Працювала в 1 компанії   8 місяців

Оператор кол-центру

I-call

7 місяців

07.2021 - 02.2022

Ключова інформація

  • Здатність аналізувати проблеми, ефективно шукати шляхи їх вирішення
  • здатність швидко навчатися і легко сприймати великі обсяги інформації
  • time-managment
  • приймати рішення і за їх результати відповідати самостійно
  • досвід особистісного спілкування і успішних продажів
  • грамотна усна мова
  • вміння слухати, давати компетентні поради, знаходити підхід до клієнтів
  • впевнене користування ПК, знання програм MS Office (Word, Excel)
  • навички обслуговування людей, вміння виявляти тактовність і толерантність

Навчалась в 1 закладі

Білоцерківський Національний Аграрний Університет

Економічний факультет, "Фінанси,банківська справа та страхування"

Біла Церква, 2024

Володіє мовами

Російська

поглиблений

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Богдана

Адміністратор-касир

Біла Церква

21 рік

повна зайнятість

Оновлено 2 роки тому