Працював в 12 компаніях 33 роки
FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Реклама та PR-послуги, Промисловість та Виробництво
Начальник відділу маркетингу
Деліція, ПП
FMCG
6 місяців
09.2022 - 03.2023
- Налаштував роботу SMM напрямку.
- Розроблено 30 нових позиції в сегменті печива, пряника, подарункових наборів, всі позиції знаходяться в активному продажу.
- Розробив 4 асортиментні позиції для спільного довготривало просування відомого бренда разом з благодійним фондом.
- Провів успішну новорічну рекламну кампанію з онлайн кінотеатром Мегого.
- Підготував Стратегію компанії та маркетингову стратегію на 2023 рік.
- Сформував план маркетингу та бюджет на 2023.
Ключові функції:
- Розробка маркетингової стратегії компанії.
- Проведення маркетингових досліджень.
- Здійснення аналізу ринку.
- Керування ціновою політикою та асортиментом.
- Керування розробкою та запуском нових продуктів.
- Керування брендом і візуальним брендингом компанії.
- Керування маркетинговими кампаніями.
- Керування он-лайн каналом продаж.
- Керування PR кампаніями і благодійністю.
- Управління командою.
Директор з маркетингу
Морський дім, МД Євротрейд, ТОВ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
10 місяців
10.2021 - 08.2022
- Забезпечив ефективність виконання функцій маркетингу в момент відсутності команди.
- Сформував команду маркетингу.
- Забезпечив здатність команди маркетингу ефективно виконувати завдання з просування брендів, розробки продуктів, підтримки продажів.
- Відновив роботу цифрових каналів компаніі Морський дім та бренду Катана: сторінок в соціальних мережах, сайтів, сторінок на маркетплейсах Prom.ua і Rozetka.ua, профіль компанії в Google business.
- Налаштував SEO сторінок, збір аналітичних даних та формування необхідних звітів по цифровим ресурсам.
- Сформував план маркетингу та бюджет на рік.
Директор з маркетингу
Володимир-Волинська птахофабрика
FMCG
7 років 4 місяці
04.2014 - 08.2021
- Як керівник проекту забезпечив впровадження на ринок України нового бренду курячого м'яса без антибіотиків «Епікур», а саме; цінове позиціонування + 20% до лідера ринку, рівень знання бренду 45%, лояльність - 80% споживачів залишались після першої покупки; другий бренд в кошиках споживачів у каналі сучасний роздріб; продукт був представлений у всіх національних мережах, частка «Епікур» в продажах компанії 13%, у валовому прибутку більше 25%.
- Створив та керував управлінням маркетингу в компанії, що складалося з 51 спеціаліаста.
- Впровадив проект управління клієнтським сервісом «Адвокат покупця» на базі CRM Бітрікс 24: організував роботу з рекламаціями, колл-центру в багатоканальному режимі; впровадив методики оцінки ризиків від виробництва неякісної продукції, а також методику оцінки якості продукції на підставі різних органолептичних показників; впровадив бізнес-процеси взаємодії підрозділів компанії в CRM Бітрікс 24.
- Працював в ролі власника продукту команди продажів в канал ХоРеКа, за цей час частка каналу досягла 10% від загального обсягу продажів продукції під брендом «Епікур».
- Сформував підрозділ R&D на підприємстві, викнував роль власника продукту.
- Першим в компанії запровадив управління командою за гнучкою методологією Agile у фреймворку SCRUM.
- Створив новий бренд «Delika» - заморожена курятина HALAL для експорту з часткою 2% в доході компанії, асортимент - відкалібрована і упакована в індивідуальний пакет заморожена тушка бройлера для експорту в країни Близького Сходу, Азії та Африки, а також інші позиції напівфабрикатів у пакеті.
Директор з маркетингу та продажів
Озерянка, крупозавод
FMCG
6 місяців
08.2013 - 02.2014
- Організував роботу в комерційному департаменті: відділ закупівель, відділ продажів, склад, Львівське представництво, загальна кількість підлеглих 22.
- Забезпечив вивід на ринок асортименту упакованих круп «Зерновіта»(9 асортиментних позицій) і «Озеряночка» (11 асортиментних позицій), керував розробкою дизайну, закупівлею сировини і матеріалів, забезпечив виробництво та продаж.
- Ввів асортимент в мережі «Сільпо», «Барва», «Вопак / ПАККО».
- Організував виробництво круп під власною маркою мережі «Фуршет».
Директор по маркетингу
Луцьк Фудз, ПАО
FMCG
3 роки 6 місяців
12.2009 - 06.2013
- Провів рестайлінг і впровадив на ринок оновлений асортимент натуральних оцтів в склі «Руна».
- Впровадив на ринок «Просто» томатні соуси і паста, оцти в низькому ціновому сегменті для відкритих ринків.
- Впровадив на ринок макарони з твердих сортів пшениці «Руна» ,
- Впровадив на ринок «Томатушка» у низькому ціновому сегменті томатних соусів і пасти для відкритих ринків Східних областей,
- Впровадив на ринок «Томатіно» - перші дитячі соуси в країні.
- Впровадив на ринок соєвий соус «Руна», рівень якості якого відповідав якості світового лідера.
- Впровадив на ринок натуральні соуси без крохмалю в скляній пляшці «Runa premium», керував розробкою ідеї власного дизайну пляшки.
- Організував виробництво кетчупу в формі «Великого Томату» в унікальному упакованні «Руна».
- Впровадив на ринок України «Едим дома» Юлії Висоцької, керував розробкою асортименту, рецептури, ціни, дизайну етикетки і кришки.
- Впровадив проект підвищення маржинального прибутку продукції для «Рідний край» в низькому ціновому сегменті томатних соусів і пасти, оцту, маржинальний прибуток збільшений з 21% до 34%.
- Впровадив пропозиції для збільшення маржинального прибутку з 26% до 40% по торговим маркам підприємства.
Директор з маркетингу
Карпатські мінеральні води, ТОВ
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 9 місяців
12.2006 - 09.2010
Національный трейд маркетолог
Голден Лайн ТД
FMCG
8 місяців
05.2006 - 01.2007
Національний трейд маркетолог
СолоМія, СП
FMCG
3 роки
04.2003 - 04.2006
Регіональний менеджер з продажу
СолоМія, СП
FMCG
10 місяців
05.2002 - 03.2003
Менеджер з реклами
РІА Міст
Реклама та PR-послуги
11 місяців
06.2001 - 05.2002
Інженер з маркетингу
КП ІК Технології
Промисловість та Виробництво
8 місяців
09.2000 - 05.2001
Спеціаліст з маркетингу та реклами
ФОП Круліковський І.Л.
Промисловість та Виробництво
10 років 3 місяці
05.1990 - 08.2000
Ключова інформація
20-років поспіль керую маркетингом та продажами в FMCG компаніях (харчові продукти). Загальний досвід в маркетингу понад 30 років. Маю успішний досвід запуску нових брендів на ринок, зокрема бренд «Епікур». Знаю, як розробити маркетингову стратегію компанії і нового продукту, сформувати маркетинговий бюджет і план маркетингових заходів та втілити все це у життя. Як ефективний та досвідчений керівник маркетингової команди вмію будувати команди. Відносини з колегами будую на умовах чесності та прозорості.
Ключові навички:
- стратегічний маркетинг та брендинг
- запуски нових продуктів
- ціноутворення
- маркетингові та PR-кампанії
- командне лідерство
- управління маркетингом
- управління проєктами Waterfall, Scrum, Kanban
- аналіз і планування
- бюджетування
- побудова відносин с партнерами
Навчався в 2 закладах
Харьківський інститут управління
спеціаліст зі зв'язків з громадськістю
Харків, 2001
Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"
інженер з організації керування виробництвом
Харків, 1999
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Російська
рідна
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Лідерство і управління персоналом
Тренінг, Training For Business
Ціноутворення для бізнесу
Курси Laba з ціноутворення
Основи Lean в бізнесі
курс, Lean Інститут в Україні;
Innovation In the preparation and packaging of meat products in EU
Нідерланди, Vaessen-Schoemaker,
Тренінг з видів упакування м'яса
Branding by Banding
Нідерланди, Bandall, треннінг з виду паковання бендінг
Експрес-менеджмент
Тренінг, Брік Консалтинг
Лідерство в дії
Тренінг, Брік Консалтинг
Agile - трансформація команди
тренінг AgileDrive, SCRUM
Цінності команди
Тренінг, Тім Експерт
Тренінг для тренерів
тренінг, Качество роста
Співпраця професіоналів
Тренінг, Четвертое измерение
Трейд-маркетинг як інструмент ефективності системи дистрибуції
Тренінг, Консалтингова компанія КІМО
Управління організацією
Тренінг, МаЛес
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
MS Office 365, ChatGPT, Midjourney, Adobe Photoshop / Illustrator, Miro, Jira, Confluence, CorelDraw, 1С, Bitrix 24, Nemind, Effie, Nielsen, QlikSens.
Водійське посвідчення
Водійське посвідчення категорії "В" [стаж водіння 21 рік ]; власний автомобіль
Захоплення та інтереси
Сім'я, подорожі, книжки, історія, конструювання
Олексій
Олексій
Chief Marketing Officer | Head of marketing

Київ
повна зайнятість
Оновлено 2 роки тому