Працювала в 1 компанії   2 роки 4 місяці

Торгівля роздрібна / Retail

Адміністратор залу

АТБ

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 3 місяці

03.2020 - 06.2022

Дополнительная информация

П.І.Б.Ісаєва Анастасія ОлександрівнаДата народження: 05.08.1994г.Контактна інформація (телефон, е-mail):+380991886323Isaeva293@biqmir.net1. Освіта2012 - 2016 рр. Сумський державний педагогічний університет імені Антона Семеновича Макаренка. Кафедра історії.Форма навчання: очнаТема дипломної роботи - Загальна характеристика економічного розвитку Росії в IX-XVIII ст.Професійний досвід - проходження переддипломної практики2017 - 2019 рр. Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Кафедра психології.Форма навчання: ЗаочнаТема дипломної роботи: Особистісна та мотиваційна готовність майбутніх практичних психологів до професійної діяльності.Професійний досвід - проходження переддипломної практикиПосада: фахівець IIОбов'язки: виконання доручень керівника, підготовка пакету документів, внесення змін до установчих документів, взаємодія з колективом.Досягнення: при роботі показала глибокі знання і відповідальний підхід , за що був відзначений.2013-2018-бармен касир адміністратор розважального комплексу "Біль Боу"2018-2019-бармен розважального комплексу "Турбіна"2019-2021-бармен адміністратор нічного клубу "Луна "Обов'язки бармена:Своєчасна видача напоївКонтроль за продукцією бараІнвентаризація продукціїЗамовлення продукціїАдміністративний контроль за роботою закладу;Контроль роботи персоналу (зовнішній вигляд, дотримання правил трудового розпорядку);У підпорядкуванні 15 чоловік;Складання графіків роботи;Навчання і мотивація співробітників;Адміністратор залус 04.2020 по 07.2022 (2 года 3 месяца)АТБ, Сумы, Києв (Торгівля)Працювала продавцем через деякий час стала адміністраторомОбов'язки:Операційне управління торгівельною точкою;Контроль дотримання стандартів обслуговування;Контроль кількості та якості, термін придатності наявних в робочому запасі товарів, своєчасне поповнення;Контроль правельності кодів, цін, сортності, термінів придатності;Оформлення уцінки;Участь в інвентерезації;Миття, чищення, перевірка обладнання и стелажів. Робота в залі, контроль порядку, вирішення конфліктних ситуацій;Викладення товару згідно планограмм.Користувач Excel 1С:8.Контроль за порядком в закладі, контроль за роботою касирів, здача інкасації та звітів , контроль замовлень товару;Проведення інвентаризацій;Приймання товару, викладка, контроль за наявністю товару в залі, своєчасний дозаказ товару (участь в закупівлях);Прийом і повернення товару;Ведення накладних;Ведення звітної документації.3. Додаткова інформація (знання ПК, спеціальні професійні навички, курси підвищення кваліфікації)Знання ПК - впевнений користувач правових систем Word, Excel, Інтернет.Знання іноземних мов - англійська мова базовий.Професійні навички - уміння аналізувати нормативно-правові акти, знання цивільного, корпоративного права, вміння правильно орієнтуватися в історичних та психологічних науках та методиках, аналізувати матеріал даний вищим керівництвом.Особисті якості - відповідальний і професійне виконання обов'язків, уміння інтерпретувати статті закону, історичні та психологічні фактори, акуратність при підготовці методичних документів, уважність, висока здатність до навчання.

Анастасія Олександрівна

Адміністратор, бармен, секретар

Суми

8 500 грн.

31 рік

повна зайнятість

Оновлено 3 роки тому