Працювала в 4 компаніях   5 років 10 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Будівництво

Менеджер з персоналу

ТОВ "ВІСТА-ЛЮКС"

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

08.2022 - 02.2023

- Кадрове адміністрування в повному обсязі (штат 450 співробітників, робота з декількома юр. особами, ФОПами): оформлення прийому, переведення і звільнення працівників, оформлення відпусток, формування особових справ, ведення трудових книжок, складання графіків роботи, штатного розпису, ведення журналів реєстрації тощо;
- Надання співробітникам консультацій в межах своєї зони відповідальності.

Менеджер з персоналу

EFSOL

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

2 роки

05.2020 - 05.2022

- Кадрове адміністрування в повному обсязі (штат 450 співробітників, робота з декількома юр. особами): оформлення прийому, переведення і звільнення працівників, оформлення відпусток, формування особових справ, ведення трудових книжок, складання графіків роботи, штатного розпису, ведення журналів реєстрації тощо;
- Надання співробітникам консультацій в межах своєї зони відповідальності;
- Розробка і впровадження регламентів, положень в компанії;
- Участь у локальних та глобальних HR-проектах спрямованих на оптимізацію та покращення бізнес-процесів компанії;
- Участь в організації різноманітних корпоративних заходів.

Менеджер інтернет магазину

Студія дитячого текстилю

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 11 місяців

05.2018 - 04.2020

- Надання консультацій у соц. мережах та по телефону, оформлення замовлень, індивідуальний підхід до кожного замовника;
- Пошив виробів у визначений термiн;
- Робота з постачальниками тканини, службами доставки, заповнення ТТН, упаковка та відправка посилок;
- Розвиток робочоi сторiнки в Instagram, наповнення контентом, реклама.

Секретар керівника

Сумський Промпроект, ПрАТ

Будівництво

1 рік 1 місяць

03.2017 - 04.2018

- Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, підготовка документів на підпис і резолюцію керiвнику, розподіл між відділами;
- Прийом та переадресація телефонних дзвінків;
- Ведення діловодства, оформлення внутрішніх документів, наказів, взаємодія з бухгалтерією;
- Підготовка службових поїздок колег, оформлення відповідного наказу;
- Організація нарад, зустрічей, які проводяться керівником.

Ключова інформація

- Впевнений користувач ПК, email, internet;
- Знання офісних програм: Word, Excel, PowerPoint, робота з Google docs;
- Робота в 1С УТП, 1С ЗУП;
- Робота з оргтехнікою: сканер, ксерокс.

Навчалась в 1 закладі

Сумський державний університет

Факультет - Технічних систем та енергоефективних технологій, спеціальність - Комп’ютерна механіка

Суми, 2017

Володіє мовами

Українська

вільно

Додаткова інформація

Особисті якості

- Легко знаходжу спільну мову з різними людьми, вмію працювати самостійно i в командi; - Маю високий рівень відповідальності та самоорганізації; - Дотримуюсь правила виконувати поставлені задачі в чітко обговорений термін; - Швидко навчаюсь і маю бажання отримувати новий досвід.

Анна

Менеджер з персоналу

Суми

15 000 грн.

31 рік

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 рік тому