Працювала в 6 компаніях 5 років 8 місяців
Фінансові послуги, Транспорт та Логістика
Головний касир філії (Помічник директора філії з касової дисципліни)
NovaPay
Фінансові послуги
3 місяці
03.2020 - 06.2020
Організація та контроль філії з напрямку касової дисципліни.
- Відповідальність за ефективне виконання завдань та обов’язків, покладених на філію.
- Контроль за підтриманням лімітів кас ПНФП.
- Участь у відкритті нових відділень.
- Проведення ревізійних перевірок на відділеннях.
- Проведення навчання та консультації з дотримання касової дисципліни та формування первинних документів.
- Контроль наявності документів, що підтверджують здійснення ідентифікації, верифікації клієнта, вивчення клієнта у випадках, передбачених внутрішніми документами компанії, внутрішніх документів з організації питань фінансового моніторингу.
- Контроль за виконанням планових показників ефективності.
- Формування щомісячної звітності про виявлені порушення та недоліки в роботі начальників відділень, старших касирів та касирів.
- Робота в програмі 1С 8 (ведення рахунків філії по 301,303).
- Робота з виписками та актами з банку.
- Відповідальність за ефективне виконання завдань та обов’язків, покладених на філію.
- Контроль за підтриманням лімітів кас ПНФП.
- Участь у відкритті нових відділень.
- Проведення ревізійних перевірок на відділеннях.
- Проведення навчання та консультації з дотримання касової дисципліни та формування первинних документів.
- Контроль наявності документів, що підтверджують здійснення ідентифікації, верифікації клієнта, вивчення клієнта у випадках, передбачених внутрішніми документами компанії, внутрішніх документів з організації питань фінансового моніторингу.
- Контроль за виконанням планових показників ефективності.
- Формування щомісячної звітності про виявлені порушення та недоліки в роботі начальників відділень, старших касирів та касирів.
- Робота в програмі 1С 8 (ведення рахунків філії по 301,303).
- Робота з виписками та актами з банку.
Старший касир мобільної групи
NovaPay
Фінансові послуги
2 роки 3 місяці
12.2017 - 03.2020
- Дотримання статутних стандартів та правил компанії.
- Ведення касової документації (звіти, інкасація, КОРО).
- Складання касової сумки, робота з інкасаторами.
- Робота з лояльністю клієнтів на касі – рішення виникаючих питань: консультація клієнтів, допомога у вирішення проблем та скарг).
- Проведення ревізійних перевірок у відділеннях.
- Проведення навчання та консультації з дотримання касової дисципліни та формуванню первинної документації.
- Ведення касової документації (звіти, інкасація, КОРО).
- Складання касової сумки, робота з інкасаторами.
- Робота з лояльністю клієнтів на касі – рішення виникаючих питань: консультація клієнтів, допомога у вирішення проблем та скарг).
- Проведення ревізійних перевірок у відділеннях.
- Проведення навчання та консультації з дотримання касової дисципліни та формуванню первинної документації.
Старший Оператор поштового відділення
Нова пошта
Транспорт та Логістика
1 рік
12.2016 - 12.2017
Оформлення товарно-транспортних накладних, внесення даних в базу 1С, взаєморозрахунок з клієнтами.
- Організація процесов роботи відділення задля якісного обслуговування клієнтів.
- Контроль процесів обслуговування клієнтів.
- Рішення нестандартних ситуацій в відділенні.
- Робота з проблемними клієнтами.
- Дотримання касової дисципліни та формуванню первинної документації.
- Організація процесов роботи відділення задля якісного обслуговування клієнтів.
- Контроль процесів обслуговування клієнтів.
- Рішення нестандартних ситуацій в відділенні.
- Робота з проблемними клієнтами.
- Дотримання касової дисципліни та формуванню первинної документації.
Керівник поштового відділення
Нова пошта
Транспорт та Логістика
10 місяців
04.2015 - 02.2016
Оформлення товарно-транспортних накладних, внесення даних в базу 1С, взаєморозрахунок з клієнтами.
- Ефективне управління персоналом, проведення зборів, співбесід.
- Контроль процесів обслуговування клієнтів.
- Рішення нестандартних ситуацій в відділенні.
- Робота з проблемними клієнтами.
Досягнення:
- Ефективне навчання персоналу.
- Розширення клієнстської бази, встановлення довгострокових відносин з клієнтами.
- Виконання плану з вантажообігу.
- Нормалізація мікроклімату в колективі.
- Підвищення лояльності та задоволеності клієнтів.
- Ефективне управління персоналом, проведення зборів, співбесід.
- Контроль процесів обслуговування клієнтів.
- Рішення нестандартних ситуацій в відділенні.
- Робота з проблемними клієнтами.
Досягнення:
- Ефективне навчання персоналу.
- Розширення клієнстської бази, встановлення довгострокових відносин з клієнтами.
- Виконання плану з вантажообігу.
- Нормалізація мікроклімату в колективі.
- Підвищення лояльності та задоволеності клієнтів.
Оператор поштового відділення
Нова пошта
Транспорт та Логістика
7 місяців
09.2014 - 04.2015
ТОВ "НОВА ПОШТА", Кузнецовськ
- Оформлення товарно-транспортних накладних, внесення даних в базу 1С, взаєморозрахунок з клієнтами.
Диспетчер-логіст
Старт
Транспорт та Логістика
6 місяців
07.2013 - 01.2014
Диспетчер-логіст
07.2013-01.2014 (6 місяців)
Диспетчерська служба таксі Старт, Київ (перевезення )
- Обробка телефонних дзвінків.
- Формування замовлень.
- Контроль роботи водіїв.
07.2013-01.2014 (6 місяців)
Диспетчерська служба таксі Старт, Київ (перевезення )
- Обробка телефонних дзвінків.
- Формування замовлень.
- Контроль роботи водіїв.
Навчалась в 1 закладі
Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
фінанси та кредит
Луганськ, 2012
Володіє мовами
Українська
вільно
Юлія Андріївна
Юлія Андріївна
помічник
Київ
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, сезонна / тимчасова робота
Оновлено 8 місяців тому