Працювала в 3 компаніях 3 роки 9 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Банки
Касир в магазин
NetCost Market
Торгівля роздрібна / Retail
6 місяців
10.2022 - 04.2023
Займалась здійснення касових операцій,
прийомом, зберіганням та видачею готівки. Коротко - оператор касового апарату.
Обов'язки, які я виконувала: приємне та професійне обслуговування клієнтів, комунікації з клієнтами, підтримання в чистоті та порядку робочого місця, дотримання корпоративних норм та стандартів мережі.
Фахівець по роботі з клієнтами
ПриватБанк
Банки
6 місяців
12.2021 - 06.2022
Консультація клієнтів малого та середнього бізнесу, допомога у вирішенні питань та надання інформації про продукти та послуги для підприємців.
Оператор call центру
Ідея Банк, Акціонерне Товариство
Банки
2 роки 6 місяців
01.2019 - 07.2021
Комунікація з клієнтами Банку в телефонному режимі щодо врегулювання питань по прострочених кредитних зобов`язаннях клієнтів.
Пройдено велику кількість тренінгів по професійному зростанню та покращенню професійних навичок. Отримала підвищення від фахівця, до провідного фахівця а згодом і до головного фахівця відділу врегулювання заборгованості.
Ключова інформація
1. Уміння працювати в команді.
- вмію слухати, підтримувати, приймати пропозиції і конструктивно висловлювати свою думку на благо загального результату.
2. Вміння адаптуватися.
- гнучка при змінах технологій та нововведень
3. Високий рівень тайм менеджменту.
- вмію розподіляти свою роботу так, щоб не виходити за рамки встановленого часу.
4. Комунікабельність:
- маю досвід спілкування з людьми різних вікових груп, культур та якостей.
- маю великий досвід вирішення конфліктних ситуацій
5. Впевнений користувач ПК.
Навчалась в 1 закладі
Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Філософський факультет, психолог
Івано-Франківськ, 2018
Галина
Галина
Оператор call центру, касир, вихователь, психолог

Володимир
повна зайнятість
Оновлено 2 роки тому