Деліція, ПП

FMCG

6 місяців

09.2022 - 03.2023

  • Налаштував роботу SMM напрямку.
  • Розроблено 30 нових позиції в сегменті печива, пряника, подарункових наборів, всі позиції знаходяться в активному продажу.
  • Розробив 4 асортиментні позиції для спільного довготривало просування відомого бренда разом з благодійним фондом.
  • Провів успішну новорічну рекламну кампанію з онлайн кінотеатром Мегого.
  • Підготував Стратегію компанії та маркетингову стратегію на 2023 рік.
  • Сформував план маркетингу та бюджет на 2023.

Ключові функції:

  • Розробка маркетингової стратегії компанії.
  • Проведення маркетингових досліджень.
  • Здійснення аналізу ринку.
  • Керування ціновою політикою та асортиментом.
  • Керування розробкою та запуском нових продуктів.
  • Керування брендом і візуальним брендингом компанії.
  • Керування маркетинговими кампаніями.
  • Керування он-лайн каналом продаж.
  • Керування PR кампаніями і благодійністю.
  • Управління командою.

Директор з маркетингу

Морський дім, МД Євротрейд, ТОВ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

10 місяців

10.2021 - 08.2022

  • Забезпечив ефективність виконання функцій маркетингу в момент відсутності команди.
  • Сформував команду маркетингу.
  • Забезпечив здатність команди маркетингу ефективно виконувати завдання з просування брендів, розробки продуктів, підтримки продажів.
  • Відновив роботу цифрових каналів компаніі Морський дім та бренду Катана: сторінок в соціальних мережах, сайтів, сторінок на маркетплейсах Prom.ua і Rozetka.ua, профіль компанії в Google business.
  • Налаштував SEO сторінок, збір аналітичних даних та формування необхідних звітів по цифровим ресурсам.
  • Сформував план маркетингу та бюджет на рік.

Директор з маркетингу

Володимир-Волинська птахофабрика

FMCG

7 років 4 місяці

04.2014 - 08.2021

  • Як керівник проекту забезпечив впровадження на ринок України нового бренду курячого м'яса без антибіотиків «Епікур», а саме; цінове позиціонування + 20% до лідера ринку, рівень знання бренду 45%, лояльність - 80% споживачів залишались після першої покупки; другий бренд в кошиках споживачів у каналі сучасний роздріб; продукт був представлений у всіх національних мережах, частка «Епікур» в продажах компанії 13%, у валовому прибутку більше 25%.
  • Створив та керував управлінням маркетингу в компанії, що складалося з 51 спеціаліаста.
  • Впровадив проект управління клієнтським сервісом «Адвокат покупця» на базі CRM Бітрікс 24: організував роботу з рекламаціями, колл-центру в багатоканальному режимі; впровадив методики оцінки ризиків від виробництва неякісної продукції, а також методику оцінки якості продукції на підставі різних органолептичних показників; впровадив бізнес-процеси взаємодії підрозділів компанії в CRM Бітрікс 24.
  • Працював в ролі власника продукту команди продажів в канал ХоРеКа, за цей час частка каналу досягла 10% від загального обсягу продажів продукції під брендом «Епікур».
  • Сформував підрозділ R&D на підприємстві, викнував роль власника продукту.
  • Першим в компанії запровадив управління командою за гнучкою методологією Agile у фреймворку SCRUM.
  • Створив новий бренд «Delika» - заморожена курятина HALAL для експорту з часткою 2% в доході компанії, асортимент - відкалібрована і упакована в індивідуальний пакет заморожена тушка бройлера для експорту в країни Близького Сходу, Азії та Африки, а також інші позиції напівфабрикатів у пакеті.

Директор з маркетингу та продажів

Озерянка, крупозавод

FMCG

6 місяців

08.2013 - 02.2014

  • Організував роботу в комерційному департаменті: відділ закупівель, відділ продажів, склад, Львівське представництво, загальна кількість підлеглих 22.
  • Забезпечив вивід на ринок асортименту упакованих круп «Зерновіта»(9 асортиментних позицій) і «Озеряночка» (11 асортиментних позицій), керував розробкою дизайну, закупівлею сировини і матеріалів, забезпечив виробництво та продаж.
  • Ввів асортимент в мережі «Сільпо», «Барва», «Вопак / ПАККО».
  • Організував виробництво круп під власною маркою мережі «Фуршет».

Директор по маркетингу

Луцьк Фудз, ПАО

FMCG

3 роки 6 місяців

12.2009 - 06.2013

  • Провів рестайлінг і впровадив на ринок оновлений асортимент натуральних оцтів в склі «Руна».
  • Впровадив на ринок «Просто» томатні соуси і паста, оцти в низькому ціновому сегменті для відкритих ринків.
  • Впровадив на ринок макарони з твердих сортів пшениці «Руна» ,
  • Впровадив на ринок «Томатушка» у низькому ціновому сегменті томатних соусів і пасти для відкритих ринків Східних областей,
  • Впровадив на ринок «Томатіно» - перші дитячі соуси в країні.
  • Впровадив на ринок соєвий соус «Руна», рівень якості якого відповідав якості світового лідера.
  • Впровадив на ринок натуральні соуси без крохмалю в скляній пляшці «Runa premium», керував розробкою ідеї власного дизайну пляшки.
  • Організував виробництво кетчупу в формі «Великого Томату» в унікальному упакованні «Руна».
  • Впровадив на ринок України «Едим дома» Юлії Висоцької, керував розробкою асортименту, рецептури, ціни, дизайну етикетки і кришки.
  • Впровадив проект підвищення маржинального прибутку продукції для «Рідний край» в низькому ціновому сегменті томатних соусів і пасти, оцту, маржинальний прибуток збільшений з 21% до 34%.
  • Впровадив пропозиції для збільшення маржинального прибутку з 26% до 40% по торговим маркам підприємства.

Директор з маркетингу

Карпатські мінеральні води, ТОВ

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 9 місяців

12.2006 - 09.2010

Національный трейд маркетолог

Голден Лайн ТД

FMCG

8 місяців

05.2006 - 01.2007

Національний трейд маркетолог

СолоМія, СП

FMCG

3 роки

04.2003 - 04.2006

Регіональний менеджер з продажу

СолоМія, СП

FMCG

10 місяців

05.2002 - 03.2003

Менеджер з реклами

РІА Міст

Реклама та PR-послуги

11 місяців

06.2001 - 05.2002

Інженер з маркетингу

КП ІК Технології

Промисловість та Виробництво

8 місяців

09.2000 - 05.2001

Спеціаліст з маркетингу та реклами

ФОП Круліковський І.Л.

Промисловість та Виробництво

10 років 3 місяці

05.1990 - 08.2000

Ключова інформація

20-років поспіль керую маркетингом та продажами в FMCG компаніях (харчові продукти). Загальний досвід в маркетингу понад 30 років. Маю успішний досвід запуску нових брендів на ринок, зокрема бренд «Епікур». Знаю, як розробити маркетингову стратегію компанії і нового продукту, сформувати маркетинговий бюджет і план маркетингових заходів та втілити все це у життя. Як ефективний та досвідчений керівник маркетингової команди вмію будувати команди. Відносини з колегами будую на умовах чесності та прозорості.

Ключові навички:

  • стратегічний маркетинг та брендинг
  • запуски нових продуктів
  • ціноутворення
  • маркетингові та PR-кампанії
  • командне лідерство
  • управління маркетингом
  • управління проєктами Waterfall, Scrum, Kanban
  • аналіз і планування
  • бюджетування
  • побудова відносин с партнерами

Навчався в 2 закладах

Харьківський інститут управління

спеціаліст зі зв'язків з громадськістю

Харків, 2001

Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"

інженер з організації керування виробництвом

Харків, 1999

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Російська

рідна

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Лідерство і управління персоналом

Київ, 2021

Тренінг, Training For Business

Ціноутворення для бізнесу

Київ, 2021

Курси Laba з ціноутворення

Основи Lean в бізнесі

Київ, 2020

курс, Lean Інститут в Україні; 

Innovation In the preparation and packaging of meat products in EU

Інші країни, 2020

Нідерланди, Vaessen-Schoemaker, 

Тренінг з видів упакування м'яса

Branding by Banding

Інші країни, 2020

Нідерланди, Bandall, треннінг з виду паковання бендінг

Експрес-менеджмент

Володимир-Волинський, 2018

Тренінг, Брік Консалтинг

Лідерство в дії

Володимир-Волинський, 2018

Тренінг, Брік Консалтинг

Agile - трансформація команди

Київ, 2018

тренінг AgileDrive, SCRUM 

Цінності команди

Яремче, 2016

Тренінг, Тім Експерт

Тренінг для тренерів

Луцьк, 2010

тренінг, Качество роста 

Співпраця професіоналів

Київ, 2008

Тренінг, Четвертое измерение

Трейд-маркетинг як інструмент ефективності системи дистрибуції

Київ, 2007

Тренінг, Консалтингова компанія КІМО

Управління організацією

Київ, 2006

Тренінг, МаЛес

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

MS Office 365, ChatGPT, Midjourney, Adobe Photoshop / Illustrator, Miro, Jira, Confluence, CorelDraw, 1С, Bitrix 24, Nemind, Effie, Nielsen, QlikSens.

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії "В" [стаж водіння 21 рік ]; власний автомобіль

Захоплення та інтереси

Сім'я, подорожі, книжки, історія, конструювання

Олексій

Chief Marketing Officer | Head of marketing

Київ

49 років

повна зайнятість

Оновлено 2 роки тому