Працював в 6 компаніях   12 років

Промисловість та Виробництво, Телекомунікації / Зв'язок, Послуги для бізнесу - інше, Торгівля роздрібна / Retail

Керівник відділу продажу та розвитку

ADS / Харьков

Промисловість та Виробництво

5 місяців

09.2021 - 02.2022

ОБОВ'ЯЗКИ
- Керував менеджерами, контролював якість їх роботи;
- Спілкувався з великими клієнтами, підтримував з ними зв'язок;
- Аналізував ефективність відділу за допомогою CRM;
- прогнозував продажі, керував ефективністю відділу;
- Мотивувати команду;
налагодив систему KPI, визначав план продажу, стежив за його реалістичністю, погоджував зі своїм керівником;
- Розробив систему зростання співробітників, створив механізми їх навчання;
- писав інструкції, готував шаблони комерційних пропозицій;
- Контролював дебіторську заборгованість клієнтів;
- Аналізував конкурентів, шукав точки зростання для системи продажів компанії.
ДОСЯГНЕННЯ
- Зміни СМ для Менеджерів з продажу на логічну, зрозумілу та мотивуючу
- Створив документ адаптації до введення посади нового співробітника по днях на місяць (написав курси з навчання товарних груп Компанії)
- Створив тест для перевірки та закріплення пройденого матеріалу
- Створив курси з ТП, Ролі Клієнтів, Етапи продажів, ділове листування, стратегії продажів і т.д.
- запровадив щотижневе навчання у ВП;
- організував навчання співробітників компанії бізнес партнерами, тренерами та торговими представниками за товарами наявними, так само оцифрував матеріал, додав у курс навчання для нових співробітників;
- оптимізував витрати на оплату телеком у середньому 30 тис грн/рік шляхом оптимізації логіки маршруту дзвінків, тарифів та переадресацій по всіх лініях у компанії
- забезпечив виконання планів ВП, поставлених компанією на 100%
- за період роботи у компанії під моїм управлінням середня ЗП менеджерів зросла на 50%
- створив мотиваційну програму для закриття вакансій на рівні всієї Компанії, завдяки якій вдалося оперативно знайти співробітників у всіх відділах Компанії, за 2 місяці близько 7-10 співробітників.
- збільшив кількість повернутих клієнтів та нових у середньому на 20-25%

Комерчійний директор

Ланторг" (телекомунікації та зв'язок, постачальник мережного обладнання)

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік

09.2020 - 09.2021

- Формування стратегії відділу продажу та закупівлі;
- Постановка планових показників та організація; заходів щодо їх досягнення;
- Операційне управління;
- Проведення зустрічей з клієнтами та постачальниками;
— аналітика роботи відділу продажу та закупівлі;
- Прорахунок планів на рік місяць та їх коригування;
- проведення планерок, загальних зборів;
- робота з оплатами постачальникам;
- Участь у плануванні закупівель;
- створення нових посад, мотивацій, схем роботи;
- Оптимізація поточних процесів у компанії;
- Спілкування з менеджерами для розуміння труднощів та попиту, пошук можливостей для вирішення цих завдань;
- Вичитування договорів, бухгалтерська допомога за різними схемами та питаннями;
— Навчання з усіх видів технологій та питань;
— Дзвінки клієнтам для вирішення різноманітних питань як проблемних, так і продажних;
— спілкування з постачальниками, з питань умов співробітництва, проблемних питань;
- Перевірка звірок Відділ продажу та відділ закупівлі;
- Вирішення питань між співробітниками в конфліктних ситуаціях;
- проведення зустрічей з постачальниками, відрядження по клієнтах;
- проведення співбесід уведення на посаду та робота зі стажистами;
Професійні навички, досягнення та знання:
Систематизація процесів компанії:
- створення регламентів, розпоряджень;
- Листи мотивації співробітників;
- Посадові обов'язки;
- впровадив віртуальну АТС Бінотел з "0", інтеграція в 1С складання ТЗ;
- Організував процес відряджень до Клієнтів, створення чек аркуша підготовки до зустрічей;
- Створив і впровадив процедуру обліку та списання коштів у Компані;
— Написав програми навчання, та навчив співробітників стандартам роботи та технікам продажу, створив тести для перевірки знань у співробітників після навчань;
— Впровадив індивідуальний розвиток тацілепокладання з менеджерами з продажу;
- Створив і впровадив клієнтоорієнтованість у компанії;
- Створення алгоритму роботи процесу з поверненнями товару в компанії;
- зменшив кількість скарг Клієнтів у 3 рази;
- скоротив у три часи прийняття заявок відділом закупівлі;
— оптимізував витрати на мобільний зв'язок;
— отримав індивідуальні ціни та умови співпраці у 8 великих постачальників;
- Повернув велику заборгованість від Клієнта (утворилася до початку виконання обов'язків)
- Розпродаж 60% залежали товарів зі складу Компанії;
Рекомендації надасть:
Власник Компанії Бєляєв Віталій 380504001993

Виконавчий директор

Міжнародна компанія франчайзингу, Харків (Франчайзинг)

Послуги для бізнесу - інше

9 місяців

08.2019 - 05.2020

— розробляв стратегію розвитку кожного відділення компанії з метою розвитку компанії загалом;
— проводив зустрічі з потенційними та майбутніми франчайзі для укладання договору та оплати;
- стверджував щотижневі плани керівників відділень з метою ефективного планування діяльності компанії;
— оцінював звіт за минулий тиждень керівників відділень з метою відстеження ефективності роботи компанії;
— виставляв завдання керівникам відділень та відстежував їх виконання з метою розвитку компанії;
- Організація роботи та ефективна взаємодія співробітників та структурних підрозділів компанії з метою розвитку компанії;
— брав участь у рекомендаційній раді з метою фінансового планування та вирішення обговорюваних на рекомендаційній раді питань;
— брав участь у створенні загальної стратегії компанії з метою розробки стратегії компанії;
— Організація, відстеження та відповідальність за виконання всіх наказів генерального директора з метою роботи компанії згідно з наказами генерального директора;
— виконання або передача керівникам відділень завдань, поставлених генеральним директором офісу з метою виконання;
— представляв у межах своєї компетенції інтереси компанії у відносинах з іншими організаціями чи партнерами з метою проведення переговорів;
— підписував документи у межах своєї компетенції з метою розвитку компанії;
— стверджував та відхиляв ЗРС та ЗВС з метою прийняття рішень;
- Встановлював службові обов'язки для працівників з метою ефективної організації роботи компанії;
- стверджував заробітну плату працівників з метою своєчасної виплати заробітної плати;
— Вирішував конфліктні питання з потенційними франчайзі, які існують і в колективі.Професійні навички, досягнення та знання:
- збільшив в 1,5 рази кількість франшиз, що продаються, на місяць за 3,5 місяця;
- збільшив у 1,5 рази кількість відкритих франчайзингових точок на місяць за 4 місяці;
- збільшив середній чек на 40% за 3,5 місяці;
- Збільшив показник обороту та чистого доходу Компанії на 40% з 4 місяців;
— Створив та впровадив систему лояльності для партнерів франчайзі.
- Повернув фінансові заборгованості від старих франчайзі до компанії.
- Курирував та розробив стартап проекту партнерської кав'ярні під управлінням компанії з "0" м. Київ.
Рекомендації надасть:
Власник Компанії Олександр Воєводін 066 451 0771

Керівник служби роздрібних продаж, Директор філії

ТОВ "Алло", Харків (Роздрібна торгівля)

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 9 місяців

02.2017 - 11.2019

- Планування, контроль та аналіз продажів торгових точок (магазинів);
- Оперативне керівництво діяльністю магазинів;
- Розробка та проведення заходів щодо підвищення продажів та покращення якості обслуговування;
- управління прибутковістю філії через збільшення продажів та оптимізації витрат;
- Ефективна організація роботи працівників ТТ;
- стимулювання працівників до поліпшення результатів;
— розробка та реалізація заходів, спрямованих на забезпечення активного продажу по ТТ;
- Проведення аналітичної роботи, здавання звітності;
- Забезпечення дотримання бізнес-процесів у магазинах, стандартів роботи магазинів (чек-лист);
- Контроль проведення ревізій у магазинах;
— Щоденний аналіз та коригування продажів філії, постановка завдань та контроль їх виконання.
Професійні навички, досягнення та знання:
— відкрив 10 нових магазинів;
- збільшив прибуток підконтрольних торгових точок у 1,5-2 рази;
- Збільшував зростання товарної виручки LFL (рік на рік) у середньому на 45 - 50%;
- Знаю різні технології продажу;
- Маю досвід підбору ефективних команд;
- Маю здатність усувати конфліктні ситуації;
- Маю вміння знаходити індивідуальний підхід до Клієнтів;
- Вмію продавати різні групи товарів;
— маю досвід роботи у Bitrix24
— Керував у середньому 15 магазинів різних форматів (флагмани, мультибренд, Vodafon, Київстар, Xiaomi) зі штатом 130 працівників.
-мав досвід 6 місяців управління 30 магазинами зі штатом 300 співробітників (під час закриття вакансії другого директора філії Харкова)
Рекомендации:
Малюта Олександр Вікторович
Директор регіону, ТОВ "Алло", 0504219052

Провідний спеціаліст з развитку Сервісів в Регіоні

ТОВ "Алло", Харків (Роздрібна торгівля)

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 6 місяців

08.2015 - 02.2017

Цілі роботи:
1. Розвиток продажів у категорії Сервіси у підзвітному підрозділі;
2. Виконання встановлених планів та комерційних показників у регіоні у категорії послуги
Завдання:
- Виконання магазинами мережі поставлених планів з обігу сервісів (ДУ + СТРАХОВКИ);
— забезпечення виконання магазинами мережі поставлених планів з продажу сервісів, які відповідають атрибутам формату;
- Забезпечення дотримання магазинами сета регламентів бізнес-процесів у категорії Сервіси;
- забезпечення виконання комерційних показників ефективності категорії (частка, проникнення, середня вартість);
- Навчання торгового персоналу айдиторно, територіально, проведення вебінарів із продажу продуктів у категорії Сервіси;
Професійні навички, досягнення та знання:
— збільшення частки сервісів у регіоні з 7,5% до 10%, найкращий результат у регіоні;
— Збільшення середнього чека сервісів, що продаються, на 35%
- передача стратегії роботи з особистого досвіду колегам з інших регіонів України як найкраща модель управління продажами у вірному регіоні;
- Використання навчання ж компанії за допомогою вебінарів;
- Створення продуктивного курсу навчання для стажистів;
Рекомендации:
Малюта Олександр Вікторович
Директор регіону, ТОВ "Алло", 0504219052

Директор магазину

ТОВ "Алло", Харків (Роздрібна торгівля)

Торгівля роздрібна / Retail

6 років 8 місяців

12.2009 - 08.2016

- Ведення документообігу;
- Мерчандайзинг;
- Підбір добір та навчання нових співробітників;
- Аналіз і планування продажів;
—Контроль дотримання персоналом належної якості культури обслуговування покупців;
— Написання ПІР (планів індивідуального розвитку) для свого магазину та співробітників на певний період;
- Робота в 1С;
- Перевірка касової дисципліни;
- Проведення інвентаризації;
— Забезпечення виконання плану продажу магазином
— забезпечення отримання максимальних продаж у магазині шляхом якісного обліку та пропозиції всього заявленого в магазині асортименту товару;
- Безперебійна робота торгової точки
- Взаємодія з контролюючими органами

Ключова інформація

розвиток мережі, розвиток персоналу, зріст продаж, зріст прибутку, зріст якості обслуговування

Навчався в 1 закладі

Національний технічний університет «Харківський політехнічний інстітут»

«Бизнесу та фінансів» Зовнішньоекономічна діяльність», Харків

Харків, 2011

Володіє мовами

Українська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінги від компа Алло

Харків, 2018

Тренінги від компа Алло Системне мислення, Целепологування Тайм менеджмент, Ефективне управління, Командою, Комунікації та конфлікт (2015-2018 Системне мислення, Целепологування Тайм менеджмент, Ефективне управління, Командою, Комунікації та конфлікт)

Навчання коучингу та цілепокладання

Харків, 2018

Навчання коучингу та цілепокладання (Пройшов курс навчання із зовнішнім Коучем 2017-2018р. Некрасова А. За допомогою скайп-сесій, лич (Пройшов курс навчання із зовнішнім Коучем 2017-2018р. Некрасова А. За допомогою скайп-сесій, особистих с. 1 рік)

Оратор за 2 дні

Дніпро, 2017

Оратор за 2 дні 2017 Тренер Бузовський Дмитро (2017, 2 дні)

Додаткова інформація

Додаткова інформація

- Прагнення до професійного зростання та самовдосконалення; - Вміння досягати поставленої мети; - комунікабельність, активна життєва позиція; - Спрямованість на результат; - Здатність приймати рішення та нести за них відповідальність; - Здатність швидко навчатися; - Творчий підхід до вирішення проблем; - Висока відповідальність, порядність, чесність, працездатність; - Багатозадачність; - стресостійкість; - Клієнтоорієнтованість; - Вміння та бажання працювати в команді, організаторські здібності, бажання вчитися та розвиватися, отримую задоволення від досягнутих результатів; — здатність аналізувати ситуацію, ранжувати проблеми та знаходити оптимальні шляхи вирішення; — вміння переконувати та відстоювати свою точку зору; — Маю права категорії «В» з 2010 року та особистий автомобіль; - Хобі - подорожі, заняття спортом.

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп'ютером Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook; Adobe Reader, 1С: 1С: Підприємство 7 і 8, Internet; Вміння мотивувати підлеглих для досягнення цілей (12 років досвіду) Вільно, використовую зараз; Навички роботи з комп'ютером (12 років досвіду) Вільно, використовую зараз; Навчання торгового персоналу аудиторно та територіально продажам (5 роки досвіду) Вільно, використовую зараз; Проводив тренінг "Техніки продажів", "Ролі клієнтів" у тому числі для зовнішньої Компаній (1 рік досвіду) Вільно, використовую зараз.

Александр

Комерційний директор, Директор філії, мережі

Харків

Готовий переїхати: Київ

45 000 грн.

37 років

повна зайнятість

Оновлено 2 роки тому