Працювала в 7 компаніях   9 років

Інше, FMCG, Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Надання інших основних та консультативних послуг ( планування , організація , контроль роботи бізнес

ФОП

Інше

2 роки 3 місяці

06.2023 - до теперішнього часу

1. Планування та контроль роботи підрозділу . Планування ключових показників ефективності роботи.
2. Контроль виконання планів , аналіз виконання , проведення заходів для виконання планових показників.
3. Фінансово-економічний контроль.
4. Контроль ведення документації підрозділу та надання звітності про діяльність та результати.
5. Ведення обліку персоналу , включаючи заробітну плату та графіку роботи , підбір персоналу.
   Також є навички та досвід в аналізі роботи підрозділу (організації), внутрішніх процесів  , покращення цих процесів або запровадження нових . Автоматизація процесів. 
?

Заступник начальника служби безпеки підприємства

Уманьпиво

FMCG

1 рік

05.2022 - 05.2023

1.Своєчасне оформлення результатів ревізій та подача їх до відповідних інстанцій для вживання необхідних заходів;

2.Надання оперативних вказівок керівникам ревізованого об'єкта щодо усунення виявлених порушень і недоліків, проведення контрольних перевірок виконаних робіт;

3.Участь в планових інвентаризаціях, які проводяться щомісячно у складах, магазинах та відділах підприємства;

4.Вибіркова перевірка відпуск товару зі складів згідно з накладних;

5.Контроль достовірності обліку та наявності матеріальних цінностей закріплених за складом, своєчасність і правильність відображення в документах руху товарно-матеріальних цінностей розміщених на складі;

6.Контроль порядку складання звітності на основі первинних документів, а також організація проведення інвентаризації на складах підприємства;

7.Організація спеціального режиму діловодства, що унеможливлює несанкціоноване отримання відомостей, що перебувають під режимом особливого доступу;

8.Організація супровіду особливо цінних ресурсів (грошових, товарно-матеріальних, інформаційних);

9.Внесення пропозицій щодо вдосконалення правових, організаційних та інженерно-технічних заходів щодо захисту економічної безпеки підприємства;

10.Ведення обліку та аналіз порушень трудового режиму( контроль пропускної системи , табелів та нарахування заробітної платні та КРІ);

11.Проведення стор чеків по Фірмових магазинах;

12.Контроль за всією дебіторською заборгованістю підприємства та участь у її закритті.

Фахівець з фінансово- економічної безпеки

Уманьпиво

FMCG

3 місяці

02.2022 - 05.2022

1. Участь у реалізації заходів із забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємства.

2.Здійснення підготовки документів, що стосуються організації діяльності підприємства.

3.Розробка проектів , положень та інструкцій, що регламентують діяльність із забезпечення фінансово-економічної безпеки.

4.Здійснення інформаційно-аналітичного та обліково-аналітичного забезпечення щодо оцінки рівня реальних і потенційних загроз фінансово-економічної безпеки підприємства.

5. Участь у створенні та використанні нових технологій щодо зниження загроз і ризиків діяльності підприємства, забезпечення їх фінансово-економічної безпеки.

6.Надання всім категоріям працівників підприємства інформації, яка стосується діяльності із забезпечення фінансово-економічної безпеки.

7.Надання рекомендацій та безпосередньо здійснення заходів щодо забезпечення компетентності працівників підприємства, їх морального та матеріального стимулювання.

8. Участь у здійсненні загального контролю за діяльністю структурних підрозділів підприємства щодо забезпечення фінансово-економічної безпеки.

9.Підготовка пропозицій та надання рекомендацій стосовно взаємостосунків із партнерами підприємства щодо розроблення антикризових заходів і забезпечення безпеки.

Ревізор

Уманьпиво

FMCG

7 місяців

07.2021 - 02.2022

1. Здійснює відповідно до чинних інструкцій і положень планові і за спеціальними завданнями документальні ревізії господарсько-фінансової діяльності підприємств, а також їх підрозділів.

2. Своєчасно оформляє результати ревізії і представляє їх у відповідні інстанції для вживання необхідних заходів.

3. Дає оперативні вказівки керівникам об'єкта, що ревізується про усунення виявлених порушень і недоліків, проведення контрольних перевірок виконаних робіт.

4. Контроль використання матеріалів на виробництво , палива, та інших ТМЦ.

5. Порядок складання звітності на основі первинних документів.

6. Організація проведення інвентаризацій і бухгалтерського обліку в підрозділах підприємства.

7. Бере участь в розробці і здійсненні заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання фінансових коштів, їх економію, посилення контролю за господарсько-фінансовою діяльністю підприємства, забезпечення збереження власності підприємства і правильної організації бухгалтерського обліку.

8. Приймає необхідні заходи по використанню в роботі сучасних технічних засобів.

9. Контролює діяльність працівників підприємства з питань ведення бухгалтерського обліку та звітності.

10. Виконує окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.

Керуюча магазином

ТОВ "Стиль Д"

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 11 місяців

08.2018 - 07.2021

- Забезпечення якісного обслуговування клієнтів;

- Забеспечення виконання планових показників;

- Відбір, мотивація та навчання персоналу магазина;

- Планування, контроль і аналіз всіх торгових і організаційних процесів магазину;

- Керування діяльністю працівників магазину, спрямованою на забезпечення процесу обслуговування покупців;

- Перевірка наявності супровідних документів, сертифікатів відповідності, посвідчень про якість та відповідність товарів чинним стандартам та вимогам;

- Контроль додержання працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування, правил і культури торгівлі, порядку розрахунків з покупцями, оформлення цінників на товари з урахуванням реквізитів;

- Вживання заходів щодо прискорення обороту товарів, усунення товарних втрат;

- Забезпечення умов для одержання покупцем інформації про наявність товарів, їх ціну, якість та споживчі властивості;

- Оперативний розгляд скарг покупців і вживання заходів щодо усунення порушень та недоліків у роботі працівників магазину;

- Створення умов для досягнення високих результатів роботи та підвищення продуктивності праці;

- Організація підвищення кваліфікації персоналу;

- Контроль санітарно-технічного стану торговельних та складських приміщень відповідно до вимог санітарних норм і правил, впорядкованість і чистоту прилеглої території;

- Створення умов для забезпечення зберігання товарно-матеріальних цінностей, грошей у касах, торгово-технологічного устаткування та обладнання;

- Проведення заходів щодо поліпшення комерційної та фінансово-господарської діяльності, раціонального використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів;

- Виконання зобов'язання та забезпечення додержання умов колективного договору;

- Оцінка ефективності трудової діяльності працівників та вирішення питаннь щодо матеріального та морального їх заохочення;

- Ведення обліково-звітну, статистичну та іншу встановлену документацію, контролює складання звітності та своєчасне її подання.

Керуюча магазином / ревізор

Поліщук С.С., ФОП

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

10 місяців

10.2017 - 08.2018

Обов'язки:

-Координація роботи персоналу магазину;

-Контроль безпеки коштів і дотримання касової дисципліни;

-Збільшення товарообігу та скорочення товаровтрат;

-Контроль всіх процесів руху товару;

-Забезпечення процесу якісного обслуговування покупців;

-Участь в інвентаризації товарно-матеріальних цінностей;

-Контроль, складання та здавання встановленої документації;

-Забезпечення комплектації чисельності персоналу;

-Забезпечення безперебійної діяльності магазину;

-Оперативне вирішення виробничих питань;

-Контроль дотримання планограм та правил викладення товару та термінів придатності;

-Контроль порядку та чистоти в прикасовій зоні та торговому залі;

-Контроль ввічливого обслуговування покупців;

-Вирішення конфліктних ситуацій.

Керуюча магазином

Гладкий А.Г., ФЛП

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

10.2016 - 10.2017

Обов'язки:

-Збільшення товарообігу на магазині;

-Скорочення товаровтрат;

-Знання специфіки ринку продуктів харчування;

-Уміння оцінювати потенційний попит на різні групи товарів;

-Координація роботи персоналу магазину;

-Контроль всіх процесів руху товару;

-Робота з автоматизованою системою управління товарорухом;

-Забезпечення процесу якісного обслуговування покупців;

-Участь в інвентаризації товарно-матеріальних цінностей;

-Контроль, складання та здавання встановленої документації;

-Забезпечення комплектації чисельності персоналу;

-Взаємодія з контролюючими органами;

-Забезпечення безперебійної діяльності магазину;

-Оперативне вирішення виробничих питань;

-Контроль безпеки коштів і дотримання касової дисципліни;

-Контроль дотримання планограм та правил викладення товару та термінів придатності;

-Контроль порядку та чистоти в прикасовій зоні та торговому залі;

-Контроль ввічливого обслуговування покупців відповідно до затверджених у компанії стандартів;

-Вирішення конфліктних ситуацій.

Ключова інформація

Бухоблік 1С (7 та 8 ),

M.E.Doc ,

MS Excel,

MS Word,

MS Office ,

MS PowerPoint,

MS Access,

Банківські програми,

BAS КУП ,

BAS ERP ,

Впровадження BAS ERP,

Водійські права кат. B

Навчалась в 1 закладі

Уманський національний університет садівництва

Облік і аудит

Умань, 2009

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Додаткова інформація

Особисті якості

Комунікабельна, цілеспрямована, швидко навчаюсь, педантична до роботи.

Наталія Віорелівна

Аналітик/керівник/консультант

Вінниця

39 років

неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 рік тому