Працювала в 2 компаніях 10 років 3 місяці
Недержавні організації / NGO, Освіта
Менеджер освітніх проєктів у сфері гендерної рівності та прав людини
Фундація "Жіноча ініціатива"
Недержавні організації / NGO
6 років 9 місяців
12.2018 - до теперішнього часу
Основні завдання:
1. Розробка та впровадження проектів: створення навчальних програм і матеріалів.
2. Планування та управління: визначення цілей, розробка графіків, контроль термінів.
3. Моніторинг та оцінка: відстеження прогресу, оцінка результатів.
4. Співпраця з партнерами: узгодження умов співпраці.
5. Розробка звітності: підготовка звітів, презентація результатів.
6. Організація заходів: проведення тренінгів, воркшопів, конференцій.
Доцент кафедри правознавства
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Освіта
10 років 2 місяці
07.2015 - до теперішнього часу
- Підготовка та викладання курсів. Створення навчальних планів та програм для різних правових дисциплін, з урахуванням новітніх досліджень та змін у законодавстві.
- Проведення лекцій, семінарів та практичних занять. Підготовка та проведення інтерактивних занять, що сприяють активному залученню студентів та розвитку їх критичного мислення.
- Оцінювання успішності студентів. Розробка та перевірка різних видів завдань, іспитів та тестів, а також оцінювання участі студентів у дискусіях та практичних завданнях.
- Надання індивідуальних консультацій для студентів з питань навчання, досліджень та кар'єрного розвитку.
- Підготовка методичних матеріалів та рекомендацій. Розробка посібників, методичних рекомендацій та інших навчальних матеріалів для студентів та викладачів.
- Впровадження нових методів викладання. Використання інноваційних методів та технологій у навчальному процесі для підвищення ефективності навчання.
- Оцінка та поліпшення якості навчального процесу. Аналіз результатів навчання та впровадження заходів для підвищення якості освіти.
- Проведення досліджень з актуальних питань права, участь у грантових проектах.
- Публікація наукових статей.
- Написання та публікація наукових робіт у вітчизняних та міжнародних журналах, видання монографій.
- Участь у наукових конференціях та семінарах. Представлення результатів досліджень на конференціях, участь у професійних семінарах та обговореннях.
- Консультування та керівництво студентами у виконанні наукових робіт, курсових та дипломних проектів.
- Участь у роботі кафедри. Внесення пропозицій щодо покращення навчального процесу, участь у засіданнях кафедри.
- Координація роботи з іншими викладачами та адміністративним персоналом.
- Виконання обов'язків відповідального секретаря приймальної комісії університету.
- Виконання обов'язків заступника декана з виховної роботи.
- Створення необхідної документації та звітів щодо навчальної та наукової діяльності.
- Загальне керівництво роботою юридичної клініки.
- Координація роботи студентів. Розподіл завдань, контроль за їх виконанням, підтримка команди.
- Організація практичної роботи студентів у клініці. Забезпечення можливостей для студентів набувати практичних навичок, нагляд за їхньою роботою.
- Проведення тренінгів, майстер - класів для підвищення професійного рівня студентів.
- Координація надання юридичної допомоги клієнтам. Забезпечення якісного надання юридичних послуг, підтримка етичних норм.
- Розробка та впровадження нових проектів і ініціатив. Ініціація нових проектів для розвитку клініки, пошук можливостей для їх реалізації.
Ключова інформація
1. Організаційні навички: ефективне планування, координація завдань і управління часом.
2. Комунікаційні навички: усна та письмова комунікація, презентації, взаємодія зі стейкхолдерами.
3. Аналітичні навички: аналіз даних, оцінка ефективності, вирішення проблем.
4. Технічні навички: знання освітніх технологій, робота у графічних редакторах (Canva та ін.)
5. Навички проектного менеджменту: управління ресурсами, ведення документації.
6. Навички роботи в команді: співпраця, розвиток партнерських відносин.
7. Креативність: розробка інноваційних програм, адаптація під потреби аудиторії.
8. Навички публічних виступів: ефективна подача інформації перед великою аудиторією, впевненість у собі, здатність залучати та утримувати увагу слухачів.
9.Постійне навчання та розвиток професійних навички.
10. Планування та організація своєї роботи.
11.Адаптація до нових умов роботи
Навчалась в 4 закладах
Cornell University
Hybrid Work Strategy
Інші країни, 2024
Cornell University
Digital Transformation
Інші країни, 2024
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Адміністративний менеджмент
Сєвєродонецьк, 2017
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Право
Сєвєродонецьк, 2015
Володіє мовами
Англійська
середній
Іспанська
базовий
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
«Нові та інноваційні методи викладання»
Підвищення кваліфікації у Малопольсьій школі публічної адміністрації; Економічному університеті у Кракові, за програмою «Нові та інноваційні методи викладання» 06 лютого - 17 березня 2023 року). Обсяг 180 год (6 кредитів ЄКТС), форма навчання: дистанційна. Свідоцтво №3420/|2023. Дата видачі: 17.03.2023.
Міжнародне стажування «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (Польша – Україна).
Міжнародне стажування «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (Польша – Україна). Форма навчання: дистанційна. Термін: з 12 лютого по 20 березня 2022 року. Обсяг (тривалість навчання): 180 год (6 кредитів ECTS). Організатори Zustricz Foundation, Department of Polish-Ukrainian Studies of Jagiellonian University in Krakow, Career Development Center of NGO Sobornist, Luhansk Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education. Свідоцтво SZFL-001470. Дата видачі 20.03.2022
Додаткова інформація
Наукова діяльність
Комп'ютерні навички
Вікторія
Вікторія
Senior project management officer

Дніпро
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 рік тому