Працювала в 1 компанії 8 місяців
Оператор кол-центру
I-call
7 місяців
07.2021 - 02.2022
Ключова інформація
- Здатність аналізувати проблеми, ефективно шукати шляхи їх вирішення
- здатність швидко навчатися і легко сприймати великі обсяги інформації
- time-managment
- приймати рішення і за їх результати відповідати самостійно
- досвід особистісного спілкування і успішних продажів
- грамотна усна мова
- вміння слухати, давати компетентні поради, знаходити підхід до клієнтів
- впевнене користування ПК, знання програм MS Office (Word, Excel)
- навички обслуговування людей, вміння виявляти тактовність і толерантність
Навчалась в 1 закладі
Білоцерківський Національний Аграрний Університет
Економічний факультет, "Фінанси,банківська справа та страхування"
Біла Церква, 2024
Володіє мовами
Російська
поглиблений
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Богдана
Богдана
Адміністратор-касир
Біла Церква
повна зайнятість
Оновлено 2 роки тому