Працювала в 5 компаніях   12 років 9 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Транспорт та Логістика

Менеджер з продажу (роздріб)

Фамо

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 2 місяці

11.2022 - до теперішнього часу

• Консультація, виявлення потреб та активні продажі
• Аналіз поставлених показників продажів, глибинне розуміння та виконання
• Розуміння основ мерчендайзингу, вміння робити продаючі вітрини
• Ведення внутрішніх процесів: проведення своєчасних інвентаризацій, переоцінок тощо
• Регулярне оновлення знань по товарним групам

Менеджер з продажу

Fred.co.ua, онлайн магазин взуття

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 9 місяців

06.2019 - 02.2022

• Ведення діалогів з клієнтами з консультації, виявлення потреб та продажу товару
• Написання скриптів для ефективних продажів та мінімізації проблемних ситуацій, конфліктів, обмінів
• Активна участь у виборі топових моделей, формування колекцій на наступний сезон. Участь у прийнятті рішень по стратегії просування магазину

Фахівець департаменту маркетингу

Нова пошта

Транспорт та Логістика

2 роки 1 місяць

02.2016 - 02.2018

• Проведення рекламних, новинних e-mail розсилок (з версткою електронного листа на веб-ресурсах) та SMS розсилок
• Ведения партнерської програми по комерційним розсилкам ( комунікація з партнерами, узгодженням усіх деталей та заключенням договору)
• Підбір цільової аудиторії для розсилки, тестування розсилок
• Постійний контроль основних метрик розсилок і коригування стратегій і тактик
• Глибинне розуміння усіх каналів комунікацій в компанії для правильного вибору за необхідності комунікації з клієнтом
• Комунікація з підрядниками, ведення документації, договорів та розрахунків за послуги
• Розвиток та технічна підтримка програми лояльності

Старший фахівець відділення

Нова пошта

Транспорт та Логістика

6 місяців

09.2015 - 02.2016

• Проведення 5-хвилинних зборів з якості та сервісу підлеглим
• Контроль та перевірка своєчасного підкріплення кас готівкою, самоаудит відділення по чек-листам, контроль касової дисципліни
• Усунення черг, робота з вирішення проблемних ситуацій клієнтів, оперативне вирішення потенційних конфліктів
• Ведення та контроль касової документації

Фахівець відділення (оператор комп’ютерного набору)

Нова Пошта

Транспорт та Логістика

4 роки 5 місяців

05.2011 - 09.2015

Ключова інформація

1. Високий рівень тайм-менеджменту та самоорганізації
2. Любов до роботи з людьми, клієнтоорієнтованість та вміння знаходити спільну мову з усіма
3. Робота з програмами 1C, CRM, пакет Microsoft Office, Trello
4. Ведення документообігу з підрядниками та партнерами та супроводження документів у внутрішній системі документообігу. Робота з рахунками на оплату.
5. Досвід роботи з web-сервісами для e-mail розсилки (eSputnik, Unisender), сервісом для SMS розсилки та глибинне розуміння принципів їх роботи

Навчалась в 1 закладі

Національний університет держаної податкової служби України

Фінанси та кредит

Ірпінь, 2012

Додаткова інформація

Особисті якості

Уміння працювати в команді та досягти поставленої цілі у встановлений термін, відповідальність, уважність до деталей, здатність швидко вчитися, багатозадачність.

Марія

Менеджер по роботі з клієнтами/ менеджер з продажу/ менеджер інтернет-магазину

Київ

34 роки

повна зайнятість

Оновлено 1 рік тому