Працювала в 3 компаніях   3 роки 9 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Банки

Касир в магазин

NetCost Market

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

10.2022 - 04.2023

Займалась здійснення касових операцій,

прийомом, зберіганням та видачею готівки. Коротко - оператор касового апарату.

Обов'язки, які я виконувала: приємне та професійне обслуговування клієнтів, комунікації з клієнтами, підтримання в чистоті та порядку робочого місця, дотримання корпоративних норм та стандартів мережі.

Фахівець по роботі з клієнтами

ПриватБанк

Банки

6 місяців

12.2021 - 06.2022

Консультація клієнтів малого та середнього бізнесу, допомога у вирішенні питань та надання інформації про продукти та послуги для підприємців.

Оператор call центру

Ідея Банк, Акціонерне Товариство

Банки

2 роки 6 місяців

01.2019 - 07.2021

Комунікація з клієнтами Банку в телефонному режимі щодо врегулювання питань по прострочених кредитних зобов`язаннях клієнтів.

Пройдено велику кількість тренінгів по професійному зростанню та покращенню професійних навичок. Отримала підвищення від фахівця, до провідного фахівця а згодом і до головного фахівця відділу врегулювання заборгованості.

Ключова інформація

1. Уміння працювати в команді.

- вмію слухати, підтримувати, приймати пропозиції і конструктивно висловлювати свою думку на благо загального результату.

2. Вміння адаптуватися.

- гнучка при змінах технологій та нововведень

3. Високий рівень тайм менеджменту.

- вмію розподіляти свою роботу так, щоб не виходити за рамки встановленого часу.

4. Комунікабельність:

- маю досвід спілкування з людьми різних вікових груп, культур та якостей.

- маю великий досвід вирішення конфліктних ситуацій

5. Впевнений користувач ПК.

Навчалась в 1 закладі

Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"

Філософський факультет, психолог

Івано-Франківськ, 2018

Галина

Оператор call центру, касир, вихователь, психолог

Володимир

28 років

повна зайнятість

Оновлено 2 роки тому