Працювала в 3 компаніях   22 роки 7 місяців

Будівництво, Медицина та Охорона здоров'я, АПК (Агропромисловий комплекс)

Менеджер з продажу, бухгалтер

ПФ "ДОМ"

Будівництво

14 років 1 місяць

10.2008 - 11.2022

  • продаж товарів та послуг компанії;
  • пошук та залучення клієнтів;
  • проведення переговорів з клієнтами та партнерами;
  • складання угод з клієнтами (на продаж товар та послуг) та партнерами (на постачання та виробництво під замовлення);
  • розрахунок та оформлення замовлень;
  • ведення документообігу та подача звітності.

Бухгалтер по заробітній платі, обліку продуктів харчування та автотранспорту

КУ Сумська обласна дитяча клінічна лікарня

Медицина та Охорона здоров'я

5 років 2 місяці

05.2003 - 07.2008

  • ведення обліку продуктів харчування (харчблок);
  • ведення обліку ТМЦ, ПММ;
  • ведення обліку використання автотранспорту;
  • ведення обліку розрахунків з партнерами (дебіторка);
  • ведення обліку використання робочого часу та розрахунків з персоналом, нарахування заробітної плати та всіх інших виплат (лікарняні, відпускні, декретні, понаднормові, святкові і т.д.).

Бухгалтер

АПТ ЗТ «Перемога»

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 1 місяць

06.1996 - 07.1999

  • ведення обліку основних засобів і складу ТМЦ;
  • ведення обліку банківських та касових операцій; ведення обліку дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • ведення обліку основних витрат підприємства;
  • складання загального балансу підприємства, подача звітності.

Ключова інформація

  • досвід ведення бухгалтерського обліку на різних ділянках (облік продуктів харчування, автотранспорту, ТМЦ, ПММ, нарахування ЗП та ін.) в сільгосппідприємстві, бюджетній установі (медичний заклад) та приватній фірмі;
  • досвід нарахування заробітної плати, формування та подачі відповідної звітності в контролюючі органи;
  • досвід проведення кадрових перевірок та використання робочого часу;
  • досвід проведення інвентаризацій, поточних перевірок складу ТМЦ;
  • досвід пошуку та залучення клієнтів;
  • знання різних технологій продажу;
  • досвід ведення переговорів;
  • володіння ПК - умілий користувач;
  • вміння писати та рерайтити тексти різної тематики.

Курси, тренінги, сертифікати

«Фундамент HR» Модуль 1 «Кар’єра HR: ролі, компетенції та виклики»

2023

Оксана

Бухгалтер, Бухгалтер по ЗП, Менеджер з продажу, Рекрутер, Менеджер інтернет-магазину

Суми

48 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 рік тому