Працював в 9 компаніях   21 рік 3 місяці

Недержавні організації / NGO, Електроніка та електротехніка, Банки, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

Логіст (Logistics Officer)

Міжнародна неурядова організація з безпеки в Україні

Недержавні організації / NGO

2 роки 9 місяців

04.2023 - до теперішнього часу

  • Відповідальний за надання логістичної підтримки та нагляд за загальними логістичними процесами на підтримку цілей організації.
  • Відповідальний за планування, контроль, управління та координацію операцій з логістики, включаючи управління автопарком, складання графіків роботи персоналу, субпідрядників, постачальників, створення плану переміщення матеріалів, автомобілів, обладнання тощо.
  • Керування організацією подорожей, бронюванням авіаквитків та залізничних квитків, транспортними послугами, організація проживання для ділових цілей.
  • Планування руху транспортних засобів, відстеження переміщення в окремих поїздках та забезпечення виконання заходів безпеки.
  • Контроль за витратами палива для генераторів та транспортних засобів.
  • Складання звітів про витрату палива.
  • Оперативний нагляд за роботою водіїв, щодо дотримання всіх правил і норм водіння та складання і виконання графіків.
  • Забезпечення наявності достатніх запасів миючих засобів та канцелярського приладдя та управління цими запасами.
  • Підтримка всіх документів, пов'язаних з установками, обладнанням, обслуговуванням, інфраструктурою, в порядку та їх регулярне оновлення.
  • Підтримка іншої адміністративної роботи за запитом безпосереднього керівника .

Менеджер продажів

ТОВ "Енертек ЛТД"

Електроніка та електротехніка

1 рік 9 місяців

07.2021 - 03.2023

• Організація сайту для продажу товарів і послуг.

• Організація роботи складу:

- Контроль за наявністю достатніх запасів товарів та комплектуючих, участь у розробці плану закупівель;

- Контроль руху комплектуючих з виробничими підрозділами

• Укладання договорів купівлі-продажу з вітчизняними та іноземними постачальниками та покупцями, контроль за виконанням їх умов, контроль документообігу.

• Контроль над логістикою, розробка логістичних ланцюжків з використанням власного та орендованого транспорту.

• Укладання договорів на постачання палива, контроль за його споживанням.

• Контроль за технічним станом транспорту, організація сервісних робіт.

• Укладання договорів на логістичні послуги (транспорт, крани, вантажівки) з третіми особами.

Директор

ТОВ "Енертек ЛТД"

Електроніка та електротехніка

4 роки 1 місяць

07.2017 - 07.2021

• Організація сайту для продажу товарів і послуг.

• Організація роботи складу:

- Контроль за наявністю достатніх запасів товарів та комплектуючих, участь у розробці плану закупівель;

- Контроль руху комплектуючих з виробничими підрозділами;

• Укладання договорів купівлі-продажу з вітчизняними та іноземними постачальниками та покупцями, контроль за виконанням їх умов, контроль документообігу.

• Контроль над логістикою, розробка логістичних ланцюжків з використанням власного та орендованого транспорту.

• Укладання договорів на постачання палива, контроль за його споживанням.

• Контроль за технічним станом транспорту, організація сервісних робіт.

• Укладання договорів на логістичні послуги (транспорт, крани, вантажівки) з третіми особами.

Голова відділу документарних операцій

ТОВ "Global Credit Swiss"

Банки

5 років 10 місяців

09.2011 - 06.2017

• Консультування з питань документарних акредитивів та гарантій.

• Надання юридичної підтримки Клієнтам у міжнародній діяльності у сфері торгового фінансування, документарних акредитивів та гарантій, консультування з питань українського законодавства та міжнародних правил здійснення документарних операцій.

• Посередницька діяльність, пошук та проведення переговорів з Банками, Кредитними організаціями, задоволення потреб Клієнтів у документарних операціях.

• Структурування угод, розробка міжнародних контрактів, платіжних доручень, підготовка проектів акредитивів, гарантій та договорів, узгодження їх умов.

• Ведення переговорів з контрагентами Клієнтів за документарними операціями, узгодження від імені Клієнтів умов Контрактів.

• Пошук нових Клієнтів, які здійснюють міжнародну діяльність, для залучення торгового фінансування та документарних операцій.

Комерційний директор

ТОВ "Ласка-Інжинірінг"

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 3 місяці

06.2010 - 08.2011

• Створення та контроль плану доходів-витрат.

• Пошук нових Клієнтів, надання консультацій щодо сфери діяльності компанії.

• Здійснення маркетингових заходів, вивчення конкурентів, створення конкурентних переваг товарів та послуг.

• Робота з Клієнтами, укладання договорів та їх супровід.

• Робота з Постачальниками, в тому числі іноземними, пошук нових альтернатив, узгодження дисконтних програм.

• Складання договорів купівлі-продажу, надання послуг.

• Контроль за логістичними ланцюгами

Провідний Спеціаліст по роботі з корпоративними клієнтами

ВАТ “Український Банк Реконструкції та розвитку”

Банки

1 рік

06.2009 - 05.2010

• Робота з Клієнтами, надання консультацій щодо банківських продуктів.

• Залучення Клієнтів на обслуговування в Банк.

• Розвиток бізнесу з існуючими Клієнтами.

• Проведення маркетингових досліджень банківських послуг в межах своєї компетенції, участь у розробці програм та планів залучення клієнтів, безпосередня участь у їх реалізації.

• Якісне комплексне обслуговування клієнтів Банку з продажу продуктів корпоративного бізнесу, розширення переліку та видів банківських послуг, впровадження нових методів роботи з Клієнтами.

• Надання консультацій Клієнтам з питань міжнародної діяльності, документарних операцій, банківських гарантій.

• Залучення депозитів Клієнтів.

• Підготовка та узгодження умов депозитних договорів.

• Організація та/або проведення заходів з розвитку корпоративного бізнесу, формування позитивного іміджу Банку.

• Підготовка та впровадження технологічних карт, посадових інструкцій, внутрішніх положень Банку з документарних операцій, а також контроль за їх виконанням відповідними підрозділами та працівниками.

Голова відділу документарних операцій

ЗАТ “Терра Банк”

Банки

1 рік 5 місяців

01.2008 - 05.2009

• Робота з Клієнтами, надання консультацій щодо банківських гарантій та акредитивів, розробка та узгодження плану дій за цими операціями.

• Прийом та перевірка документів для відкриття акредитивів та банківських гарантій.

• Підготовка проектів Гарантій та Акредитивів, узгодження з Клієнтами та їх Контрагентами.

• Складання повідомлень SWIFT класу 7 (розрахунки, повідомлення-підтвердження документарних операцій).

• Звірка операцій з афілійованими структурними підрозділами Банку.

• Підготовка та узгодження текстів Договорів.

• Залучення Клієнтів на здійснення документарних операцій.

• Проведення переговорів з Банками щодо супроводження документарних операцій.

• Підготовка та впровадження технологічних схем, посадових інструкцій, внутрішніх положень з документарних операцій, контроль за дотриманням цих положень відповідними підрозділами та працівниками Банку.

• Робота з відділеннями Банку, навчання персоналу.

Провідний спеціаліст Відділу документарних операцій

ЗАТ “ТРАНСБАНК”

Банки

2 роки 2 місяці

11.2005 - 12.2007

• Робота з Клієнтами, надання консультацій щодо банківських гарантій та акредитивів, розробка та узгодження плану дій за цими операціями, підготовка договорів та проектів акредитивів та гарантій.

• Прийом та перевірка документів для відкриття акредитивів та банківських гарантій.

• Складання повідомлень в SWIFT 7-го класу (емісійні, розрахункові, повідомлення-підтвердження документарних операцій, роз'яснення, запити).

• Координація операцій із суміжними структурними підрозділами Банку.

Спеціаліст відділу документраних операцій

ЗАТ "ТРАНСБАНК"

Банки

1 рік 1 місяць

10.2004 - 10.2005

Формування платіжних доручень клієнтів та проведення міжбанківських розрахунків у системі SWIFT.

Облік запитів Банків-кореспондентів та підготовка відповідей на них.

Формування проводок Банку за поточний операційний день.

Листування з Банками-кореспондентами з питань міжбанківських розрахунків.

Ключова інформація

Самомотивованість, відкритість і впевненість у собі, Конфіденційність, Доброчесність,

Гнучкість, динамічність

Вмію планувати та організовувати свою роботу Здатен працювати в мультикультурному середовищі.

Навчався в 2 закладах

Інститут міжнародних відносин, Київського національного університету імені Тараса Шевченка;

МІжнародний бізнес, МАГІСТР

Київ, 2005

Школа №298

Київ, 1999

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Німецька

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

"Міжнародне торгове фінансування"

Київ, 2007

"Використання Документарних операцій та гарантій в фінансуванні зовнішніх контрактів"

Київ, 2005

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси

Спорт (футбол баскетбол роликові ковзани, сноуборд) Подорожування, читання книг Відсутність поганих звичок

Ярослав

Логіст (Logistics Officer), Спеціаліст з закупівель (Procurement manager)

Київ

35 000 грн

43 роки

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 1 рік тому