Працювала в 1 компанії 2 роки 4 місяці
Торгівля роздрібна / Retail
Адміністратор залу
АТБ
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 3 місяці
03.2020 - 06.2022
Дополнительная информация
П.І.Б.Ісаєва Анастасія ОлександрівнаДата народження: 05.08.1994г.Контактна інформація (телефон, е-mail):+380991886323Isaeva293@biqmir.net1. Освіта2012 - 2016 рр. Сумський державний педагогічний університет імені Антона Семеновича Макаренка. Кафедра історії.Форма навчання: очнаТема дипломної роботи - Загальна характеристика економічного розвитку Росії в IX-XVIII ст.Професійний досвід - проходження переддипломної практики2017 - 2019 рр. Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Кафедра психології.Форма навчання: ЗаочнаТема дипломної роботи: Особистісна та мотиваційна готовність майбутніх практичних психологів до професійної діяльності.Професійний досвід - проходження переддипломної практикиПосада: фахівець IIОбов'язки: виконання доручень керівника, підготовка пакету документів, внесення змін до установчих документів, взаємодія з колективом.Досягнення: при роботі показала глибокі знання і відповідальний підхід , за що був відзначений.2013-2018-бармен касир адміністратор розважального комплексу "Біль Боу"2018-2019-бармен розважального комплексу "Турбіна"2019-2021-бармен адміністратор нічного клубу "Луна "Обов'язки бармена:Своєчасна видача напоївКонтроль за продукцією бараІнвентаризація продукціїЗамовлення продукціїАдміністративний контроль за роботою закладу;Контроль роботи персоналу (зовнішній вигляд, дотримання правил трудового розпорядку);У підпорядкуванні 15 чоловік;Складання графіків роботи;Навчання і мотивація співробітників;Адміністратор залус 04.2020 по 07.2022 (2 года 3 месяца)АТБ, Сумы, Києв (Торгівля)Працювала продавцем через деякий час стала адміністраторомОбов'язки:Операційне управління торгівельною точкою;Контроль дотримання стандартів обслуговування;Контроль кількості та якості, термін придатності наявних в робочому запасі товарів, своєчасне поповнення;Контроль правельності кодів, цін, сортності, термінів придатності;Оформлення уцінки;Участь в інвентерезації;Миття, чищення, перевірка обладнання и стелажів. Робота в залі, контроль порядку, вирішення конфліктних ситуацій;Викладення товару згідно планограмм.Користувач Excel 1С:8.Контроль за порядком в закладі, контроль за роботою касирів, здача інкасації та звітів , контроль замовлень товару;Проведення інвентаризацій;Приймання товару, викладка, контроль за наявністю товару в залі, своєчасний дозаказ товару (участь в закупівлях);Прийом і повернення товару;Ведення накладних;Ведення звітної документації.3. Додаткова інформація (знання ПК, спеціальні професійні навички, курси підвищення кваліфікації)Знання ПК - впевнений користувач правових систем Word, Excel, Інтернет.Знання іноземних мов - англійська мова базовий.Професійні навички - уміння аналізувати нормативно-правові акти, знання цивільного, корпоративного права, вміння правильно орієнтуватися в історичних та психологічних науках та методиках, аналізувати матеріал даний вищим керівництвом.Особисті якості - відповідальний і професійне виконання обов'язків, уміння інтерпретувати статті закону, історичні та психологічні фактори, акуратність при підготовці методичних документів, уважність, висока здатність до навчання.
Анастасія Олександрівна
Анастасія Олександрівна
Адміністратор, бармен, секретар
Суми
повна зайнятість
Оновлено 3 роки тому