Працювала в 2 компаніях   11 років 4 місяці

Промисловість та Виробництво

Старший менеджер із ЗЕД Дому модної білизни AJOUR (структурний підрозділ ТОВ ТПП "Універсал")

ТОВ ТПП "УНІВЕРСАЛ"

Промисловість та Виробництво

11 років 4 місяці

09.2014 - до теперішнього часу

• підготовка та заключення зовнішньоекономічних договорів з постачальниками на вигідних для компанії умовах (ціни, знижки, умови оплати);

• розміщення замовлень у постачальників, контроль їх виконання з моменту розміщення до поставки на склад, забезпечення необхідною інформацією та матеріалами;

• робота з агентом в Китаї: активний пошук та розміщення замовлень, підтримка постійного зв’язку з агентом через WeChat та електронну пошту; встановлення чітких вимог щодо асортименту, якості та вартості товарів; керування всім процесом від вибору товарів до їх прибуття на склад, складання інвойсів на оплату та організація транспорту;

• робота з європейськими постачальниками (Франція, Іспанія, Італія… ), координування логістичного складу у Польщі;

• організація та координування транспортування міжнародних вантажів в Україну та з України (пошук перевізників, оформлення заявок, підписання контрактів);

• первинна обробка документів, перевірка правильності документів на стадії планування експортних/імпортних операцій (інвойси, пакувальні листи, CMR, AWB, коносаменти, сертифікати походження, EUR1);

• підготовка пакету документів для здійснення ЗЕД-платежів;

• підготовка двомовних документів для експорту/імпорту (інвойси, специфікації), безпосередня співпраця з митним брокером;

• підготовка необхідних документів для сертифікації продукції в Україні (висновки СЕС);

• підготовка рекламаційних матеріалів до постачальників;

• відвідування міжнародних виставок з метою пошуку нових партнерів (Interfiliere Paris, Mare di Moda, International Istanbul Yarn Fair);

• відвідування міжнародних виставок з метою представлення бренду AJOUR (The SUPREME BODY&BEACH, Munich) на міжнародному ринку;

• робота з іноземними клієнтами (презентація бренду, оформлення договорів, експортно-імпортних документів, організація поставок, ведення взаєморозрахунків тощо);

• підготовка повного пакету документів для відкриття віз для співробітників компанії (візи в США, візи в Китай), призначення та проходження співбесід з консулом;

• організація і повний супровід поїздок в Китай з метою пошуку нових постачальників, відвідування фабрик постачальників, з якими вже працюємо з метою поглиблення співпраці;

• бронювання готелів та авіаквитків для співробітників компанії, які відвідують виставку;

• переклад текстів та статей для офіційного сайту;

• ведення реєстрів імпортних та експортних оплат, контроль їх своєчасності;

• складання планів розмитнення;

• виконання інших доручень керівництва (замовлення будматеріалів, меблів, запчастин та аксесуарів до автомобілів з-за кордону і т.д.).

Офіс-адміністратор Дому модної білизни AJOUR (структурний підрозділ ТОВ ТПП "Універсал")

ТОВ ТПП "УНІВЕРСАЛ"

Промисловість та Виробництво

1 рік 4 місяці

09.2014 - 12.2015

• забезпечення документообігу компанії: вхідна та вихідна кореспонденція, реєстрація, облік, зберігання, архівування документів;

• прийом телефонних дзвінків та факсограм, фіксація і передача службової інформації директору та співробітникам компанії;

• виконання копіювально-розмножувальних робіт;

• підготовка за дорученням директора проектів наказів, листів, запитів та інших документів, що стосуються діяльності компанії;

• табелювання співробітників компанії;

• сприяння відділу кадрів Компанії у веденні кадрового діловодства структурного підрозділу;

• підготовка нарад та засідань (матеріально-технічне забезпечення, сповіщення учасників про час та місце проведення, порядок денний);

• забезпечення відряджень співробітників (оформлення наказів та посвідчень про відрядження, замовлення авіа- та залізничних квитків, бронювання готелів);

• організація і забезпечення офісу та виробництва канцтоварами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи підприємства; організація прийому, облік, зберігання та видача;

• здійснення контролю за належним станом офісного обладнання; при виявленні несправностей офісної оргтехніки та іншого обладнання - виклик спеціалістів для проведення ремонтних робіт та інших видів технічного обслуговування;

• координація і контроль роботи водіїв (прийом заявок на машину і розробка графіку використання автотранспорту компанії); кур’єра (прийом заявок і розробка графіку);

• виписка продукції для співробітників компанії (1С-Бухгалтерія), організація передачі зразків з експериментального цеху на склад зразків, ведення документації складу зразків.

Навчалась в 1 закладі

Хмельницький національний університет

Факультет міжнародних відносин, спеціальність: "Філологія (англійська мова і література)"

Хмельницький, 2013

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Вікторія

Менеджер ЗЕД

Хмельницький

34 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 рік тому