Працювала в 1 компанії 5 років 11 місяців
Банки
Провідний спеціаліст по роботі з клієнтами (BTL)
Назву компанії приховано
Банки
5 років 10 місяців
11.2019 - до теперішнього часу
Введення та розширення ключових клієнтів та бізнесу
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключова інформація
Комунікація з клієнтами
Ведення переговорів
Вміння аналізувати потреби клієнта
Розробка стратегій залучення та утримання клієнтів
Креативність
Ведення переговорів
Вміння аналізувати потреби клієнта
Розробка стратегій залучення та утримання клієнтів
Креативність
Навчалась в 1 закладі
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
Менеджмент
Львів, 2010
Володіє мовами
Українська
рідна
Анонімний пошукач
Менеджер по роботі з клієнтами
Львів
повна зайнятість, проектна робота
Оновлено 7 місяців тому