Працювала в 5 компаніях   15 років 11 місяців

Державний сектор, Медицина та Охорона здоров'я

Головний економіст

Спеціалізоване водогосподарське комунальне підприємство "Київводфонд"

Державний сектор

1 рік 9 місяців

11.2022 - 07.2024

  • керівництво діяльністю відділу, планування роботи з урахуванням кваліфікації та компетентності працівників, розподіл функцій між ними та контроль за їх виконанням.
  • Організація діловодства відділу, контроль за виконанням документів, що надходять їх збереження та передача до архіву.
  • Керівництво роботою з економічного планування на підприємстві, спрямованого на організацію раціональної господарської діяльності, виявлення і використання резервів виробництва для більш ефективної роботи підприємства.
  • Підготовка проектів перспективних, річних, квартальних і місячних планів підприємства з усіх видів діяльності, а також обґрунтувань і розрахунків до них згідно з завданнями, встановленими планами.
  • Забезпечення проведення робіт з підвищення обґрунтування планів, комплексного економічного аналізу всіх видів діяльності підприємства і своєчасне розроблення заходів щодо ефективного використання капітальних вкладень, матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, прискорення темпів зростання продуктивності праці, зниження собівартості продукції, усунення нераціональних витрат.
  • Методичне керівництво і координація діяльності щодо складання кошторисів за загальним та спеціальним фондами та змін до них, планів економічного і соціального розвитку підприємства, ключових показників діяльності відповідно до контрольних цифр, доведених та затверджених головним розпорядником, із необхідними поясненнями та розрахунками.
  • Проведення робіт з удосконалення планування економічних показників діяльності підприємства, досягненню високого рівня їхньої обґрунтованості, по створенню нормативної бази планування, норм витрати товарно-матеріальних цінностей, оборотних коштів і використання виробничих потужностей.
  • Забезпечення суворого дотримання режиму економії матеріальних, трудових і фінансових ресурсів підприємства.
  • Здійснення обрахунку планової чисельності працівників, складання штатного розпису підприємства.
  • Участь у розробці і впровадженні заходів щодо поліпшення економічних показників роботи підприємства (обсягів надання послуг, підвищення продуктивності праці, зниження собівартості послуг, що надаються, збільшення прибутку).
  • Здійснення контролю за фінансуванням, виконанням розрахункових та платіжних зобов’язань, своєчасного відображення змін у платоспроможності підприємства.
  • Відображення даних по договорах, конрагентах і здійснених платежах в бухгалтерських та інших програмах .
  • Організація роботи з розробки нормативів матеріальних і трудових витрат, калькуляції тарифів вартості послуг, що надаються підприємством, контроль за виконанням плану по прибутку, слушністю застосування встановлених цін, розробкою заходів щодо посилення режиму економії, зниженню втрат і невиробничих витрат.
  • Участь у здійсненні заходів щодо закупівель товарів, робіт і послуг Участь у підготовці проекту колективного договору та змін до нього і контроль виконання прийнятих зобов’язань.
  • Надання методичної допомоги працівникам підприємства з економічних питань, контролю, звітності, економічного аналізу.

Заступник головного бухгалтера

Державна установа “Лабораторний центр на залізничному транспорті МОЗ України”

Медицина та Охорона здоров'я

9 років 8 місяців

01.2013 - 08.2022

  • Розрахунок фондів заробітної плати і чисельності працівників з урахуванням необхідності, найбільш раціонального використання трудових ресурсів.
  • Забезпечення правильного співвідношення персоналу за категоріями
  • Складання штатного розпису та тарифікаційного списку установи у відповідності із затвердженою структурою, схемними посадовими окладами, фондами заробітної плати і діючими нормативами.
  • Здійснення контролю за додержанням штатної дисципліни, витрачання фонду заробітної плати, за правильністю встановлення найменувань професій і посад, застосуванням тарифних ставок і розцінок, посадових окладів, доплат, надбавок і коефіцієнтів до заробітної плати за тарифікацією, встановлення у відповідності з кваліфікаційними довідниками розрядів робітникам і категорій спеціалістам.
  • Контроль, формування і виконання кошторису та планових показників установи.
  • Виконання розрахунків необхідних матеріальних, трудових і фінансових витрат.
  • Контроль за ходом виконання планових завдань установою та її підрозділами.
  • Подання показників для формування паспорту бюджетної програми та звітів з його виконання
  • Проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності установи за даними бухгалтерського обліку і звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів.
  • Забезпечення планування протягом року, здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів).
  • Складення та затвердження річного плану державних закупівель.
  • Проведення інвентаризації державного майна та за їх результатами формування, ведення і надання відомостей до Єдиного реєстру об'єктів державної власності.
  • Розробка тарифів на послуги, які надаються установою відповідно до затверджених методик.
  • Підготовка даних по відповідних ділянках бухгалтерського обліку для складання звітності.

Заступник головного бухгалтера

Державний заклад “СЕС на Південно-Західній залізниці” МОЗ України

Медицина та Охорона здоров'я

4 місяці

09.2012 - 12.2012

Переведена на посаду заступника головного бухгалтера

Бухгалтер з обліку товаро-матеріальних цінностей І категорії

Державний заклад “СЕС на Південно-Західній залізниці” МОЗ України

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 11 місяців

11.2008 - 09.2012

  • Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.
  • Подання в казначейські установи документів для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань.
  • Участь у проведенні інвентаризації активів і зобов'язань, оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат під нестачі, крадіжки й псування активів підприємства, у перевірках стану бухгалтерського обліку у підрозділах підприємства.
  • Підготовка данних для включення їх до фінансової звітності, складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку.
  • Підготовка оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну.
  • Постійне знайомство та вивчення нових нормативно-методичних та довідкових документів з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та внесення пропозицій щодо їх впровадження на підприємстві.
  • Ведення інвентарнихі списків, довіреностей , накладних, переліки зобов'язань тощо
  • Оформлення платежів за матеріальні, комунальні та інші послуги
  • Співпраця з податковими, страховими, казначейськими органами, торговельними, посередницькими організаціями та іншими клієнтами
  • Участь в узгодженні умов і складанні договорів поставок з матеріально-технічного забезпечення підприємства.
  • Узгодження з постачальниками зміни умов укладання договорів;
  • Обробка банківських виписок, підготовка банківських доручень з платежів за послуги.
  • Ведення оперативної роботи і листування по взаєморозрахунках з постачальниками послуг
  • Складання меморальних ордерів, довідок, розшифровок і інших даних за розрахунками з постачальниками та замовниками для складання бухгалтерської звітності;
  • Щоденна обробка виписок по казначейських рахунках;
  • Підписання договорів поставок та іншої супутньої документації
  • Виконання окремих службових дорученнь свого безпосереднього керівника.

Бухгалтер

Державний заклад “Київська лінійна СЕС на Південно-Західній залізниці” МОЗ України

Медицина та Охорона здоров'я

5 місяців

07.2008 - 11.2008

  • Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.
  • Подання в казначейські установи документів для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань;
  • Постійне знайомство та вивчення нових нормативно-методичних та довідкових документів з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та внесення пропозицій щодо їх впровадження на підприємстві;
  • Підготовка оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну
  • Щоденна обробка виписок по казначейських рахунках
  • Виконання окремих службових дорученнь свого безпосереднього керівника.

Ключова інформація

Впевнений користувач:

  • Microsoft Windows,
  • Microsoft Office,
  • Internet,
  • АС "Заробітна плата (модуль економіка)
  • АС "Юридичні особи"
  • АС "М.Е.Doc"
  • АС "ІС ПРО"

Навчалась в 1 закладі

Державний економіко-технологічний університет транспорту

Фінансово-економічний факультет/Економіка підприємства

Київ, 2010

Володіє мовами

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

00111865

Курси, тренінги, сертифікати

ДЕРЖАВНИЙ СЕРТИФІКАТ ПРО РІВЕНЬ ВОЛОДІННЯ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮ

Київ, 2022

володіє державною мовою на рівні вільного володіння першого ступеня

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

  • Комунікабельна,
  • Відповідальна;
  • Вміння працювати в команді;
  • Легко навчаюсь;
  • Легко знаходжу спільну мову з людьми;

Марина Вікторівна

Заступник з економічних питань, начальник планово-економічного відділу, провідний економіст

Київ

Святошинський район

37 років

повна зайнятість

Оновлено 1 рік тому